ki schou

Små toiletsæder - for små

12 indlæg i dette emne

Hej

Er der andre der oplever, at de her små toilet sæder man sætter ovenpå det alm. er for små?

Vi har det fra Babybjörn, og når Leo tisser så ryger en del altså ved siden af.

Jeg forsøger at sætte ham så langt tilbage, så der bliver plads til tissetøjet, men alligevel er det som om, at han sidder for langt fremme, så strålen ikke rammer ordenligt ned i kummen.

Leo har hverken en meget stor :numse eller en meget stor tissetrold, så jeg forstår det ikke :lolhit

Men ikke desto mindre står jeg og tører op efter hvert tisse besøg og ofte skal han også lige vaskes :prik

Så jeg tænkte på, om I har oplevet det og så med succes har købt et andet sæde, som gav mere plads til at ramme kummen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det jeg har fra kvickley er så lille så det kan bevæge sig alt for meget rundt, så nadja kan bestemt ikke lide at sidde der i når det giver sig så bliver hun bange.. så følger lige med i din tråd for overvejer også at købe et andet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vores datter var lille købte vi også sådan et - det fungerede fint - men da lillebror skulle til at bruge det havde vi samme problem og besluttede at han bare måtte sidde på almindeligt toilet uden ekstra sæde og så købte vi en høj skammel fra Ikea han kunne have benene på!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isaac har potter af den årsag. Og ellers sidder han på toilettet - hvor han støtter godt med sine arme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det har jeg aldrig oplevet med nogle af mine drenge, men har altid brugt sådan en med trin du lige slår ud og sætter oven på det alm toilet og bruger jeg stadigvæk. men de er i hvertfald super gode, så børnene selv kan gå op på toilet når de lige har lært det,at man ikke skal bærer dem

Tina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugt et family seat, det fungerede bare super godt for os og Malthe var super glad for det, vi havde et i sort træ.

ikke noget med at tage af og på, det var bare at slå op eller ned, og det blev låst fast med en lille plade man bare skulle dreje rundt, super nemt. :glad

qs0c9h.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Christina det var da genial det familie sæde.

Det toilet bræt vi købte i tidernes morgen til Katrine var til at sætte under toilet brætet og med en lille tus Diana. Havde ingen problemer med det overhoved, men hun kvittede det hurtigt og brugte toilet normalt og så bare en alm skammel til føderne. Men da vi så flyttede og lillesøster skulle til at bruge børne sædet, så virkede det ikke da det var for stort til toiltet. Så hun sad også bare almindeligt på toiltet med skammel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugt et family seat, det fungerede bare super godt for os og Malthe var super glad for det, vi havde et i sort træ.

ikke noget med at tage af og på, det var bare at slå op eller ned, og det blev låst fast med en lille plade man bare skulle dreje rundt, super nemt. :glad

qs0c9h.jpg

Det ser rigtig smart ud, det må jeg se om jeg kan finde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har det toiletsæde hvad Magnus selv kan sætte sig op på (med et trind).

Magnus har også tisse ved siden af, men nu har han fundet ud af han skal holde tissemanden nede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har præcis samme problem med min søn (også en Babybjörn) og jeg tror "problemet" netop ligge i, at tissetrolden ikke er så stor/ lang. Så hér sidder han nu enten på det alm. bræt (bruger skamlen fra Babybjörn) eller står han op - og dét fungerer SÅ fint :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Christina det var da genial det familie sæde.

Det toilet bræt vi købte i tidernes morgen til Katrine var til at sætte under toilet brætet og med en lille tus Diana. Havde ingen problemer med det overhoved, men hun kvittede det hurtigt og brugte toilet normalt og så bare en alm skammel til føderne. Men da vi så flyttede og lillesøster skulle til at bruge børne sædet, så virkede det ikke da det var for stort til toiltet. Så hun sad også bare almindeligt på toiltet med skammel.

Det er bare så genialt det sæde, jeg er så glad for at jeg fandt det, da Malthe var mindre. :glad

Det ser rigtig smart ud, det må jeg se om jeg kan finde.

Jeg købte vores ved lillebi.dk :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har det toiletsæde hvad Magnus selv kan sætte sig op på (med et trind).

Magnus har også tisse ved siden af, men nu har han fundet ud af han skal holde tissemanden nede.

vi har også sådan et, dog med to trin. og her virker det fint.

Har også haft andre sæder som næsten gav flere grå hår end det gavnede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER