Nitzen1987

Hvor længe bliver HCG'en hængende efter en abort?

31 indlæg i dette emne

Det er nu 4 1/2 uge siden, at jeg aborterede.... Her til morgen tog jeg så en G-test fordi min mens ikke er dukket op... Testen var positiv. Men er det fordi, at jeg er gravid, eller er det fordi jeg stadig har HCG hængende i kroppen efter den sidste graviditet? Hvor længe bliver sådan noget HCG hængende i kroppen efter en abort?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tror måske det er fordi du er gravid igen mit hcg faldt ret hurtig efter SA og ca 14 dage efter kunne jeg ikke testepositiv og har desværre ikke kunne det siden men hvis jeg var dig ville jeg gå til lægen for det kan også være at det hele ikke er kommet ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst 4 uger et sted.

Men det er jo gået, så jeg vil da også sige, gå til lægen.

Jeg krydser fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også mene at det er en ny graviditet. Så få kontaktet lægen så både du og vi kan få svaret :) jeg krydser ihvertfald fingre for at der ligger en skøn bebs og gemmer sig derinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det desværre ikke, men jeg håber da det er fordi du er gravid igen :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre har lægeklinikken lukket pga. kursus i dag og i morgen, så jeg må tålmodigt vente til torsdag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er da ikke særlig heldig med den læge <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er da ikke særlig heldig med den læge <_<

Det her er nu min nye læge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved mine Sa'er, har jeg faktisk testet negativ 1 uges tid efter blødningen holdte begge gange.. Så jeg tror du er gravid igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg googlede det lige, og det var godt nok ikke specielt entydige svar. Udfra det så det ud til, at det kan tage alt fra mindre end en uge, op til 6 uger.

Jeg kigge rundt i nogle engelske fora, og det ser ud til, at det oftest ikke tager mere end et par uger før det er ude, men der var nogle tilfælde hvor det havde taget op til 6 uger.

Det er da noget møg at din læge er på kursus <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ring da til en anden læge.

Lige for at høre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg googlede det lige, og det var godt nok ikke specielt entydige svar. Udfra det så det ud til, at det kan tage alt fra mindre end en uge, op til 6 uger.

Jeg kigge rundt i nogle engelske fora, og det ser ud til, at det oftest ikke tager mere end et par uger før det er ude, men der var nogle tilfælde hvor det havde taget op til 6 uger.

Det er da noget møg at din læge er på kursus <_<

I en anden tråd, kan du se hendes test...

Lige gyldigt hvad, selvom det forsvinder "lige så stille" - hvis det der (henviser til billedet i den anden tråd) var fra din gamle graviditet, så ville testen være meget meget svag nu...

Det du har lavet er jo en HELT perfekt graviditets test :) :rolleyes Den er så fin :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ring da til en anden læge.

Lige for at høre

Ja, det ville jeg også gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I en anden tråd, kan du se hendes test...

Lige gyldigt hvad, selvom det forsvinder "lige så stille" - hvis det der (henviser til billedet i den anden tråd) var fra din gamle graviditet, så ville testen være meget meget svag nu...

Det du har lavet er jo en HELT perfekt graviditets test :) :rolleyes Den er så fin :loveshower

Så den egentlig godt tidligere, men var lige inde at se den igen - og jeg kan godt hvad du mener :)

Men jeg ville nok også ringe til en anden læge, bare for at høre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen anelse - ville bare sige at jeg håber det er en ny lille bebes, der bliver i sin varme hule! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået taget blodprøve i dag, hvor det er præcis 4 uger siden min blødning startede, 3 uger siden udskrabningen blev foretaget; mit HcG er mindre end 2- så det må være nyt HcG ved dig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme med mig.. Mit HCG var mindre end 1 efter halvanden uge og er nu gravid igen.. Lige så hurtig som dig.. Fantastisk.. cheerleader3.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev fulgt med blodprøver begge gange med SA'er og der har det taget 6 og 4 uger før det var faldet til nul, så det er meget individuelt..

Håber og krydser fingre for at den flotte test er en ny graviditet, det har du virkelig fortjent!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber og krydser fingre for at der er en lille bebs på vej til jer denne gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg bare ked af at læse du aborterede :kram2

Men er rigtig glad på dine vegne over at du atter er gravid :loveshower

Krydser for det lykkes denne gang :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter gårsdagens test er der nu ingen tvivl om, at jeg ER gravid IGEN

4243og45.jpg

Lægesekretæren tog også en g-test i går og den var også positiv, så hun mente bestemt, at jeg er gravid, så nu har jeg fået en tid ved lægen på onsdag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke det var da bare skønt så klem benne sammen så du kan holde på det lille spir :goodluck :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :) Da rigtig dejligt for dig og især er det er kommet så hurtigt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort Stort tillykke.

Så er vi to med termin i juni, fra Randers.

Jubii Jubii.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :glad

Jeg krydser fingre for, at det går som det skal :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER