Klitgaard1990

aaaarghh... jeg får PIP!!!!

46 indlæg i dette emne

den 18. tog jeg en graviditetstest, og den var meget svagt positiv.. derefter har jeg testet hver morgen, men der har de været bragende negative..

havde forventet mens igår (fredag) men jeg har stadig ikke set skyggen af det..

mon jeg først skal have mens lidt senere?

kender ikke min cyklus da jeg er stoppet med mine p-piller i sidste cyklus.. men før jeg blev gravid med Kira, var min mens MEGET uregelmæssig.. den kunne svinge fra 21-42 dage.. og jeg har jo kun taget p-piller i 3 mdr..

er VIRKELIG forvirret...!!!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis ikke den er positiv testen, så tror jeg desværre bare du må vente vente vente.... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

gør jeg også.. er bare frustrerende at man ikke ved hverken ud eller ind.. kunne den mens så ikke bare for filan komme for fuld styrke så man var sikker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, desværre driller det bare TIT når man bare gerne vil have en afklaring! ØV.. Krydser fingre for den snart kommer, eller at der kommer en positiv test :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da irriterende. De sidste par dage har jeg været oppe 2-3 gange om natten for at tisse. Og det plejer jeg ellers ikke. Og det er ikke fordi jeg går og tænker 'ej, nu er jeg gravid'... Tænker faktisk det modsatte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er ikke sjovt at gå og ventet på at vide om den er der eller ikke øvøv tror desværre mange har prøvet det og der er ikke andet at gøre end at ventet på at din mens kommer el en positivt test du ved ikke hvornår du har haft æl?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg testede i 3 dage for ÆL, men den blev svagere for hver dag der gik. Ifølge en app eg har til min iPhone, havde jeg ÆL omkring d. 9. Men den er jo selvfølgelig ikke præcis eller til at regne med. Men det var omkring der at jeg tog ÆL-tests. Og vi hyggede d. 4... Så der burde jo være en lille chance

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skulle jo have mens ca 14 dage efter æl så en lille change er der ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man føler sig bare helt trist fordi man ikke ved om man er købt eller solgt. Havde lige glædet mig da der kom en meget svag teststreg På den første g-test (3+4 hvis der er gevinst) Vi skulle egentlig først starte PB2 op efter mens denne gang, men hvis den allerede var der, ville den da også være velkommen. Tror bare ikke rigtig på at der er noget mere. Men så må vi jo bare igang efter mens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal passe på med det testeri ss man bliver skør af det ss vi har snart prøvet et år og ingen gevinst i nu og det er hårdt når man har en fra et andet forhold og der blev jeg gravid i først forsøg noget ikke et helt cyklus så det er ikke sjovt ss men ja man kan kun ventet ss jeg skulle have min mens i morgen så nu må jeg se men tro ikke på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for os begge. Og ja, man bliver godt nok skør af al det testeri

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak skal du have og ilm :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

ingen tegn på mens i nu ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme her. Tror bare i skal lade vær med at tænke over det. Så må det da komme helt automatisk når vi slår 'baby-hjernen' fra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal også have mit i dag.....plus at jeg har været oppe og få taget blodprøve...så vi ved besked i eftermiddag....jeg krydser for os alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor snyd Helle.. min test er stadig negativ, så vi skal have købt nogle andre og prøve med dem, så vi er sikre på at det ikke er de tests der er noget galt med.. krydser virkelig fingre for os alle.. vi må da lige have en update senere så.. :bd :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv øv, håber at det er fordi den ikke kan måles endnu.

Jeg er bare så bange for at den er negativ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg krydser alt hvad der kan krydses på dine vegne og håber på at den er positiv.. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi krydser hvad vi kan ss hvis ingen mens i dag tager jeg en test i morgen da min mens er meget præcis ss men opdatere os lige tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan slet ikke finde ud af min mens fordi jeg lige er stoppet på p-piller i sidste måned (har kun været igang med dem i 3 mdr), så jeg er lidt forvirret omkring alt det der med mens..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så har jeg hørt fra sygehuset......og den er positiv. Det er så vildt.

Så nu kan i to godt følge trop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor skønt Helle... kææææmpe tillykke!!!!!! hvor er det dejligt at høre... håber også at vi følger trop om ikke så længe.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaaaa :-) lad det være 3 ud af 3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke helle hvor dejligt at hører ss tror desværre at løbet er kørt men hat ikke noget bevis i nu heldigvis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER