Munck Abildgaard

Testhold uge 44

139 indlæg i dette emne

Testhold uge 44

Hej tøser!

Ja, jeg er tidligt ude! Men jeg er så spændt og venter bare på næste test-uge!

Så kunne jeg ligeså godt oprette en gruppe - hvis der var nogle med-testerer:)

Gravid: :gravid

Mens: :numse

Negativ test, men stadig ingen mens: :blink

Testere:

Mandag d. 31:

sommerfulg83 :numse

ccbabyklar :gravid

ønskebebs :gravid

Tirsdag d. 1:

Munck Abildgaard :gravid

Kirk85 :blink

Onsdag d. 2:

Torsdag d. 3:

Jane Doe :numse

fuglemor :gravid

Fredag d. 4:

Lørdag d. 5:

Lise1989 :numse

Familien-nielsen :numse

Søndag d. 6:

Majkat :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, ja du er godt nok hurtig! Men det må man jo også gerne være ;)

Jeg regner med at kunne teste omkring torsdag d. 3 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, ja du er godt nok hurtig! Men det må man jo også gerne være ;)

Jeg regner med at kunne teste omkring torsdag d. 3 :)

Ja, det er ikke sådan når man er så ivrig! :rolleyes

Vil bare SÅ gerne have de 2 streger - og på denne måde går tiden nok lidt hurtigere!

:goodluck

Men du er hermed sat på! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg gerne på til søndag den 6. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, det er ikke sådan når man er så ivrig! :rolleyes

Vil bare SÅ gerne have de 2 streger - og på denne måde går tiden nok lidt hurtigere!

:goodluck

Men du er hermed sat på! :goodluck

Jeg takker mange gange og venter spændt på uge 44 - Hold kæft der er længe til! :D Haha! Har ikke engang haft ÆL endnu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg prøver at melde mig på banen med mandag d. 31.10.11 med farer for at blive frygtelig skuffet igen igen <_<

Men hvad søren. ÆL har jo endnu ikke vist sig så chancen er der da fortsat. Vi må bare klø på med :hump

:goodluck og :bd til os alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg prøver at melde mig på banen med mandag d. 31.10.11 med farer for at blive frygtelig skuffet igen igen <_<

Men hvad søren. ÆL har jo endnu ikke vist sig så chancen er der da fortsat. Vi må bare klø på med :hump

:goodluck og :bd til os alle

Du bliver sat på :)

Ja, desværre bliver man skuffet hver gang! Når man så gerne vil blive gravid, er det hårdt at få negative teste...

Har I prøvet længe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du bliver sat på :)

Ja, desværre bliver man skuffet hver gang! Når man så gerne vil blive gravid, er det hårdt at få negative teste...

Har I prøvet længe?

Tak :)

Tja - det synes jeg vi har. Næste måned er det 2 år siden vi startede på PB.... Jeg har længe kunne ligge det lidt på hylden, hvor det nærmest ingenting har fyldt. Men der havde jeg osse et bryllup at se frem til. Men nu er det bare kommet tilbage med 80.000 km i timen.... Vil bare så gerne at det snart lykkedes :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Jeg hopper også med - det er første gang jeg skal teste så er meget spændt. Jeg tester den 01/11

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Tja - det synes jeg vi har. Næste måned er det 2 år siden vi startede på PB.... Jeg har længe kunne ligge det lidt på hylden, hvor det nærmest ingenting har fyldt. Men der havde jeg osse et bryllup at se frem til. Men nu er det bare kommet tilbage med 80.000 km i timen.... Vil bare så gerne at det snart lykkedes :bd

Åh! :gal

Det er også længe! Så forstår jeg dælme godt at du længes efter en positiv test!

Jeg håber inderligt at det vil lykkedes for jer...

Er I så ved at blive udredt? Ellers satser I på at det kommer af sig selv med tiden?

(Hvis jeg altså må være så nysgerrig?)

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Jeg hopper også med - det er første gang jeg skal teste så er meget spændt. Jeg tester den 01/11

Hej!

Velkommen til! :7:

Det bliver spændende om det lykkedes i første forsøg! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh! :gal

Det er også længe! Så forstår jeg dælme godt at du længes efter en positiv test!

Jeg håber inderligt at det vil lykkedes for jer...

Er I så ved at blive udredt? Ellers satser I på at det kommer af sig selv med tiden?

(Hvis jeg altså må være så nysgerrig?)

:bd

Vi begyndte de første skridt mod udredning allerede sidste år. Jeg var igennem hele møllen med konsultation hos lægen, blodprøver i tide og utide, GU, røngent af æggestokke og selvfølgelig sædprøver far min mand. Der var ikke umiddelbart noget at sætte fingeren på, på mine prøver. Sædprøverne var ikke dårlige men heller ikke i top. Vi fik beskeden. gå hjem og dyrk sex hver anden til tredje dag. Så skal I se, så kommer det af sig selv. Vi besluttede ikke at gøre mere foreløbigt efter den besked. Vi havde jo også vores bryllup at se frem til. Vi ville ikke at PB skulle overskyggde denne dag. Så vi arbejdede stadig på sagen, men det lå ikke lige så tydeligt i bevidstheden. Men her efter vi er blevet gift, er det kommet tilbage med 100.000 km i timen. Min mens var forsinket denne måned, hvilket den aldrig er. Så vi troede lige vi havde lavet en kærlighedsbaby på vores bryllupsnat.... men nej <_<

Kan ikke overskue lige nu at skulle igennem hele behandlingssystemet, så vi har besluttet at give ÆL-test et forsøg mere fra denne måned. Så er vildt spændt.

Måske er det give sig selv unødige skuffelser at melde sig ind i dette testhold, men nu prøver jeg og håber på det bedste :bd

Hold op.... det var en lang smøre. Håber du kom igennem når jeg bare :blabla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi begyndte de første skridt mod udredning allerede sidste år. Jeg var igennem hele møllen med konsultation hos lægen, blodprøver i tide og utide, GU, røngent af æggestokke og selvfølgelig sædprøver far min mand. Der var ikke umiddelbart noget at sætte fingeren på, på mine prøver. Sædprøverne var ikke dårlige men heller ikke i top. Vi fik beskeden. gå hjem og dyrk sex hver anden til tredje dag. Så skal I se, så kommer det af sig selv. Vi besluttede ikke at gøre mere foreløbigt efter den besked. Vi havde jo også vores bryllup at se frem til. Vi ville ikke at PB skulle overskyggde denne dag. Så vi arbejdede stadig på sagen, men det lå ikke lige så tydeligt i bevidstheden. Men her efter vi er blevet gift, er det kommet tilbage med 100.000 km i timen. Min mens var forsinket denne måned, hvilket den aldrig er. Så vi troede lige vi havde lavet en kærlighedsbaby på vores bryllupsnat.... men nej <_<

Kan ikke overskue lige nu at skulle igennem hele behandlingssystemet, så vi har besluttet at give ÆL-test et forsøg mere fra denne måned. Så er vildt spændt.

Måske er det give sig selv unødige skuffelser at melde sig ind i dette testhold, men nu prøver jeg og håber på det bedste :bd

Hold op.... det var en lang smøre. Håber du kom igennem når jeg bare :blabla

Det er da også noget af en omgang at I skulle igennem - men rart at I i princippet burde kunne lave en lille bebs selv.

Jeg forstår godt at I vil give det et forsøg selv, selvom det har stået på længe! Og det er da fuld forståeligt at det lige pludselig fylder meget mere, end da du havde bryllup i tankerne. Nu er der jo "kun" baby at tænke på.

Jeg håber dine ÆL-teste bliver positive snart, så i kan gøre endnu et forsøg! :hump

Man kan se forskelligt på det med disse test-hold :)

Jeg synes også det er skuffende at skrive herinde at man endnu engang har fået mens. Men jeg glæder mig også på de gravides vejne og tænker "så skete der i det mindste noget positivt for dem"

Så får man også en masse fiktive kram, når man som mig, ikke har fortalt andre i den virkelige verden, at vi prøver at blive gravide.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer BK-tøser :)

Jeg vil gerne på mandag den 31. :7:

Jeg er rimelig ny herinde, hvad angår besvarelser i hvert fald. Kan godt lide at læse jeres indlæg men får ikke skrevet så meget da vi gerne vil være under cover med graviditet osv. Vi har også prøvet et godt stykke tid nu og længes (især jeg) efter at stå med de berømte to streger.

Håber den er der inden alt for længe for jeg bliver nemlig også slemt skuffet, når testen er negativ gang på gang :huug

Jeg krydser for os alle - det blir en god uge, håber jeg :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer BK-tøser :)

Jeg vil gerne på mandag den 31. :7:

Jeg er rimelig ny herinde, hvad angår besvarelser i hvert fald. Kan godt lide at læse jeres indlæg men får ikke skrevet så meget da vi gerne vil være under cover med graviditet osv. Vi har også prøvet et godt stykke tid nu og længes (især jeg) efter at stå med de berømte to streger.

Håber den er der inden alt for længe for jeg bliver nemlig også slemt skuffet, når testen er negativ gang på gang :huug

Jeg krydser for os alle - det blir en god uge, håber jeg :bd

Hej!

Jeg sætter dig på, den 31! Håber da at det lykkedes for jer... :goodluck

Kender godt det med at læse med, uden at få svaret - det gør jeg selv.

Det lidt et nederlag med kun 1 streg, når man så inderligt gerne vil have 2!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, du skal forresten lige ændre mit navn fra 7 marts 2010 til Jane Doe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, du skal forresten lige ændre mit navn fra 7 marts 2010 til Jane Doe ;)

Ha ha... Ja, det havde jeg ikke lige set!

Det gør jeg hermed, Jane Doe aka Pia :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Jeg sætter dig på, den 31! Håber da at det lykkedes for jer... :goodluck

Kender godt det med at læse med, uden at få svaret - det gør jeg selv.

Det lidt et nederlag med kun 1 streg, når man så inderligt gerne vil have 2!

:kram

TAK :hurra

Ja det er hårdt, især når man gør alt for det, og der bare ikke sker noget. Er vist lidt utålmodig i dag :blush Nå men jeg er jo ikke alene. Håber det bliver en god uge for os testere :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at få pip af min krop. :huh Kan slet ikke forstå den. Har haft ømme brystvorter siden i går og tænkte ikke nærmere over det indtil min mand spurgte, hvorfor de var det? De plejer at gøre ondt lige inden mens, og den er der en uge til endnu, så jeg har selvfølgelig ikke kunnet vente og tog en ÆL-test og GT-test. Den sidste var selvfølgelig tydelig negativ og ÆL-testen viste lidt svagere teststreg end kontrolstregen. Jeg har tidligere i denne cyklus ment at have haft ÆL, hvor teststregen var lidt tydeligere end kontrolstregen. Deromkring har vi været meget flittige :whistling Kan så ikke forstå hvorfor ÆL-testen nu viser som den gør og brystvorterne der er ømme :blink

Har en cyklus på 30 dage som regel.

Åh det er ikke til at holde ud mere :gal

Beklager det sure opstød men måtte lige af med det til nogen, der sikkert forstår :boo

Må vel bare vente til testdagen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at få pip af min krop. :huh Kan slet ikke forstå den. Har haft ømme brystvorter siden i går og tænkte ikke nærmere over det indtil min mand spurgte, hvorfor de var det? De plejer at gøre ondt lige inden mens, og den er der en uge til endnu, så jeg har selvfølgelig ikke kunnet vente og tog en ÆL-test og GT-test. Den sidste var selvfølgelig tydelig negativ og ÆL-testen viste lidt svagere teststreg end kontrolstregen. Jeg har tidligere i denne cyklus ment at have haft ÆL, hvor teststregen var lidt tydeligere end kontrolstregen. Deromkring har vi været meget flittige :whistling Kan så ikke forstå hvorfor ÆL-testen nu viser som den gør og brystvorterne der er ømme :blink

Har en cyklus på 30 dage som regel.

Åh det er ikke til at holde ud mere :gal

Beklager det sure opstød men måtte lige af med det til nogen, der sikkert forstår :boo

Må vel bare vente til testdagen ;)

I HEAR YOU!

Jeg har dog ikke ømme brystvorter (hvilket jeg aldrig har), men tilgengæld mærker jeg jag/niv i underlivet. Og ikke kun i ventre side hvor jeg havde ÆL, men nu osse i højre. Og igår mærkede jeg at mit underliv blev spændt da jeg var ude og løbe, men kun den første kilometer, så mærkede jeg det ikke mere. Ved ikke om jeg er overfølsom over for signaler fra kroppen, men hitte ud af den?! Det kan jeg squ ikke :klap Men tror måske bare den driller mig (og min psyke) :bask og så får man lyst til at give den én på låget! :boo

Så venter, så tålmodigt jeg kan på uge 44

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også rimelig ny herinde.. Men jeg vil gerne på d. 5 november :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også rimelig ny herinde.. Men jeg vil gerne på d. 5 november :)

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 uge til testdag :loveshower men føler mig ikke meget anderledes, end jeg plejer <_<

Sender en gang :bd :bd til os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager i den grad mod :bd :bd med kys hånd :kiss

Jeg føler mig lidt anderledes men risikoen for at jeg har fået psyket mig selv er ret så stor. Men håber at positive tanker og en masse :bd gør at følelserne og de svage fornemmelser er rigtige. Og eller må mens gerne vise sig før tid, så man kan få en afklaring!!!!!

Men en masse :goodluck og :bd til alle jer andre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER