Natascha Arnvig Nielsen

Svimmel og utilpadshed

6 indlæg i dette emne

Skal til lægen imorgen da jeg de sidste dage har været meget svimmel og haft det rigtig skidt, Har også haft meget svært ved at holde morgenmaden i mig.

Nu må vi se hvad lægen siger.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved lige nøjagtig hvordan du har det;0( håber lægen kan gøre noget for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er i samme båd som jer. Kvalmen er uudholdelig og har rigtig øv hovedpine. Hvert måltid til min 3 årige dreng skal laves med time outs ind i mellem, ellers er det simpelt for øv.

God bedring til jer begge. Og må dette please snart være et overstået kapitel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er i samme båd som jer. Kvalmen er uudholdelig og har rigtig øv hovedpine. Hvert måltid til min 3 årige dreng skal laves med time outs ind i mellem, ellers er det simpelt for øv. Bor desværre i et meget konservativ land hvad læge angår,( lidt i dur med kom igen i næste uge hvis du stadig har ondt, er standart svaret ved alle første lægebesøg) så fik kun svaret at jeg nok ventede en pige og det vel går over.

Så hvis I evt kunne give mig navnet på hvad der i mit hovedet er det rene magi :) så vil jeg nemlig slå et sving forbi min gamle læge når jeg er på pitstop i dk i næste uge.

God bedring til jer begge. Og må dette please snart være et overstået kapitel!

Ps Gitte velkommen hjem, havde du det også sådan ved dine drenge?

Jeg havde også lidt kvalme da jeg ventede noah, men slet ikke i samme grad som denne gang. Dengang kunne jeg sagtens spise lidt og drikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde næsten ikke kvalme med Josefine.. men denne gang er jeg også med på kvalme holdet.. kaster ikke sådan vildt op, men føler bare det sidder helt oppe i halsen hele tiden og er svimmel :( det er ret øv, men vi skal trøste os med, at det går over igen snart..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har haft rigtig slem kvalme denne gang.. men den er ved at forsvinde.. så hæng i piger.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER