Carcassonne

Hvornår fik i babykuller?

36 indlæg i dette emne

Helt enig.. Min søster og hendes kæreste, besluttede sig for at forsøge med det samme de blev kærester.. Nu 3 år efter, er hun endelig gravid - med tvillinger :loveshower

Tillykke :loveshower :loveshower :loveshower

Det manglede da også bare at der var dobbelt-op når de har måtte vente så længe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså "kuller" har jeg haft med jævne mellemrum i nok 2-3 år, tror jeg. Men sådan decideret nu-vil-jeg-rent-faktisk-og-helt-alvorligt-gerne-have-en-baby det fik jeg vel et par måneder inden vores bryllup og så igen her en måneds tid efter brylluppet. Dvs. som 25-årig.

Jeg håååååååber at PB begynder på næste fredag, men nu må vi se. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror mit rigtig startede da jeg var ca. 20. Da jeg var 23 fik vi den første og nu venter vi på nr. 2 :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har siden jeg var 19 været sikker på at jeg ville have børn inden jeg blev 25, mødte min kæreste da jeg var 21 og efter et halvt års tid fik jeg virkelig babykuller, men man er jo to om det så måtte slå koldt vand i blodet, vi begyndte PB op for et år og to måneder siden, men der har desværre ikke været gevinst endnu:boo

jeg er 24 og min kæreste er 31.

syntes også jeg inden (og måske grunden til at jeg fik kuller) var at der var mange omkring os/mig blev gravide eller havde små børn, men efter vi begyndte PB op er det bare blevet meget værre:ba

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik baby kuller allerede mens jeg var kontor elev og dermed kun var 23 år. Vi gik igang der men det lykkes først da jeg blev 26 år.

Fik så den næste da jeg var 28 år o prøver ihærdigt på at få den sidste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil lige tilføje, at jeg altid har vidst, at jeg gerne ville have børn. Men har haft perioder, hvor jeg bestemt mente at børn alligevel ikke var mig, men tror det har været for at beskytte mig selv, da jeg ubevidst godt har vidst, at det ikke ville lykkes på almindeligvis for mig... Og nu er vi jo gået adoptions vejen... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik kuller da jeg var omkring 23 år! Da havde jeg kendt min mand - dengang kæreste - i 3 år.

Vi ville egentlig starte, men så faldt han på knæ og vi blev gik året efter.

Jeg ville gerne giftes inden, når nu han havde friet :)

Jeg blev gravid og fik vores datter som 25 årig og er nu 28. Håber Victoria kan blive storesøster til sommer, så håber snart det lykkedes, selvom vi kun har prøvet 1 måned endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig rigtigt haft kuller, før jeg havde haft en sa med en smutter og så fik jeg kuller :whistling og til alt blev jeg gravid med det samme og ca 2 år efter den første så dagens lys ankom nr. 2 :loveshower og nu har manden total kuller efter en nr. 3 :7himmel og jeg må da ærlig indrømme at jeg ikke har været svær at overtal, men kulleren er ikke så slemt som mandens :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik for alvor babykuller, da min søster sidste sommer annoncerede at hun var gravid, og at det var en upser. Puha jeg kunne mærke misundelsen komme.

Men det er efterhånden en 3 år siden, vi sidst har beskyttet os. Har faktisk slet ikke styr på hvornår jeg droppede p-pillerne, men har ikke fået dem fornyet ved min nuværende læge og der har jeg været i en 4 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nok haft lidt babykuller siden starten af 20'erne.. men det er først inden for det sidste års tid det først rigtig har taget overhånd..hehe :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Hvornår begyndte I at få babykuller? og hvor længe efter begyndte i på PB? hvor gamle var I?

Jeg vil sige at jeg først har fået seriøst kuller i løbet af de sidste måneder... Men PB startede vi på i juni 2010 og der var jeg 24.. Men til gengæld er kulleren også HELT syg lige for tiden - puha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER