Barbamama

Anskaffe ting til baby FØR man er gravid?

46 indlæg i dette emne

Så må jeg os være fjollet ;) Jeg VED jeg en dag bliver mor. Så hvorfor ik købe gode tilbud når man ser dem? Ingen siger jo at det skal være store ting. Jeg har købt en barnets bog. Faktisk to. En i blå og en i lyserød. Og så havde kæresten lidt babytøj med hjem i sidste uge. Vi ser på det med glæde, som noget vi ved vi vil få i brug en dag. Og skal vi mod alle forventninger ikke få brug for det, kan vi enten sælge det, eller give det bort. Jeg ser lidt på det som da man var ung og samlede ting til man skulle flytte hjemmefra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

har tænkt lidt mere over det nu, og synes faktisk det er helt fint.. fandt lige ud af at jeg har en ting, et baby manicure sæt.. ved faktisk ikke hvorfor jeg har det <_< men det da meget sødt, og jeg ved at vi nok skal få barn en dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke jeg vil købe noget før jeg står med II - faktisk vil jeg gerne vente til efter NF, men det tror jeg godt nok ikke jeg kan :whistling

Jeg kan godt forstå hvorfor nogen går ud og køber inden de er blevet gravide - jeg tør bare ikke selv. Der er nok lidt overtro i det for mig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte ikke noget før jeg blev gravid. Men der gik jo så os kun 2 måneder fra bryllup til test. så havde masser at give mig til med bryllupsbilleder osv hehe.

Nu er jeg i 14. uge og vi har stadigvæk intet købt. for vi vil rigtig gerne have kønsbestemte ting. så tvivler på der blir købt noget for MD.

Vi forsøger dog at vente til januarudsalg, hvor min mand og jeg, som tradition, skal ud og shoppe:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke købe noget før jeg står med || - men til gengæld tror jeg også noget af det første jeg gør når jeg står med en positiv test vil være at købe noget, et eller andet håndgribeligt.

Da min svigerinde var gravid købte jeg et par søøøøde bukser, hvor jeg havde en aftale med mig selv om at jeg måtte beholde dem hvis jeg producerede en positiv test inden hun fødte - og det gjorde jeg ikke, så bukserne tilhører nu den sødeste lille babydreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte intet før vi stod med den positive test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inden Isaac havde jeg intet købt. Før den næste, så er der købt lidt ind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte intet før jeg blev gravid - jeg turde simpelthen ikke! :unsure Jeg var være sikker på, at hvis vi så ikke kunne blive gravide, så ville jeg ikke kunne slippe tanken om, at det være min skyld. Fordi jeg havde jinxet det! Jeg er lidt fjollet og er faktisk temmelig overtroisk, men jeg kan ikke gøre for det :rolleyes

Faktisk, så købte jeg af samme grund ikke den første ting før dagen for NF-scanning, så jeg havde rundet 12 uger. Jeg var godt nok tæt på mange gange - især de sidste uger op til NF. Til gengæld, så var det helt fantastisk, endelig at købe den første body til MIT barn! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg har hverken til den første eller nu trang til at købe noget inden de to streger.

Tror os kun det var ganske få ting jeg købte inden nf, fordi jeg Ikke gad købe alt i hvidt, så heller vente til vi vidste hvad det blev.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde intet, tror kun det er med til at stresse kroppen..

Har dog en lille sparkedragt ligne, som jeg købte i sommers da jeg var gravid og lige havde set hjerteblink :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, JEG har ikke købt noget...

Men min mand, som er fuldstændig fanatisk og vanvittig NFL-fan, har købt noget. En dag kom der en pakke, som jeg kvitterede for, og så lå den der på bordet, indtil Anders kom hjem. Og jeg var jo NYYYYYYSGERRIG! Så spurgte selvfølgelig, da han kom hjem. "Nååå, det er ikke noget. Bare en baby-hue" sagde han så :loveshower :loveshower :loveshower

Sådan en her:

post-2416-033890400 1317886224_thumb.jpg

Hahaha, jeg synes, det er så sødt :) Men vi har også aftalt, at vi ikke skal købe mere, for jeg tror også, at det bliver lidt for hårdt, hvis der kommer til at gå lang tid af den ene eller den anden grund. Men jeg har det som Barbamama, at vi skal i hvert fald NOK få brug eventuelle babyting one way or the other.

Haveredskaber - mjaaaah, not so much :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, JEG har ikke købt noget...

Men min mand, som er fuldstændig fanatisk og vanvittig NFL-fan, har købt noget. En dag kom der en pakke, som jeg kvitterede for, og så lå den der på bordet, indtil Anders kom hjem. Og jeg var jo NYYYYYYSGERRIG! Så spurgte selvfølgelig, da han kom hjem. "Nååå, det er ikke noget. Bare en baby-hue" sagde han så :loveshower :loveshower :loveshower

Sådan en her:

post-2416-033890400 1317886224_thumb.jpg

Hahaha, jeg synes, det er så sødt :) Men vi har også aftalt, at vi ikke skal købe mere, for jeg tror også, at det bliver lidt for hårdt, hvis der kommer til at gå lang tid af den ene eller den anden grund. Men jeg har det som Barbamama, at vi skal i hvert fald NOK få brug eventuelle babyting one way or the other.

Haveredskaber - mjaaaah, not so much :lol

Nårh, den er sød den hat :biglove Øj, jeg ville smelte hvis min mand købte sådan noget (han ville dog ikke købe præcis SÅDAN en hue, da ingen af os går op i sport... Men måske ville han købe en kokkehue, eller ork-ører istedet :lol )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh, den er sød den hat :biglove Øj, jeg ville smelte hvis min mand købte sådan noget (han ville dog ikke købe præcis SÅDAN en hue, da ingen af os går op i sport... Men måske ville han købe en kokkehue, eller ork-ører istedet :lol )

Jeg smeltede også FULDSTÆNDIG :7himmel Han er simpelthen så sød :) Og især fordi han bare var så cool omkring det :)

Hahaha, små orkører.. Now THAT's pretty!

Åååhr, en lille kokkehue!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke købt det vilde.. Købt lidt tøj når det har været på tilbud.. Vi vil heller ikke "jinxe" det ;) Meeeeeeen skisme da svært at lade vær..

Men de store ting køber vi først når vi står med 2 streger :) Men derfor må man jo gerne kigge :) Vi har været ude og kigge på autostole og barnevogne, for at se hvad der er og hvad er bedst osv..

Men håber da snart at kunne stå med 2 streger, så skal dankortet slides godt o grundigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en her:

post-2416-033890400 1317886224_thumb.jpg

Ååååårh hvor er den nuttet! :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo lidt anderledes end de fleste herinde, da jeg jo er adminstrativ gravid. Og jeg valgte at købe en stor ting allerede inden vi var godkendte. Jeg købte drømmesengen allerede inden vi stod med godkendelsen, men vi havde haft fase 3 samtalerne, og stod til en godkendelse, derfor turde jeg godt købe den.

Og jeg køber jo ind 1 gang i måneden til vores Koreatrold, og det til trods for, at jeg ikke kender hverken alder/størrelse eller køn på barnet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo lidt anderledes end de fleste herinde, da jeg jo er adminstrativ gravid. Og jeg valgte at købe en stor ting allerede inden vi var godkendte. Jeg købte drømmesengen allerede inden vi stod med godkendelsen, men vi havde haft fase 3 samtalerne, og stod til en godkendelse, derfor turde jeg godt købe den.

Og jeg køber jo ind 1 gang i måneden til vores Koreatrold, og det til trods for, at jeg ikke kender hverken alder/størrelse eller køn på barnet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inden vi fandt ud af vi skulle have Sarah havde vi ikke købt noget... først efter nf scanningen...

har dog syet babytæpper siden jeg var 10-12 år *lol* (havde ikke tålmodighed til mere)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu har jeg altså tyvstartet :whistling

Har netop bestilt lidt ventetøj :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh jeg er godt nok glad for at vi IKKE købte noget da vi gik igang med projekt baby. For så ville det godt nok, ha samlet en del støv <_<

Selv den ene gang jeg blev gravid, købte jeg ikke noget. Det var jo så også godt nok, da vi senere mistede i uge 10.

Men men men.... Da vi blev godkendte til adoption, indrettede vi faktisk børneværelset med det samme, og købte klapvogn. Mange tror, at når man er godkendt til adoption, så er man sikker på at få barn. Men det er man nu slet ikke. Så inderst inde, var vi nu også bange for at jinxe det lidt, men vi ku ikke lade være :whistling

Hilsen Ulla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har ikke købt noget, men da min farmor flyttede fra hendes gamle hus og stod og skulle smide en hel masse ting ud, fordi hun ikke ville have plads til det i hendes nye rækkehus, fik jeg en gammel barneseng, som min far og hans søskende har sovet i, da de var små. Så det vil sige at den i hvert fald er 61 år gammel, og før min farmor og farfar fik den, blev den også brugt nogle år. Så reelt ved jeg ikke hvor gammel den er, men jeg syntes den er så flot.

Men jeg var jo kun 15 år gammel, da jeg fik den. Du skulle have set min farmor i hovedet, da jeg spurgte om jeg måtte få den. Hun troede jo at jeg var gravid :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER