bebe

MIT LIV

3 indlæg i dette emne

Velkommen til et vue over mit liv.

Jeg er 35 år og bor sammen med min kæreste gennem halvandet års tid. Vi bor i en lille by (lad os bare kalde den Røv)

lidt uden for en større dansk provinsby (som vi da bare kalder Korsbæk). Vi har boet her i et lille års tid og selvom jeg i hjertet er en citypige er vi enige om, at vi bliver her de næste mange år. Vi har sammenlagt 3 store børn, Ruben 16, Oktober 17 og Mynte 19.

Tråden her kommer primært til at handle om mit liv med kæreste, mit barn, hans børn, projekt baby og landsbylivet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så ligger jeg her, flydende med pc´en på maven. Er det egentlig også skidt for kvinder, der vil reproducere?

Nå, men min kæreste er lige smuttet til et spillejob. Han er musiker :kiss og dejlig og altså ikke hjemme. Så her ligger jeg og feder den!

Har tilbragt dagen med at forberede fridag i morgen. Tro det eller ej, men man skal jo nærmest arbejde dobbelt op inden en fridag. I morgen skal jeg og min elskede ud på tur og jeg er meget spændt på hvad vi finder på. Har I forslag? Turen går til KBH. og jeg gider ikke noget med cykelløb :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i Røv og røvkeder mig, min kæreste er på endnu et spillejob. Havde fri fra arbejde i dag og tog til KBH. med kæresten. Da vi havde ordnet alle de små praktiske ting vi skulle, rundt omkring i byen, var det tid til shopamok... Men så ringede min søn fra Korsbæk, han havde glemt sine nøgler og stod nu på sin skole med en låst cykel! Så vi blev hurtigt enige om at køre retur til Røv. På vejen gik diskussionen på om Oktober skal lære at huske sin nøgle eller om vi skal finde et sted at have en ekstra nøgle... Det skal lige siges, at Oktober ikke har for vane at glemme sine nøgler.

Glæder mig over vejret i morgen. Er havemenneske i stor stil og satser på at få lavet noget praktisk. Måske når jeg ligefrem at give alle havemøblerne olie :respekt

Men der er mange gøremål, så nu må vi se hvor langt jeg når...

:bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER