Susanne

2. jordemoderbesøg

4 indlæg i dette emne

Så kom dagen for 2. jordemoderbesøg.

Det var en anden end sidst og da hun er gravid i 32. uge, bliver det en helt 3. til næste besøg, der er fastsat til 22. november.

Det gik rigtig fint. Hun var vældig sød og behagelig. Følgende stats kom ud af det:

* Urinprøve: OK

* Blodtryk: 105/60 Det er lidt lavt, men det er åbenbart vældig normalt på dette tidspunkt i graviditeten

* Symfyse-Fundus: 27 cm Det er den højere ende af normalbåndet ;)

* Vægtskøn: 1100-1200g og nok nærmere de 1200g, så det er også i den høje ende af gennemsnittet

* Hun spurgte til liv og jeg sagde, at jeg mærker hende hver eneste dag og flere gange om dagen

* Og så hørte vi hjertelyd - tydeligt og længe. Det er altså helt magisk :wub

Alt i alt et godt besøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

dejligt at det var et godt besøg hos jordemoderen :)Og hjertelyd er helt fantastisk, manden fik tårer i øjnene da han hørte lillepigen ved sidste lægebesøg :loveshower

Og sjovt så forskellige det er med hvornår jordmoderbesøget ligger, jeg har termin en uge efter dig, men skal først til mit 2.jordemoderbesøg den 27 oktober.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig opdatering! :loveshower

Jeg var også blevet tildelt en ny jordemoder til mit 2. jordemoderbesøg. Heldigvis er hun rigtig sød og så kan jeg beholde hende resten af graviditeten. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt at høre at det går så godt for os alle herinde i terminsgruppen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER