Hilde

Planlægger I lillebror/søster

7 indlæg i dette emne

Jeg ved godt, at det er tidligt, men jeg er bare så skruk :whistling :kuller

Jeg vil så gerne være gravid igen og få en mere og en mere og en mere... :blush

Det bliver ikke nu... for det første går min mand ikke med til det endnu :P og for det andet vil jeg selvfølgelig også nyde Kristine først. Det er jo så hyggeligt med hende herhjemme...det skal ikke "ødelægges" af en ny graviditet. Men jeg vil ihvertfald have en mere på et tidspunkt, hvis det kan lade sig gøre at blive gravid igen. Vi har jo 6 befrugtede æg frosset ned i Skive, så jeg håber, at det kan blive til en baby mere engang om nogen måneder :7himmel

Hvad er jeres planer???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi vil også gerne have en mere, manden vil gerne have 2 mere, men der er jeg ikke helt sikker. Lige nu har jeg egentlig overhovedet ikke lyst til at skulle have en mere, for jeg synes jeg har rigeligt med Ronja og vil gerne nyde hende noget mere inden der kommer en mere. Jeg har egentlig altid tænkt at der skulle være 2 år mellem, men nu er jeg egentlig i tvivl om der måske ikke skal være lidt længere.

Lige nu er lysten der ikke rigtig, men den kommer helt sikkert igen på et tidspunkt. Nu må vi bare se hvornår det bliver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ha... Jeg tænker godt nok ikke på en 2'er allerede ^_^

Jeg synes det var hårdt at være gravid og har virkelig ikke overskud til at blive det igen allerede. Jeg mangler også 3 år af mit studie, så tror først jeg vil have nr. 2 om ca. 3 år.

Men man ved selvfølgelig aldrig om man skifter mening lige pludselig. Én ting er dog sikker: Jeg SKAL have et barn mere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps vi tænker også på 2'eren, men vil gerne at Frederik bliver ca. 1 år, inden vi prøver, da han lige skal have lov til at nyde titlen som ene-barn lidt endnu :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vi tager en 3 ere, når vores lille trold er omkring 2 1/2, har det lidt som dig, Lone, vi er begge herhjemme blevet hel skruk, selvom at manden ikke ville ha flere. Men Albert var ikke mange dage gammel, da han sagde at vi da skulle ha en til...:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer der i hvert fald til at gå nogle år før nummer to skal planlægges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Planen har hele tiden været mindst 2 hvis graviditet og fødsel gik godt...fødslen gik så ret dårligt og jeg synes bestemt heller ikke det var en dans på roser at være gravid, men jeg vil stadig gerne engang have i hvert fald én til. Manden vil gerne have 2 til...pyha.

Jeg skal muligvis ud i et planlagt kejsersnit, så skal lige tage mig mentalt sammen til det.

Men uanset hvad så skal der gå mindst 3 år, jeg orker ikke at have 2 morsyge blebørn på samme tid :numse hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER