Guest Englefryd

Hvad har du på hjerte....

56 indlæg i dette emne

Hm, synes ikke rigtigt man kan se noget på min mave. Føler mig oppustet om aftenen men brysterne er til gengæld nu en 60 f.....! Det ser ret voldsomt ud når man er lille som jeg - så jeg er begyndt at gå i lidt mere løstsiddende overdele.

Det er forståligt at mine mandlige kolleger glor men når også de kvindelige er begyndt (!) så ved man virkelig hvor tydeligt det er at de er VOKSET! Gad vide hvor længe der går før der er en der gættet hvorfor....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må også lige af med noget.

Var syg fra arbejdet i mandags. Jeg troede bare, at det var lidt hovedpine og kvalme men endte med at besvime 2 gange.. Jeg havde min datter på 4 år hjemme og hun kunne ikke forstå, hvorfor mor faldt hele tiden. Kunne jo ikke helt forklare det. Jeg tog til lægen dagen efter og fik målt blodtryk og hun sagde til mig, at der var meget lavt. 90/60 tror jeg nok at det var. Uhyggelig oplevelse og nu glæder jeg mig bare rigtig meget til den første skanning så jeg kan se den lille inde i maven.

Hilsen Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må også lige af med noget.

Var syg fra arbejdet i mandags. Jeg troede bare, at det var lidt hovedpine og kvalme men endte med at besvime 2 gange.. Jeg havde min datter på 4 år hjemme og hun kunne ikke forstå, hvorfor mor faldt hele tiden. Kunne jo ikke helt forklare det. Jeg tog til lægen dagen efter og fik målt blodtryk og hun sagde til mig, at der var meget lavt. 90/60 tror jeg nok at det var. Uhyggelig oplevelse og nu glæder jeg mig bare rigtig meget til den første skanning så jeg kan se den lille inde i maven.

Hilsen Christina

Føj, hvor det lyder ubehageligt!!

Håber det er bedre nu?!

Hvornår skal du scannes?? :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, synes ikke rigtigt man kan se noget på min mave. Føler mig oppustet om aftenen men brysterne er til gengæld nu en 60 f.....! Det ser ret voldsomt ud når man er lille som jeg - så jeg er begyndt at gå i lidt mere løstsiddende overdele.

Det er forståligt at mine mandlige kolleger glor men når også de kvindelige er begyndt (!) så ved man virkelig hvor tydeligt det er at de er VOKSET! Gad vide hvor længe der går før der er en der gættet hvorfor....!

My goodness! :hophop

Der er jo kun 3 muligheder: En virkelig vild bh, silikone eller en bæbse :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Ja vi må jo nyde det så længe det varer med de bryster... Efter fødslen er det vist bare et mål i sig selv at de er nogenlunde lige lange ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må også lige af med noget.

Var syg fra arbejdet i mandags. Jeg troede bare, at det var lidt hovedpine og kvalme men endte med at besvime 2 gange.. Jeg havde min datter på 4 år hjemme og hun kunne ikke forstå, hvorfor mor faldt hele tiden. Kunne jo ikke helt forklare det. Jeg tog til lægen dagen efter og fik målt blodtryk og hun sagde til mig, at der var meget lavt. 90/60 tror jeg nok at det var. Uhyggelig oplevelse og nu glæder jeg mig bare rigtig meget til den første skanning så jeg kan se den lille inde i maven.

Hilsen Christina

Pyyha,... Jeg kender desværre til det at have for et lavt blodtryk under graviditeten.

Du må sørge for at sætte dig lidt oftere og ikke stå for længe af gangen og selvfølgelig at drikke rigeligt.

Jeg kan godt forstå at du glæder dig til at blive scannet. Jeg skal selv scannes på tirsdag, men samtidig med at jeg glæder mig så kan jeg ikke ryste min angst væk. Jeg er så bange for at der intet er at se... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj, hvor det lyder ubehageligt!!

Håber det er bedre nu?!

Hvornår skal du scannes?? :7himmel

Det var det også. Jeg skal til lægen den 4. oktober - til det første tjek. Med Laura mente hun ikke at der var noget så jeg blev skannet i uge 8 så jeg er spændt på det denne gang. Ellers er det først til nf-skanningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha piger...om ca. 17 timer bliver jeg scannet :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HURRA!! Jeg har slet ikke haft kvalme idag! :wee Så der er håb for at det snart er overstået med morgenkvalme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HURRA!! Jeg har slet ikke haft kvalme idag! :wee Så der er håb for at det snart er overstået med morgenkvalme!

Wuuhuuuu!!! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gad godt jeg snart slap for den kvalme, den er ved at tage livet af mig. Kaster heldigvis ikke op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gad godt jeg snart slap for den kvalme, den er ved at tage livet af mig. Kaster heldigvis ikke op.

Det er det samme her. Gider det ikke mere. Det er ubehageligt for man ved ikke om man faktisk skal kaste op eller hvad. Men siger man ikke, at det ender omkring uge 10 eller hvad??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme her. Gider det ikke mere. Det er ubehageligt for man ved ikke om man faktisk skal kaste op eller hvad. Men siger man ikke, at det ender omkring uge 10 eller hvad??

Jeg tror, det er meget individuelt... men ca. der omkring :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder en uge i sommerhuset på Fanø...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er også all in på babsenutter der er vokset, shit mand de spænder - og manden elsker dem ;)

Vi skal til bryllup med hele mandens familie den 15 oktober (vi har tænkt at fortælle det den 28) men altså jeg er helt lost i hvad jeg skal tage på til det her bryllup, der kan skjule store babser + en noget "oppustet" mave <_<

:whistling :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er også all in på babsenutter der er vokset, shit mand de spænder - og manden elsker dem ;)

Vi skal til bryllup med hele mandens familie den 15 oktober (vi har tænkt at fortælle det den 28) men altså jeg er helt lost i hvad jeg skal tage på til det her bryllup, der kan skjule store babser + en noget "oppustet" mave <_<

:whistling :loveshower :loveshower

uhh.. ja.. står i sammen situation, skal nemlig til stor 30 års fødselsdag d. 8. okt. Hvor vi først skal ud og være aktive og så i det fine tøj bagefter.. Men hvad skal jeg da tage på? En god anledning til at købe noget nyt tøj :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fødselsdag i dag! Hurra!

And aaaaaall I want is a baby in may :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fødselsdag i dag! Hurra!

And aaaaaall I want is a baby in may :loveshower

Tillykke balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fødselsdag i dag! Hurra!

And aaaaaall I want is a baby in may :loveshower

Tillykke! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stod og børstede tænder her midt på dagen og fik så meget kvalme så jeg ikke engang kunne nå toilet, kastede op midt i håndvasken.. og hvad opdager man så... vasken var stoppet.. nej hvor klamt :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stod og børstede tænder her midt på dagen og fik så meget kvalme så jeg ikke engang kunne nå toilet, kastede op midt i håndvasken.. og hvad opdager man så... vasken var stoppet.. nej hvor klamt :puke

Nej hvor lækkert :(

Jeg har lige været til 1. lægebesøg og alt var i skønneste orden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har kvalmen for ALVOR sat kløerne i mig har lagt på sofaen siden i mandags og lever ligenu af tørt brød, vand og cola. Kaster heldigvis ikke op....endnu.

Har i nogle godt råd mod kvalme?

Da jeg ventede noah tog jeg ingefærs kapsler, men dem jeg har kigget på denne gang står der at lægen skal anbefale dem når man er gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig virker ginger ale sodavand til tider :) meen tæller også dagene til den konstant bold i min hals punktere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle har gavn af Seabandmod kvalmen. Og virker de ikke kan man bare få pengene retur. Hos mig virkede de dog ikke på kvalmen ved Karla.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER