Betty87

Testhold uge 42!

50 indlæg i dette emne

Kæmpe stort tillykke! Hvor er det dejligt!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog fantastisk for dig Diden! :loveshower Jeg håber du kan smitte lidt af på nogle af os andre :blush

:glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Tillykke :loveshower

:) :glad :hurra :baby1 :stork

Held og lykke til resten af jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke meldt mig til en testgruppe, men ikke desto indre har jeg ogsaa testet positiv her til morgen :glad

Diden, endnu engang tillykke - det er en VILD foelelse :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen! :D Det er helt fantastisk! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ikke så heldig, men har også først testdag på søndag.. ;) Kunne bare ikke holde med i skindet. :P Kæmpe tillykke til jer begge to!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en rigtig øv-følelse af at min mens er på vej.. Det murrer så mens-agtigt i underlivet. :( Men det er jo altså også kun første cyklus jeg prøver, så hvis ikke der er gevinst prøver vi da bare igen. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en rigtig øv-følelse af at min mens er på vej.. Det murrer så mens-agtigt i underlivet. :( Men det er jo altså også kun første cyklus jeg prøver, så hvis ikke der er gevinst prøver vi da bare igen. :D

Det mens-agtigt snurrer ogsaa hos mig, saa ikke opgive haabet helt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hele dagen idag har jeg haft en stikkende smerte 1 sted i højre side af maven.. Og føler mig oppustet om aftenen og skal tisse hele tiden.. Iiih.. Håber virkelig at der er noget og at det ikke bare er min krop der driller mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom min mens for fuld udblæsning i går med smerter og ubehag - øv øv <_< Det positive er dog at min cyklus nu er på 32 dage frem for 35... Men nu går jeg så igang med 3 cyklus..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså.. Hvor surt. Håber der er bid næste gang så..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ G-test og ingen tegn på mens.. Måske har jeg haft ÆL senere end beregnet??.. Vi har ihvertfald dækket os selv godt ind ved at hygge hver 2.-3. Dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ G-test og ingen tegn på mens.. Måske har jeg haft ÆL senere end beregnet??.. Vi har ihvertfald dækket os selv godt ind ved at hygge hver 2.-3. Dag..

Det kunne godt tyde på, at den "næsten positive" ÆL-test fra sidste weekend er indikator for, at du har haft ÆL senere :) Det er frem med tålmodigheden også håbe på en afklaring om en uges tid :) Vi er nogle stykker som kan følges den kommende uge ;) :goodluck Og :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hverken mens eller positiv graviditetstest i dag. Må vist give det et par dage. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt tyde på, at den "næsten positive" ÆL-test fra sidste weekend er indikator for, at du har haft ÆL senere :) Det er frem med tålmodigheden også håbe på en afklaring om en uges tid :) Vi er nogle stykker som kan følges den kommende uge ;) :goodluck Og :bd

Iihh.. Ejer ikke skyggen af tålmodighed.. Men der er ikke andet at gøre jo.. Krydser bare fingre for et positivt resultat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iihh.. Ejer ikke skyggen af tålmodighed.. Men der er ikke andet at gøre jo.. Krydser bare fingre for et positivt resultat

Kender det alt for godt ;) Personlig vil jeg gerne have næste søndag - NUUU :P Men det nytter jo ikke, så jeg har også gang i tålmodigheden- eller forsøger :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det alt for godt ;) Personlig vil jeg gerne have næste søndag - NUUU :P Men det nytter jo ikke, så jeg har også gang i tålmodigheden- eller forsøger :P

Jeg må bare gøre hele hytten ren eller sådan noget for at bruge tiden på et eller andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hrmpf... Absolut ingenting! Ingen mens, ingen murren der tyder på snarlig mens, ingenting! Kun en negativ GT og en smule kvalme som sandsynligvis stammer fra det rør pringles jeg lige har konsumeret! Nå.. Må ned efter flere tests i morgen og håbe på det bedste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hrmpf... Absolut ingenting! Ingen mens, ingen murren der tyder på snarlig mens, ingenting! Kun en negativ GT og en smule kvalme som sandsynligvis stammer fra det rør pringles jeg lige har konsumeret! Nå.. Må ned efter flere tests i morgen og håbe på det bedste.

Krydser fingre for At du snart står med ll :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

( Sku teste sidste uge..) Ingen mens.. og ingen positiv test...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

( Sku teste sidste uge..) Ingen mens.. og ingen positiv test...

ej altså.. håber virkelig at du snart står med 2 streger.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens anstigende.. On the upside ser det så ud til at jeg har en meget pæn cyklus på 30 dage. Og det er jo rart at vide! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stadig ingen tegn på mens...

og testen var negativ i morges.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stadig ingen tegn på mens...

og testen var negativ i morges.. :(

Håber snart der er afklaring og ro i sindet på vej til dig. Og selvfølgelig allerhelst to streger! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER