Guest Flyttekassen

Svigermor, GÅ NUVÆK!

21 indlæg i dette emne

Sider med kæben på gulvet... :o

Er i chok over hun kan finde på og opføre sig på den måde...

KRAM til jer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor et svigermonster :o

Ærligt, så syntes jeg at din mand skal på banen og sætte hende godt og grundigt på plads, og så var jeg ikke kommet der igen for hun har fattet at det er JERES barn og JERES regler, indtil hun har fattet det, kan hun ikke få sit barnebarn at se.

Håber virkelig at hun ind ordner sig, for det andet er da lige til at drive en til vanvid. :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha hvor er hun dog bare anmasende...

Du bliver simpelthen nødt til at tale med meget store bogstaver, for det der er bare ikke ok :(

Håber det snart ændrer sig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, man bliver jo helt arrig af at læse det! Jeg var da gået fuldstændig i selvsving hvis det var mig :angry

Jeg føler virkelig med jer.

Jeg frygter virkelig at min svigermor bliver sådan en "djævel" når vi får børn. Vi er allerede på kant om det inden hun overhovedet ved noget om at vi prøver :angry

Håber der kommer noget godt ud af snakken på lørdag - krydser fingre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kaffe et svigermonster :sm

Jeg håber hun forstår på lørdag, at det er JERES datter og jer der bestemmer og vil hun ikke følge jeres regler, så kommer hun bare ikke til at se hendes barnebarn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da fast...!

:kram :kram :kram :kram :kram

Lyder som en god idé med ultimatummet..! Held og lykke med det! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til en update Held og lykke med ultimatummet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha!!!! Vi har lige været på besøg hos mine svigerforældre i går, og jeg er træt af svigermor, men det er jo på INGEN måde tilnærmelsesvis i stil med dit svigermonster! :0 Gisp, jeg er chokeret over sådan en opførsel! Hvad f***** ligner det?

Jeg er glad for, at I er enige om, at nu må det være slut, og jeg håber, at hun forstår jeres ultimatum, så tingene ændrer sig. Uanset hvad, så :respekt for, at I handler - det kræver mod!

:goodluck og et :kram2 til at give mod på lørdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op et svigermonster!

Håber hun forstår jeres ultimatum i dag. Det er så godt at I siger fra. Det kræver alligevel noget.

:kram2 til dig og pøj pøj i dag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op en svigermor du har dig. Og jeg tror helt bestemt i gør det rigtige, når i nu trækker grænsen, og siger stop til hende.

Havde jeg ikke læst updaten, så havde jeg ment, at din mand skulle noget mere på banen, men han har forsøgt, og du har selv forsøgt, hvilket ikke hjælper. Og jeg tror faktisk at jeg havde trukket grænsen, da hun havde haft ringet til sundhedsplejesken, for hvad pokker bilder hun sig ind....

Jeg glæder mig til at høre, hvad reaktionen på jeres samtale bliver, eller om hun overhovedet ændre sig. Og hvad siger svigerfar i alt dette? er han bare usynlig og holder med sin kone, eller bakker han jer op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op en svigermor du har dig. Og jeg tror helt bestemt i gør det rigtige, når i nu trækker grænsen, og siger stop til hende.

Havde jeg ikke læst updaten, så havde jeg ment, at din mand skulle noget mere på banen, men han har forsøgt, og du har selv forsøgt, hvilket ikke hjælper. Og jeg tror faktisk at jeg havde trukket grænsen, da hun havde haft ringet til sundhedsplejesken, for hvad pokker bilder hun sig ind....

Jeg glæder mig til at høre, hvad reaktionen på jeres samtale bliver, eller om hun overhovedet ændre sig. Og hvad siger svigerfar i alt dette? er han bare usynlig og holder med sin kone, eller bakker han jer op?

Hun er desværre ligeså meget en dum kælling overfor ham som overfor os andre. Og nedgør ham mindst ligeså meget, bare på nogle andre punkter. F.eks. ved madlavning, rengøring mm. Og hvis vi giver milla til ham tager hun hende med det samme ud af hans arme og siger han ikke kan finde ud af at holde hende ordentligt, at han er grim og hun ikke kan lide ham.... :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh hun lyder godt nok som noget af et svigermonster.. Jeg har ingen idé om hvordan det skal tackles! Men jeg er sindssygt spændt på at høre hvordan det gik med snakken idag?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HOLD DA KÆFT... sikke en svigermor.. tabte jo helt kæben da jeg læste det.

Hun er jo disideret ond.. Og jeg troede jeg havde en træls svigermor.. MEN intet i forhold til din.. puha :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow... Jeg er MÅLLØS!!!

Håber ultimatummet hjælper idag... Har aldrig hørt om så slem en svigermor før! :o

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj et svigermonster du har dig :klap :prik :sm :bask jamen jeg er MÅLLØS!!!

Utroligt at hun da ikke selv kan se hun er fuldstændig ude på et sidespor af hvad man kan tillade sig! Og sikke hun da behandler sin egen mand :blink

Jeg håber alvorssnakken hjælper, ellers ja så er der bare ikke andet at gøre end at cutte forbindelse. :huh

Fortalte faktisk min forlovede om det, og han sagde "Ja hvis det havde været her, så havde jeg enten ikke min mor eller svigermor mere!" altså det vil han IKKE finde sig i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er målløs. Din svigermor må være et utrolig lille og usikkert menneske indeni, når hun behandler alle på sådan en nedladende og ondskabsfuld måde! :o

Jeg er godt nok spændt på at høre en update på Jeres besøg i dag?! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det??? Jeg er også i chok over svigermonstret!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige - sikke et menneske... Hvad bilder hun sig ind?! Er spændt på at høre, hvordan det gik i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

siddersidder og hiver mig i håret på jeres vegne.

Har selv haft en svigermor der var på den måde, og den dag hun kom med: så længe i er her bestemmer jeg hvornår den lille skal sove og lege, ja da fik jeg godt nok nok.

jeg er glad for i holder fast i det er JERES barn og JERES regler. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er jo fuldstændig vanvittig.

Jeg ville aldrig sætte mine ben der igen! Synes nærmest ikke engang at hun fortjener mulighed nr. 1.

Det er sejt at I ikke finder jer i det. Er meget spændt på at høre hvordan det er gået i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER