TheDarkAngel

Suk... Føler mig som en narresut !!?!?...

3 indlæg i dette emne

Hjæææææææææææælp...

Min datter Leah er fuldt ammebarn, hvilket jeg selvfølgellig er rigtig glad for. MEN når hun skal sove vil hun ikke ta sutten... næh nej hun skal bruge mit bryst som sut. Det er ikke fordi hun umiddelbart spiser noget når hun ligger der. Det virker 100% som om hun bare bruger mig som "sut". Narresutten kan hun slet ikk hitte ud af at bruge.

Hun hænger til i "sutten" når hun skalk so e hvilket jeg er v at blive tosset over da jeg i forvejen brugen en del tid i løbet af dagen på at amme/fodre hende. Hun sover hele natten så der skal en del til om dagen når hun er vågen.

Er der et par kloge hoveder der evt har ideer til hvordan jeg kan undgå at blive en "sut" ???

/Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fuldstændig samme problem <_<

Men jeg er begyndt at lægge ham som om han skal ammes og med en dyne omkring sig. Så lægger jeg sutten ved mit bryst og holder ham ind til den. Det har virket et par gange. Så får han nemlig både trygheden og "sutteriet" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet et andet mærke af sut? Ronja ville også meget gerne hænge i mine bryster til at starte med. Hos os virkede det at svøbe hende i dynen og gik hende en sut. Men hvis hun ikke vil tage sut, så har jeg ikke lige nogen råd. Håber du finder en løsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER