Solvej99

Hvilken str. bruger jeres?

12 indlæg i dette emne

(Synes Theo vokser meget hurtigt!)

I går pakkede jeg alt hans tøj i str. 50 og noget af str. 56 ned, så det kan komme på loftet. Synes på en måde at det var lidt vemodigt at han allerede er færdig med at bruge det -_-

I lørdags holdt vi barnedåb og der havde jeg købt skjorte og vest til ham i str. 62, fordi det ikke kunne fås mindre. Men det passede ham helt fint og jeg er nu derfor begyndt at finde alt det tøj frem, som vi har i str. 62 og han kan faktisk passe meget af det allerede selvom han kun er halvanden måned!

Hvad str. bruger jeres?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kristine bruger 56 og 62. 62 er dog lidt for stort endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica er først nu lige ved at vokse ud af str 56. Hun passer det meste str. 62, men noget af det er stadig lige langt nok i arme og ben.

Det er kun heldragter hun er vokset ud af i str. 56.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Merle er så småt ved at vokse ud af str. 50..

Str. 56 er stadig lidt for stort, men hun ser ud til at have det bedst i det :baby2

Vi bruger stadig str. 50 i natdragter - men det varer ikke længe inden der skal skiftes.

Men ja, det er helt mærkeligt, at der allerede er tøj hun ikke kommer til at bruge mere.

Tiden flyver.. Hun er fem uger i dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke brugt str. 50 herhjemme selvom str. 56 var lidt stort i starten. Hun passer str. 56 rigtig godt lige nu, og hun har også været lidt i str. 62, men det er stadig lidt stort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frederik er også vokset ud af str. 50 og stort set også str. 56, så nu bruger vi næsten udelukkende str. 62 - vores store dreng!

Vi tror efterhånden har følger normal-kurven. Han vejer 5,3 kg. 9 uger gammel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger bruge stadig str 50, men han er dog begyndt a vokse ud a heldragtene. Og vi har måtte lægge en del bodyér væk da de strammer lidt meget om maven..

Men han kan godt passe 56, men noget er dog lidt for stort endnu..

synes det er hurtigt de vokser :( Endda lidt for hurtigt..

Lucas bliver allerede 7 uger Torsdag :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frederik er også vokset ud af str. 50 og stort set også str. 56, så nu bruger vi næsten udelukkende str. 62 - vores store dreng!

Vi tror efterhånden har følger normal-kurven. Han vejer 5,3 kg. 9 uger gammel :loveshower

Skønt at han vokser så fint :)

Hvor finder du sådan en normalkurve? Theo vejede 5700 g, da han var til 5 ugers tjek hos lægen og jeg synes umiddelbart at det virker som ret meget. Gad vide om baby kan være for stor? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frederik er også vokset ud af str. 50 og stort set også str. 56, så nu bruger vi næsten udelukkende str. 62 - vores store dreng!

Vi tror efterhånden har følger normal-kurven. Han vejer 5,3 kg. 9 uger gammel :loveshower

Min Ludvig vil også frem i verdenen - 5 uger og 5,3 kg og nu 59 cm lang - så her står den også på str 62 :0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt at han vokser så fint :)

Hvor finder du sådan en normalkurve? Theo vejede 5700 g, da han var til 5 ugers tjek hos lægen og jeg synes umiddelbart at det virker som ret meget. Gad vide om baby kan være for stor? :unsure

Ammer man kan ens baby ikke blive for stor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert er lige vokset ud af 50, 3 uger i str 50, nu må vi se hvor længe han bliver i str 56 ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Ludvig vil også frem i verdenen - 5 uger og 5,3 kg og nu 59 cm lang - så her står den også på str 62 :0)

Rart at høre at der er én, der er i samme vægtklasse :)

Ammer man kan ens baby ikke blive for stor.

Dejligt at høre. Så er der vel ingen problemer med min store dreng :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER