Fru. Neerup Mariager

Gået 8 dage over tid men negativ test!!

18 indlæg i dette emne

Det er nu 8. dag jeg er gået over tid..

jeg har haft kvalme 2 nætter og føler mig anderledes hmm jeg syntes det er svært. Jeg har meget udflåd helt gennemsigtigt. Mon det betyder at jeg er gravid eller?? jeg har en prikkende fornemmelse i underlivet...

Andre der har prøvet dette??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er nu 8. dag jeg er gået over tid..

jeg har haft kvalme 2 nætter og føler mig anderledes hmm jeg syntes det er svært. Jeg har meget udflåd helt gennemsigtigt. Mon det betyder at jeg er gravid eller?? jeg har en prikkende fornemmelse i underlivet...

Andre der har prøvet dette??

Hvilken cyklus er det? For hvis du næsten først lige er stoppet med p-piller, kan det godt være din krop der driller..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smed pillener for 13 mdr siden. Jeg plejer at få min mens den 26. og den er rimelig fast

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min tråd kan du se en oversigt over mine cyklusser. De var rimelig stabile de første hmmm 7-8 cyklusser efter p-pille stop. Lige pludselig begyndte de at svinge ret meget, og jeg følte jo også jeg mærkede alle mulige tegn på at nu var den der, det var nok bare en fejl med den negative test osv.

Men faktum er at jeg nu har lært at stole på en negativ test. For mig i hvert fald har det altid betydet ingen graviditet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet det nogle gange og jeg er ikke på p-piller. Ens krop kan godt pludselig drille selvom den har været punktlig i mange mange år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puuhh vi har bare prøvet et år og ingen tegn udover dette.. Håber nu alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde 2 cyklusser på 26 dage efterfølgende på 41 dage og så faldt den til 29 dage og så ned til 24 dage, hvorefter den blev på ca. 24 dage... Kroppens veje er uransagelige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så er det jo heller ikke til at finde ud af.... hvorfor skal det være så besværligt :( Jeg skal til lægen imorgen og ha taget en blodprøve så nu må vi se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen tegn på at jeg får besøg fra RØDby .... 9 dage over tid og en stadig negativ graviditetstest

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen tegn på at jeg får besøg fra RØDby .... 9 dage over tid og en stadig negativ graviditetstest

Hvis man går og påvirker kroppen ved hele tiden at tænke på det så bliver det jo også tit forskudt når man forvire kroppen så kommer nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man går og påvirker kroppen ved hele tiden at tænke på det så bliver det jo også tit forskudt når man forvire kroppen så kommer nok.

Her er jeg enig.. Kroppen kan blive utrolig påvirket af ens tanker... Så trådstarter skal måske prøve at tænke på noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er rigtig træls for dig. :kram2 Men læser om rigtig mange, som oplever det samme som dig. Oplever også selv at min cyklus ændrer sig, efter en periode, hvor det bare har været rigtig regelmæssigt! :angry

Held og lykke hos lægen, og at du snart kan få vished. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg sQ besøg... Havde lige håbet.. Nu har vi prøvet i halvandet år så troede jeg jo lige..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv, det er jeg ked af at høre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også oplevet det før, endda et par gange efterhånden - det er så øv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også oplevet det før, endda et par gange efterhånden - det er så øv..

Ja det er mega øv... Storken skal nok snart komme forbi, det er jeg sikker på... :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre. :( Håber der snart er gevinst. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv øv.. I må på den igen! :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER