Carcassonne

Hvornår fik i babykuller?

36 indlæg i dette emne

Hej.

Hvornår begyndte I at få babykuller? og hvor længe efter begyndte i på PB? hvor gamle var I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kuller tror jeg aldrig jeg har haft, men jeg har vidst, at jeg ville have børn inden jeg blev for gammel og at jeg skulle giftes først. Min mand havde det lige sådan, så for os var det naturligt at droppe prævention, da vi blev gift. Da var jeg 32 og han var 31. Og jeg blev forøvrigt gravid på bryllupsrejsen....

PB??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik "babykuller" da jeg var omkring 17-18 år.. Da jeg var 19-20 begyndte min daværende kæreste og jeg seriøst PB, uden "held".. Men havde ikke beskyttet mig siden jeg var 17...!

Nu er jeg 26, og med min nuværende kæreste havde jeg en SA for 4-5 måneder siden (ikke planlagt baby dog), og vi taler om PB nu her i nærmeste fremtid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kuller tror jeg aldrig jeg har haft, men jeg har vidst, at jeg ville have børn inden jeg blev for gammel og at jeg skulle giftes først. Min mand havde det lige sådan, så for os var det naturligt at droppe prævention, da vi blev gift. Da var jeg 32 og han var 31. Og jeg blev forøvrigt gravid på bryllupsrejsen....

PB??

Projekt Baby :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar:) og var da godt nok hurtigt jeg fik 2 svar:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik "babykuller" da jeg var omkring 17-18 år.. Da jeg var 19-20 begyndte min daværende kæreste og jeg seriøst PB, uden "held".. Men havde ikke beskyttet mig siden jeg var 17...!

Nu er jeg 26, og med min nuværende kæreste havde jeg en SA for 4-5 måneder siden (ikke planlagt baby dog), og vi taler om PB nu her i nærmeste fremtid :)

Når du ser tilbage nu var du så klar da du var 19-20 år? bortset fra at du jo ikke er sammen med den mand mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Projekt Baby :loveshower

Arhhh! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du ser tilbage nu var du så klar da du var 19-20 år? bortset fra at du jo ikke er sammen med den mand mere.

Ja, det tror jeg bestemt jeg var..

Men i dag er jeg da glad for jeg ikke fik børn med ham :)

Tror på mange måder jeg var mere klar dengang, end jeg var nu - for jeg er det mere bekymret nu - da jeg var 19 tænkte jeg "Det skal da nok gå det hele", og det tror jeg egentlig kan være en kæmpe fordel :)

Men på mange andre punkter er jeg jo mere klar nu - bedre økonomi, mere stabilt forhold osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en snert at babykuller i flere år, men det blev først for alvor slemt da jeg mødte min mand for godt et år siden :kuller

Vi er lige stoppet med p pillerne i august, så Projekt Baby er helt nyt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heh, glemte at nævne at jeg er 22 - det er min mand også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været overbevist om at jeg ikke skulle have børn - det sagde mig ikke noget. Jeg var meget mere work holic - men så fandt jeg sammen med min eksmand og det kom snigende om natten, at ham skulle jeg have børn med og blive gammel med. Desværre holdt ægteskabet ikke, men jeg har en lækker lille dreng med ham.

Jeg blev gravid, da jeg var 22, fødte da jeg var 23 og min eks var 25.

Nu er jeg sammen med en anden lækker mand og jeg har SÅ meget lyst til en nummer næste, men han er ikke klar og fornuftigen sejrer også, da vi venter til jeg er færdig uddannet og har fået arbejde. Så er han også færdig uddannet og forhåbentlig klar på at lave en lækkermås sammen med mig.

Beklager den lange smøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at jeg har haft babykuller siden jeg var 20 - det er kommet sådan meget i perioder i forhold til hvornår min svigerinde fik sine drenge for henoldsvis 2 og 4 år siden :) Men vi har kun haft PB kørende i et år nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at jeg har haft babykuller siden jeg var 20 - det er kommet sådan meget i perioder i forhold til hvornår min svigerinde fik sine drenge for henoldsvis 2 og 4 år siden :) Men vi har kun haft PB kørende i et år nu :)

Så er i også startet da du var hvad, 23?

Værste er jeg har møg bsbykuller, og folk omkring mig er begyndt at få babyer :)... Eller min grandkusine fik en skøn datter i februar, og min underbo er gravid med termin i januar, og så synes jeg man ser gravide maver alle steder, og en masse barnevogne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er i også startet da du var hvad, 23?

Værste er jeg har møg bsbykuller, og folk omkring mig er begyndt at få babyer :)... Eller min grandkusine fik en skøn datter i februar, og min underbo er gravid med termin i januar, og så synes jeg man ser gravide maver alle steder, og en masse barnevogne.

Hvor gammel er du? Kan se I har været kærester rimelig længe jo...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er du? Kan se I har været kærester rimelig længe jo...

Kun 21 :) kæresten er 22, så vi har masser af tid, men man bliver lidt trist når man ser gravide maver og alt og bare drømmer om selv at få en :).

Men må lige vente nogle år både praktisk og fordi kæresten ikke er helt klar endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun 21 :) kæresten er 22, så vi har masser af tid, men man bliver lidt trist når man ser gravide maver og alt og bare drømmer om selv at få en :).

Men må lige vente nogle år både praktisk og fordi kæresten ikke er helt klar endnu :)

Min kæreste er kun 21 :) Og de skal have lidt tid til at vænne sig til tanken... kender alt for godt det med man ser gravide OVERALT!

Lige nu er min lillesøster gravid - med tvillinger.. Og man tænker "Ja, giv den ene til mig" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er i også startet da du var hvad, 23?

Værste er jeg har møg bsbykuller, og folk omkring mig er begyndt at få babyer :)... Eller min grandkusine fik en skøn datter i februar, og min underbo er gravid med termin i januar, og så synes jeg man ser gravide maver alle steder, og en masse barnevogne.

Ja jeg var 23½ da vi startede PB... Jeg er nu 24 og har to aborter i bagagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg var 23½ da vi startede PB... Jeg er nu 24 og har to aborter i bagagen...

Ja har jeg set i de forskellige tråde, men håber da snart i får 2 streger igen og barnet bliver siddende:)

Men lyder jo også meget fornuftigt aldersmæssigt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste er kun 21 :) Og de skal have lidt tid til at vænne sig til tanken... kender alt for godt det med man ser gravide OVERALT!

Lige nu er min lillesøster gravid - med tvillinger.. Og man tænker "Ja, giv den ene til mig" :rolleyes

Hvor længe har i været sammen? har i aftalt noget om hvornår i begynder PB?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har egentlig aftalt november, men det kan være vi udskyder det lidt.

Vi har "kun" været kæreste i 7-8 måneder faktisk - men vi har været bedste venner i omkring 4-5 år, og kender derfor hinanden rigtig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har egentlig aftalt november, men det kan være vi udskyder det lidt.

Vi har "kun" været kæreste i 7-8 måneder faktisk - men vi har været bedste venner i omkring 4-5 år, og kender derfor hinanden rigtig godt :)

Så ville jeg normalt også mene at det var hurtigt at beslutte :) men når i alligevel har kendt hinanden så længe ændre det jo tingene :)

Jeg var også bedste ven med min kæreste først :) dog kendte vi kun hinanden i lidt over 1 år før vi blev kærester:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine forældre havde kun kendt hinanden i 3 mdr da de besluttede sig for at begynde at prøve at blive gravide - og det lykkedes så i første forsøg xD de er sammen på 23. år nu, så bare fordi man ikke har kendt hinanden længe betyder det ikke nødvendigvis at det er forkert ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Kuller startede vist da jeg var omkring 25, men der var min mand (dengang kæreste) kun 22. Men nu er jeg 28 og Tim 25 og helt klar på babyer! Faktisk har vi nok været klar i noget tid, men vi blev gift i august, og havde ikke lyst til at være gravid på min bryllupsdag. :) Så NU skal det være! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine forældre havde kun kendt hinanden i 3 mdr da de besluttede sig for at begynde at prøve at blive gravide - og det lykkedes så i første forsøg xD de er sammen på 23. år nu, så bare fordi man ikke har kendt hinanden længe betyder det ikke nødvendigvis at det er forkert ;)

Helt enig.. Min søster og hendes kæreste, besluttede sig for at forsøge med det samme de blev kærester.. Nu 3 år efter, er hun endelig gravid - med tvillinger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Hvornår begyndte I at få babykuller? og hvor længe efter begyndte i på PB? hvor gamle var I?

vi startede på projekt baby for en del år siden, mener det var i 2007, hvor jeg var 27 og manden 28. Men der skete bare ikke en skid, så vi valgte i 2010 at starte adoptionsansøgningen.

Kuller får jeg løbende, og særligt nu hvor vi er på venteliste, hvor det bare skal være NU, men sådan spiller klaveret jo ikke. Så skal lære at styre mit kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER