Gantzel21

Fik du kønnet at vide til MD?

Fik du kønnet at vide til MD?   17 members have voted

  1. 1. Fik du kønnet at vide til MD?

    • Nej, scanningslægen ville ikke kigge/fortælle det
      1
    • Ja, scanningslægen ville gerne kigge/fortælle det
      16

Please sign in or register to vote in this poll.

13 indlæg i dette emne

Skal til MD i morgen og er spændt på om lægen vil kigge efter kønnet - det gjorde de nmelig ikke sidste gang.

Hvordan var det for dig?

Uddyb gerne dit svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså vi fik det ikke afvide men har alligevel stemt ja.. Det var ikke fordi hun ikke vil scanne efter det. hun kunne bare ikke få baby til at flytte sig så hun kunne se det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede med at sige vi gerne ville vide det, hvis hun kunne se det - og hun var kun lige gået i gang, så sagde hun vi skulle have en pige! Så vi var heldige at jordemoderen gerne ville bruge tiden på det, og baby lå rigtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sebastian vidste gerne frem til hver en skanning, så det var ikke svært at se at han var en dreng og skanningsdamen til MD fortalte det gerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sagde ikke noget før vi selv spurgte til det. Så brugte hun gerne lige 3 min på at kigge efter og give sit bud på kønnet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kendte allerede kønnet før MD, men vi bad JM om at tjekke efter og hun nåede frem til samme svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, lægen spurgte selv om vi ville vide det, hvis hun kunne se det og det kunne hun :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sagde før hun gik igang at hun gerne måtte lave et billede når hun kom til området hvor hun kunne se kønnet.. Vi kunne helt selv tydeligt Se at det var en lillebror :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke stemme, for vi fik det ikke afvide men det var ikke pga. scanningssygeplejersken, men pga. vi ikke ønskede at få det afvide ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der mangler lidt svarmuligheder synes jeg ;)

Første gang kunne de ikke se det, selvom de kiggede efter det. Vi fik det dog at vide til en scanning ca 14 dage efter. Denne gang vidste vi det inden, men hun bekræftede at det var en pige. Så måske jeg skulle stemme ja. Kan du ikke bare spørge, hvis du gerne vil vide det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kendte allerede kønnet før MD, men vi bad JM om at tjekke efter og hun nåede frem til samme svar :)

Det var præcis det samme her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar.

Kan se jeg manglede nogle svarmuligheder, men det jeg ville frem til, det var om lægen var villig til at kigge. Da jeg ventede Sandra var lægen nemlig ikke med på at kigge efter det, selvom vi spurgte.

Nu har jeg været af sted denne gang og hun var meget villig og kiggede flere gange, men baby drillede hende, så vi skal af sted igen til resten af MD på næste fredag og håber hun kan se det der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang kiggede hunlænge efter det, men kunne ikke se det.

Anden gang gad hun ikke bruge tid på det (fordi sygehuset havde GLEMT os, og vi måtte presses ind <_< ), og sagde bare at hun ikke kunne se det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER