Ezri

Hvordan ved I, at I har ÆL?

28 indlæg i dette emne

Hvordan kan I mærke at I har ÆL?

Jeg tænker, at det kan være en god idé en med "inspirationstråd", så vi måske kan blive opmærksom på de signaler kroppen sender, men ikke er klar over...

Jeg ved jeg har ÆL når:

...jeg bliver lidt mere nærtagende end jeg ellers plejer at være

...jeg får ondt i underlivet på en anden måde, end når jeg har mens

...jeg har mere ondt i den ene side end den anden (det skifter, så jeg tror det er den side ægget kommer fra)

Hvad med jer andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan kan I mærke at I har ÆL?

Jeg tænker, at det kan være en god idé en med "inspirationstråd", så vi måske kan blive opmærksom på de signaler kroppen sender, men ikke er klar over...

Jeg ved jeg har ÆL når:

...jeg bliver lidt mere nærtagende end jeg ellers plejer at være

...jeg får ondt i underlivet på en anden måde, end når jeg har mens

...jeg har mere ondt i den ene side end den anden (det skifter, så jeg tror det er den side ægget kommer fra)

Hvad med jer andre?

Når jeg får myren i underlivet (altid i venstre side :blink ) og jeg følger mig mærkelig oppustet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke taget en ÆL-test men er ret sikker på at det er ÆL jeg mærker. Det er lidt som når jeg har mens hvor min livmoder bliver helt hård, ved ÆL varer det bare kun ½ dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa jeg får også ondt i enten den ene eller anden side...(mest højre side hos mig)

ved faktisk ikk om jeg bliver mere nærtagende... men bliver meget nemt hidsig når jeg lige har mens...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er så aldrig i tvivl, da jeg har ÆL-slim i lange baner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan mærke det og se det på mit udflåd. Når man har æl bliver det "lang". Prøv med 2 fingre at trække det fra hinanden. Det kan sæd også, men hvis man putter æl-udflåd i vand, vil det vist flyde ovenpå, sæd bliver opløst ;) (har jeg læst et sted)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke altid jeg mærker når jeg har det, for jeg har PCO og det betyder jo manglende ægløsning..

Men har haft fornøjelsen af at være på hormoner og der ku det mærkes at jeg havde ÆL. Det var niv og jag i siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg har stort set altid troede at jeg kunne mærke hvornår jeg har eller har haft æl.

Men må altså sige, at denne her gang har været noget anderledes end normalt. Denne her gang gik der kun et par dage fra min mens var slut, til jeg havde fornemmelsen af æl. Jeg havde meget udflåd fra ca dag 3 fra min mens var slut, til ca dag 7.:wacko

Og jeg har i de sidste par dage haft niv og uro i maven, ikke mens smerter, men en anderledes fornemmelse end normal... Der er ca 7-9 dage til mens eller forhåbenlig ikke mens :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ondt, og så kan jeg se det på udflåd som det længere oppe er beskrevet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vidste slet ikke man `mærke´ at man havde ÆL :D Alle de ting man lærer herinde xD hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver fuldstændig *forbudt ord*! :)

Desuden kan jeg se det på mit udflåd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her kan det helt klart mærkes, av

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vidste heller ikke man kunne mærke det, men det er så endnu en ting man kan være opmærksom på... fantastisk forum :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne også mærke det - og jeg kunne også mærke da ægget satte sig fast!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Clear Blue ÆL monitor siger jeg har ÆL ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne også mærke det - og jeg kunne også mærke da ægget satte sig fast!

hvordan kunne du mærke at ægget satte sig fast.. måske et dumt spørgsmål, men er rigtig nys...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

cheerleader3.gifcheerleader3.gifcheerleader3.gifcheerleader3.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig oppustet, bliver øm i lænden og mærker niv og jag i underlivet under min ægløsning - typisk kun i den ene side.

Der ud over får jeg også ægløsnings udflåd der kan strækkes langt.

Så jeg plejer ikke at være i tvivl :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

når i siger i kan se det på udflåden hvad mener i så. hvordan kommer det til at se ud når man har Æl ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

når i siger i kan se det på udflåden hvad mener i så. hvordan kommer det til at se ud når man har Æl ?

Det ligner rå æggehvide og så er det så elastisk at hvis man holder det imellem tommel- og pegefinger kan det strækkes adskillelige centimeter uden at knække.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay så den dag man har den slags udflåd kan man være sikker på at man har Æl. ?? men hvis det udflåd vare flere dage hvordan kan man så vide hvilken dag man har Æl ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er så aldrig i tvivl, da jeg har ÆL-slim i lange baner.

oh yeah, det kender jeg alt for godt.. virkelig nasty når det kan hænge i en tråd på 10-15 cm ud af en, når man er på spanden.. :lol så jeg er ikke i tvivl når det er ved at være tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay så den dag man har den slags udflåd kan man være sikker på at man har Æl. ?? men hvis det udflåd vare flere dage hvordan kan man så vide hvilken dag man har Æl ?

Du kan måle din temperatur gennem hele din cyklus om morgenen - temperaturen stiger under ÆL... Ellers kan du køb ÆL tests....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ÆL-udflåd ofte med lidt blod i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay tak for hjælpen har også lige bestilt nogen teste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER