Mini

Er så glad!!!

4 indlæg i dette emne

I min sidste barsel kom jeg ikke meget uden for byens grænser alene, fordi det var besværligt med toget. Jeg skulle have hjælp til barnevognen, og der er ikke altid mange med toget og hjælp at hente til at få barnevognen på og af.

Denne barsel skal helt sikkert være anderledes, jeg SKAL mere udenfor byens grænser, for så spændende er Glumsø altså heller ikke.

Jeg har derfor kigget nettet tyndt for kombivogne o.lign. som jeg selv kan bære op i toget sammen med den lille. Jeg var også i Kære børn for at få hjælp, men han gav hurtigt op og mente ikke der var nogle muligheder for mig. Gik ellers i Kære børn, fordi jeg synes de er oversælgere i Babysam, men ham fra Kære børn kunne da slet ikke finde ud af at sælge noget, så det var endnu værre.

Min dejlige mand kom så på den fantastiske idé, at jeg skulle ringe til DSB for at høre om hvilke togtyper der kører fra Glumsø, da han kun mente der kører dobbeltdækkertoge.

Jeg har så lige ringet og fået bekræftet at der kun kører dobbeltdækkertoge til og fra Glumsø det næste halve år, og at det har lange udsigter med nye toge, så derfor vil de nok være der hele min barsel.

Jeg er SÅ glad :loveshower Jeg glæder mig helt vildt til alle de hyggeture med lidt shopping som jeg kan komme på i denne barsel, ihhh hvor bliver det dejligt!

Og så er det også lige nogle tusinde kroner sparet. Jeg ville jo have ønsket mig penge til kombivognen i fødselsdagsgave (har fødsda' i november), men nu kan jeg i stedet ønske mig en masse andre dejlige ting.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeee en dejlig nyhed for mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så dobbeltdækkertoge er gode fordi der ikke er trapper når man skal ind i det, eller?! :unsure

Under alle omstændigheder er det i hvert fald dejligt, at du er så glad! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dobbeltdækkertoge er gode fordi der ikke er trapper når man skal ind i det, eller?! :unsure

Ja lige præcis, ingen trapper og dermed ingen brug for hjælp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lige præcis, ingen trapper og dermed ingen brug for hjælp.

Fedt! Jeg kan godt forstå at du er glad! :bunny :bunny :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER