Jane Doe

Testhold uge 40 (3.-9. oktober)

95 indlæg i dette emne

Nå.. jeg er stadig med i kampen. Testdag forbliver mandag den 3. okt.. :bd

Skønt! :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skønt! :) :)

Ja, det er super skønt. Processen har været lang og jeg har ofte ikke nået at få lov til at teste. Så lige nu er forventningens glæde den største.

Heldigvis nærmer testdagen sig med hastige skridt..

Pøj pøj til jer alle testere.

Og god weekend.

Kh Nica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:numse:numse:numse:numse:numse

f... pisse lort...., ja undskyld - jeg er bare så træt af det...

Jeg er dømt ude.. øv øv øv øv..fik mens her tidlig morgen.

Jeg overvejer at sætte pb lidt på standby, for jeg orker ikke de nederlag, som det føles det er. Jeg har to skønne børn i forvejen, men har så brændende et ønske om et barn mere. Vi har forsøgt siden juni/juli sidste år og gennemgået en SA i marts.

Jeg håber inderligt for alle jer, at det lykkedes for jer.. Jeg vil følge lidt med på sidelinien..

Rigtig god weekend..

Kh Nica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower

Det forblev bare lidt brunt udflåd?

Jeg fik sådan set min mens da jeg ventede Victoria, i 3 måneder efter...

Hvor er det skønt at du har en chance! :goodluck

Ja, det forblev bare brunt udflåd og kun den ene dag. Så jeg havde et lille håb om at der var chance for graviditet, men desværre.. Mens kom her til morgen..

Kh Nica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tja nu har jeg godt nok testet i Torsdags, men kan da teste igen på dagen for min mens skulle komme og så tage den derfra :)

Jeg regner med at teste Fredag! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det forblev bare brunt udflåd og kun den ene dag. Så jeg havde et lille håb om at der var chance for graviditet, men desværre.. Mens kom her til morgen..

Kh Nica

Åha, Nica! Nu håbede jeg lige... Hvor er det træls! :numse

Jeg forstår dælme godt du er trist, når det bare ikke vil lykkedes! Især når i har prøvet så længe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:numse:numse:numse:numse:numse

f... pisse lort...., ja undskyld - jeg er bare så træt af det...

Jeg er dømt ude.. øv øv øv øv..fik mens her tidlig morgen.

Jeg overvejer at sætte pb lidt på standby, for jeg orker ikke de nederlag, som det føles det er. Jeg har to skønne børn i forvejen, men har så brændende et ønske om et barn mere. Vi har forsøgt siden juni/juli sidste år og gennemgået en SA i marts.

Jeg håber inderligt for alle jer, at det lykkedes for jer.. Jeg vil følge lidt med på sidelinien..

Rigtig god weekend..

Kh Nica

Nå, det var trist :(

Du får lige en :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har test dag på fredag :D

Tja nu har jeg godt nok testet i Torsdags, men kan da teste igen på dagen for min mens skulle komme og så tage den derfra :)

Jeg regner med at teste Fredag! :balloons

Så er I begge sat på! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuu...

Så er vores uge igang!

Håber der kommer en masse små juni-bebser! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuu...

Så er vores uge igang!

Håber der kommer en masse små juni-bebser! :loveshower

Jaaa, det håber jeg også!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piv piv tror desværre jeg er dømt ude i denne omgang. Har haft ondt i maven, som om mens kan komme når som helst, siden igår. Og står med en negativ test i hånden nu :boo

Øv øv og atter øv.

Krydser fingre for alle jer andre!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være med.. Er gået 8 dage over tid.. tør ikk teste før om et par dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piv piv tror desværre jeg er dømt ude i denne omgang. Har haft ondt i maven, som om mens kan komme når som helst, siden igår. Og står med en negativ test i hånden nu :boo

Øv øv og atter øv.

Krydser fingre for alle jer andre!! :goodluck

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være med.. Er gået 8 dage over tid.. tør ikk teste før om et par dage :)

Ej, hvor spændende! Håber der er bid! :loveshower

Jeg har sat dig på onsdag, håber det er ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuu...

Så er vores uge igang!

Håber der kommer en masse små juni-bebser! :loveshower

Juhuuuuuuuu hvor er det bare spændende. Jeg synes der er utrolig lang tid til på fredag :-)

Held og lykke til os alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piv piv tror desværre jeg er dømt ude i denne omgang. Har haft ondt i maven, som om mens kan komme når som helst, siden igår. Og står med en negativ test i hånden nu :boo

Øv øv og atter øv.

Krydser fingre for alle jer andre!! :goodluck

Åh nej :-( der er dog stadig håb når mens ikke er kommet, så jeg håber at det lykkes for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne med på listen, jeg skal teste søndag 9. oktober :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor spændende! Håber der er bid! :loveshower

Jeg har sat dig på onsdag, håber det er ok :)

Det er fint... :) Blir så spændende....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som den testoman jeg jo er :whistling testede jeg i morges

Testen er bragende negativ, slet ikke en skyggestreg eller noget

Så jeg tror lige som jeg nu kan konstatere min mave fornemmelse har taget godt og grundigt fejl

Jeg ved mange nu vil skrive, jamen du er 4 dage for mens, så den kan fint være der.. Men min tro er helt væk, og jeg venter blot på mens :glad

Sidst jeg var gravid testede jeg pænt positiv 3 dage før og derfor vil jeg forvente, at den vil være svagt positiv i dag hvis jeg havde været gravid :)

Hvor jeg de andre gange har været helt vildt irriteret og ked af det, så er jeg helt okay med det :super: for det betyder jeg KAN få min udredning :yay

Så det er slet ikke kun skidt, men faktisk også positivt at jeg ikke er gravid..

Jeg tester dog for en sikkerhedsskyld fredag, for planen er at jeg skal have en øl eller to :whistling

Men jeg håber mens gider komme inden da, så det ikke er nødvendigt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne med på listen, jeg skal teste søndag 9. oktober :)

Velkommen til :balloons

Du er sat på :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som den testoman jeg jo er :whistling testede jeg i morges

Testen er bragende negativ, slet ikke en skyggestreg eller noget

Så jeg tror lige som jeg nu kan konstatere min mave fornemmelse har taget godt og grundigt fejl

Jeg ved mange nu vil skrive, jamen du er 4 dage for mens, så den kan fint være der.. Men min tro er helt væk, og jeg venter blot på mens :glad

Sidst jeg var gravid testede jeg pænt positiv 3 dage før og derfor vil jeg forvente, at den vil være svagt positiv i dag hvis jeg havde været gravid :)

Hvor jeg de andre gange har været helt vildt irriteret og ked af det, så er jeg helt okay med det :super: for det betyder jeg KAN få min udredning :yay

Så det er slet ikke kun skidt, men faktisk også positivt at jeg ikke er gravid..

Jeg tester dog for en sikkerhedsskyld fredag, for planen er at jeg skal have en øl eller to :whistling

Men jeg håber mens gider komme inden da, så det ikke er nødvendigt :glad

Hvis du ikke er gravid, så håber jeg, at din mens kommer snarest - Også så du kan få en øl med god samvittighed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke turde teste endnu, selvom jeg egentlig skulle have gjort det i går. :unsure

Håber meget, at den er positiv når jeg engang får samlet mod til mig, har virkelig nogle voldsomme humørsvingninger, sover dårligt og drømmer meget.. <_<

Men tror jeg tester fredag eller lørdag i stedet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke turde teste endnu, selvom jeg egentlig skulle have gjort det i går. :unsure

Håber meget, at den er positiv når jeg engang får samlet mod til mig, har virkelig nogle voldsomme humørsvingninger, sover dårligt og drømmer meget.. <_<

Men tror jeg tester fredag eller lørdag i stedet..

Nix!!!! Det tæller ikke. Jeg går her og tjekker tråden heeeeeele tiden for at se om der er nogen, som har testet, så må man ikke bare flytte testdag ;-)

Vi vil ha' positive test :-) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm .. Så fik jeg testet og den var hverken positiv eller negativ . <_< . Der kom slet ikke nogen streger frem :gal .. Så prøver igen i morgen ..

Held og lykke til alle .. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER