Guest Englefryd

Hvad har du på hjerte....

56 indlæg i dette emne

Jeg eeeeelsker opdateringstråde!

Sådn en skal vi ha' :7himmel

Til alt og intet - stort og småt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er i øvrigt på vej på arbejde efter 3 ugers ferie.

Jeg har fundet den løse trøje frem, for synes, maven buler lidt rigeligt... :loveshower

Det bliver møgsvært ikke at skulle sige noget!!

Har bestemt mig for, jeg tidligst siger noget efter min scanning på mandag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla har meget tyk øjenlåg og en øjenbetændelse, så hun har været med mig på arbejde i dag i de to første timer, hvor min 1. klasse havde legetøjsdag. Det var et hit! Nu er vi hjemme, Karla sover - jeg venter på mine skønne kollegaer, som har flyttet teammødet herhjem i dagens anledning. Det bliver da hyggeligt.

Nå, ja, så er jeg jo helt oppe at køre over dagens test. De to streger bliver vist ikke bedre. :kuller

2gxl5ht.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kommet hjem fra arbejde og sidder og er ved at tage mig sammen til at spise en sen frokost, men får kvalme hver gang jeg spiser så der er ikke den store lyst. Men mon ikke sulten vinder til sidst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder "alene" på kontor, chefen og derved den dygtigste af os alle er på ferie og her er møg travlt.. og jep jep kvalmen er stor slem... Manden kommer ind alt for ofte vi bider bare hovedet af hinanden.. han fatter hat af jeg har det dårligt og bliver sq irriteret på ham over han ikk tager hensyn bare fordi han ikke kan se graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger her på sofaen og tænker på mine symptomer , som jeg føler at jeg ikke har nok af :unsure

Jeg har en smule kvalme der kommer og går, ellers intet andet. Har ikke menssmerter som sidst og ingen stikken i underlivet som ved sidste gennemført graviditet.

Har heller ikke ondt i brysterne som sidst.:huh

Åhhh... Man bliver sindssyg af alt den tænken, håben og tjekken efter om man bløder...Håber bare at det hele nu er som det skal være. :(

(haft 2 MAèr lige efter hinanden..) Jeg syntes der er laaaang tid til d. 27 hvor jeg skal scannes igen...Piv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger her på sofaen og tænker på mine symptomer , som jeg føler at jeg ikke har nok af :unsure

Jeg har en smule kvalme der kommer og går, ellers intet andet. Har ikke menssmerter som sidst og ingen stikken i underlivet som ved sidste gennemført graviditet.

Har heller ikke ondt i brysterne som sidst.:huh

Åhhh... Man bliver sindssyg af alt den tænken, håben og tjekken efter om man bløder...Håber bare at det hele nu er som det skal være. :(

(haft 2 SAèr lige efter hinanden..) Jeg syntes der er laaaang tid til d. 27 hvor jeg skal scannes igen...Piv

Jeg tjekker også toiletpapiret HVER gang jeg har tisset. Kan ikke huske hvor længe man bliver ved med det - men længe. Det er til at blive sindsyg af.

Jeg er sikker på alt er som det skal være hos os - men man har altid den lille bitte stemme i baghovedet, der lige kan ødelægge alt lykke, så man får helt ondt i maven af tanken om at det skal gå galt.

Men skal vi ikke bare aftale - at det gør det IKKE! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tjekker også toiletpapiret HVER gang jeg har tisset. Kan ikke huske hvor længe man bliver ved med det - men længe. Det er til at blive sindsyg af.

Jeg er sikker på alt er som det skal være hos os - men man har altid den lille bitte stemme i baghovedet, der lige kan ødelægge alt lykke, så man får helt ondt i maven af tanken om at det skal gå galt.

Men skal vi ikke bare aftale - at det gør det IKKE! :kram

JO, lad os aftale det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig i "tørre-klubben" tror faktisk jeg er ved at være hudløs af alt det tørreri, men er jo så Sørens nervøs. (specielt efter at have prøvet at miste i uge 10)

Men må også erkende at jeg bliver en smule nervøs grundet alle mine nye gener (havde praktisk talt ingen under min graviditet med vores søn bortset fra kæmpe babser)

Så vil høre om der er andre der oplever:

Jag i underlivet (føles som kommende m) specielt i højre side?

Sorry but Hvidt udflåd?( Tror konstant at nu det slut, men det er heldigvis stadig Hvidt men det er det nærmest hver time)?

Issabella

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

'tørre-klubben'. Haha fantastisk!

Dér ku jeg helt klart også opnå status som guldmedlem...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder "alene" på kontor, chefen og derved den dygtigste af os alle er på ferie og her er møg travlt.. og jep jep kvalmen er stor slem... Manden kommer ind alt for ofte vi bider bare hovedet af hinanden.. han fatter hat af jeg har det dårligt og bliver sq irriteret på ham over han ikk tager hensyn bare fordi han ikke kan se graviditeten.

Dumme chef! :klap

Hvordan kan det være han allerede ved, du er gravid??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme chef! :klap

Hvordan kan det være han allerede ved, du er gravid??

Min chef er bestemt ikk dum, han er bare den klogeste men er på ferie så derfor er her travlt. Han ved heller ikke om graviditeten ( min chef er min far ) det er min mand de irritere mig han arbejder også i firmaet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min chef er bestemt ikk dum, han er bare den klogeste men er på ferie så derfor er her travlt. Han ved heller ikke om graviditeten ( min chef er min far ) det er min mand de irritere mig han arbejder også i firmaet ;)

Hahaha nå nú jeg med!! Jeg forstod jo bare "manden" as in din chef....og så er det endda din far. Ups får det da helt dårligt over min udtalelse :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha nå nú jeg med!! Jeg forstod jo bare "manden" as in din chef....og så er det endda din far. Ups får det da helt dårligt over min udtalelse :blush

Det kan jo også være kringlet at forklare om når halvdelen af familien arbejder samme sted :) Du skal bestemt ikke have det dårligt med hvad du skrev. Jeg tager alt med et smil på læben ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg træt af kvalme.. har indtil videre kun kastet op i går, men kvalmen bliver bare værre og værre. Havde det slet slet ikke sådan med Nadja i mavsen så ret nyt for mig med kvalme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg træt af kvalme.. har indtil videre kun kastet op i går, men kvalmen bliver bare værre og værre. Havde det slet slet ikke sådan med Nadja i mavsen så ret nyt for mig med kvalme..

Husk at spise tit.. Det hjalp altså mig sidst.. Spiste ikke mere af den grund, fordelte det bare ud hele dagen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at spise tit.. Det hjalp altså mig sidst.. Spiste ikke mere af den grund, fordelte det bare ud hele dagen..

Jeg spiser også mange små måltider i løbet af dagen og så har jeg altid noget i lommen når jeg er på arbejdet...det kan være en pakke gajol eller små bolcher. De tager lige det værste indtil jeg får mulighed for at få noget ordenligt mad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ved lægen idag, og fik min vandrejournal med hjem :)

Mit blodtryk har været lidt for højt de sidste uger, men heldighvis er det faldet lidt igen uden medicin eller noget:) så det går da den rigtige vej :)

Min mand skal på studietur til københavn imorgen og han kommer hjem igen fredag, så skal jeg bare hygge med vores datter, tror hun kommer til at sove i fars side af sengen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ved lægen idag, og fik min vandrejournal med hjem :)

Mit blodtryk har været lidt for højt de sidste uger, men heldighvis er det faldet lidt igen uden medicin eller noget:) så det går da den rigtige vej :)

Min mand skal på studietur til københavn imorgen og han kommer hjem igen fredag, så skal jeg bare hygge med vores datter, tror hun kommer til at sove i fars side af sengen :)

hvor hyggeligt med lægebesøg, dejligt det faldet dit blodtryk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag da jeg krammer en af ungerne hej på arbejdet, udbryder den ene pige; Ok, fyr lige af et par bryster dér!... :blush

Ja søde skat. Jeg havde jo tænkt, at jeg skulle holde min lille hemmelighed til uge 12 -

men du vanskeliggøre ski' tingene lidt!

Spiste hende dog af med, at sådan er jeg altså bare født!!! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag da jeg krammer en af ungerne hej på arbejdet, udbryder den ene pige; Ok, fyr lige af et par bryster dér!... :blush

Ja søde skat. Jeg havde jo tænkt, at jeg skulle holde min lille hemmelighed til uge 12 -

men du vanskeliggøre ski' tingene lidt!

Spiste hende dog af med, at sådan er jeg altså bare født!!! :lol

haha, hvor sødt! :-)

Jeg ligger bare på sengen, fik lige skudt en bold i hovedet her til aften og det gjorde godt nok ondt :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeeeejjjjj hvor er vi altså mange i gruppen nu!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Det er jo SÅ fedt!! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeeeejjjjj hvor er vi altså mange i gruppen nu!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Det er jo SÅ fedt!! :balloon

Det er vildt fedt.. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag da jeg krammer en af ungerne hej på arbejdet, udbryder den ene pige; Ok, fyr lige af et par bryster dér!... :blush

Ja søde skat. Jeg havde jo tænkt, at jeg skulle holde min lille hemmelighed til uge 12 -

men du vanskeliggøre ski' tingene lidt!

Spiste hende dog af med, at sådan er jeg altså bare født!!! :lol

Jeg har også en sjov episode fra jobbet.

Jeg havde en aftenvagt i et bofællesskabet. En beboere spørger mig om jeg ikke har tabt mig. Øh siger jeg, har jeg det? Beboeren: ja udover bæltestedet

Måtte også lige ha gang i den kreative tankegang. Fortalte ham at vi har købt en kæmpe pose slik og den smager altså godt

Men som det ser ud lige nu kan den pose slik nok ikke blive ved med at have ben at gå på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en sjov episode fra jobbet.

Jeg havde en aftenvagt i et bofællesskabet. En beboere spørger mig om jeg ikke har tabt mig. Øh siger jeg, har jeg det? Beboeren: ja udover bæltestedet

Måtte også lige ha gang i den kreative tankegang. Fortalte ham at vi har købt en kæmpe pose slik og den smager altså godt

Men som det ser ud lige nu kan den pose slik nok ikke blive ved med at have ben at gå på

hahaha! Heeerligt. De er lidt rigeligt frimodige dem, vi arbejder med!! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER