Klitgaard1990

argh.. min krop er fuldstændig vanvittig..!

5 indlæg i dette emne

ved ikke lige hvad der sker for min krop.. fik mens i tirsdags (27/9).. fredag aften (30/9) stoppede det med frisk blod, og så kom der kun brunt udflåd.. og igår (1/10) havde jeg så kun sådan lidt brunt udflåd.. og i morges var der kun gennemsigtigt udflåd med et lille strejf af lidt brun farve i.. men det er så helt væk nu og blevet erstattet af en stikkende smerte i venstre side.. næsten lige ved siden af hoften.. og det skal lige siges at min mens kom 4 dage senere end forventet... jeg er da HELT forvirret nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor længe plejer du at have mens? Altså frisk blod?

For hos mig er det da meget normalt med 4 dage og det så stilner stille og roligt af :)

Så for mig ville det bare være en normal mens...

Tænker du, at du måske er gravid?

For chancen er der da... Jeg fik min mens ved Victoria, de første 3 måneder. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer først at have 2 dage men brunt udflåd, så 3 dage med kraftig mens. 1 dag hvor det så stilner lidt af hvor jeg ikke bløder så meget, og så 2 dage med kraftig mens igen og så 1 dag hvor det stilner helt af. Kunne da godt være at kroppen reagerer på den måde fordi jeg er gravid. Har ellers testet før mens fordi den var forsinket, men de var negative.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt en som fortalte hendes læge sagde at ens mens var lidt underlig måneden inden den var klar til en graviditet og det passede i hvert fald på hende :super

Den gang jeg var gravid med G der var min mens og mega underlig gangen inden..

Men jeg ville dog teste hvis jeg var dig og hvis den er negativ, ville jeg håbe på en ny graviditet næste måned ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har prøvet at tage en g-test.. dog ikke med morgenurin.. og den var bragende negativ.. så det er nok bare min krop der er underlig.. men nu er jeg da helt forvirret omkring ÆL osv.. hmm.. nå.. så må vi jo igang hver 2. dag den næste måned.. :D bliver manden (også mig) glad for.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER