Guest Bettina

Hvornår kunne i mærke i var gravide?

11 indlæg i dette emne

Jeg har den sidste uge haft niv, snurren og en spænden i mit underliv. Det er der næsten hele dagen, men med nogle korte pauser.. Oven i det føler jeg mig oppustet. Har ONDT i min lend. ÆL positiv den 7/10..

Vi har prøvet i et par nu.. Men aldrig haft det sådan før...

Mon jeg kan håbe på en bette bebs? Eller det bare er kroppen der spiller mig et pus, hva siger i piger? har i prøvet det? :)

Knus Bettina:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil vove at påstå, det er lige tidligt nok med symptomer på graviditet, men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig :) Kan fortælle at da jeg blev gravid, fik jeg ømme bryster en uges tid inden forventet mens som eneste tegn. Alt det andet kom efter positiv test ;) Håber for dig at den er der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En anden ting.. Sover ufatteligt meget..

Normalt vil jeg gå i seng omkring 00.. og op igen et sted mellem 8-10..

Men de sidste par dage har jeg næsten kunne sove non-stop..

Men som man læser mange steder, kan man jo osse tro en masse fordi man jo håber på en bebs.. Men nu må vi se. Håber i hvert fald..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med min søn var jeg sikker på jeg var gravid et par dage efter ægløsning. Jeg fik pludselig metalsmag i munden og den holdt til jeg var i 4 mdr. Derudover kunne min mand hurtigt se på min mave at formen ændrede sig.

Denne gang har jeg ikke haft noget håndgribeligt, men var ret sikker alligevel, jeg havde bare en fornemmelse.

Så jeg vil sige man kan godt have symptomer tidlig. Jeg har da også prøvet snyde symptomerne, men jeg var ikke i tvivl da jeg ren faktisk var gravid.

Jeg krydser for at du snart står med de berømte 2 streger :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vidste også meget kort efter ÆL, at jeg var gravid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh :) :) :) Så er der jo håb forude :) :) :)

Tak for jeres svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede det ca. 5 dage efter æl. Som niv og jag i livmoderen sådan mens agtigt... og efter yderligere en uge kom trætheden

Held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede det ca. 5 dage efter æl. Som niv og jag i livmoderen sådan mens agtigt... og efter yderligere en uge kom trætheden

Held og lykke

TAK :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en del symptomer; kvalme, spændte bryster mv. igennem mine almindelige cyklusser, hvilket sandsynligvis skyldes at min psyke har spillet ind og påvirket min krop. De gange, hvor jeg har testet II har jeg ikke haft nogen symptomer overhovedet og det har været, når jeg mindst ventede det :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begynder at :puke og få metalsmag i munden, så snart den har sat sig fast :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev super hormonel ca 1 uge inden jeg kunne teste - græd over ingenting og var helt rundt på gulvet (på en anden måde end jeg plejer :) ) Derudover fik jeg også de føromtalte jag i maven, så voldsomt, at jeg vågnede af det om natten....

Så selv om det var første (og eneste) gang jeg har været gravid, så havde jeg virkelig en fornemmelse af, at noget var anderledes :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER