Christina&Laura

Bestille tid til NF

8 indlæg i dette emne

Hej.

Det føles jo som en evighed siden, at man var gravid sidst.

Skal man selv bestille tid til NF-skanningen? Eller er det forskelligt. Jeg hører til Roskilde Sygehus.

Gør man det efter det 1. lægetjek?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er forskelligt alt efter hvilket sygehus man hører til.. Ved ikke hvordan det er i roskilde.. I Esbjerg får vi en henvisning. Måske kan du ringe til din læges sekretær og spørge hende hvad praksis er hos jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg skulle ha noah sendte lægen besked til sygehuset og jeg fik et brev om hvornår jeg skulle til scanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På Rigshospitalet skal man selv bestille tid.

Men du kan jo spørge lægen ved første lægetjek :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg skulle ha noah sendte lægen besked til sygehuset og jeg fik et brev om hvornår jeg skulle til scanning.

Ja sådan var det også da jeg ventede Laura. Men hun er jo også 4½ år så det er jo et stykke tid siden. Jeg skal til lægen på tirsdag så spørger hende der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge sendte også besked til sygehuset og så fik ejg brev fra dem... Så det må være meget forskelligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge giver besked til sygehuset.. gad egentlig godt man selv skulle bestille så havde jeg vidst en dato for scanningen allerede nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

man skal også selv bestille tid i Hillerød! Men hør din læge ad, hun/han må da vide det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER