Mettemor

Ny herinde

19 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg er ny her i forum. :balloons

Vi vil gerne have en 3'er. :kuller Vi har 2 sønner, på 4 og 2 år. Jeg er igang med at tabe mig, :8: og vores håb er, at begynde til december med projekt nr. 3 :7himmel Men uh, det er en stor beslutning at få nr. 3. Andre der har det ligesådan?? Det eneste jeg bekymrer mig om, er om der er råd. Ikke fordi vi er fattige, men der er heller ikke til det helt store, og vi skal da tænke over hvad pengene bliver brugt til. Men der er overskud, plads og kærlighed nok til en mere.

Glæder mig til at lære jer at kende. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til! :balloons

Kender ikke lige til tankerne ang. at få nr. 3, da jeg slet ingen har endnu ;) Men dine tanker om nr. 3 minder lidt om mine om nr 1, haha. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have. :kram2

Ja det er også en meget stor beslutning at få den første. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

vi arbejder også på en nummer 3 herhjemme :loveshower Jeg synes også det er en meget større beslutning at skulle ha barn nummer 3 end det var at skulle beslutte omkring barn nummer 2. Ihhh kan slet ikke vente på at få en positiv test :loveshower :loveshower :loveshower

:goodluck til dig også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til..:balloons

Glæder mig til at følge med i jeres vej til nr 3.

Vi arbejder også på at få nummer 3. Det har dog været en rejse på pt. 1 år og 2 mdr.. og jeg er ved at være en smule utålmodig.

Men jeg håber på at det lykkedes.

Jeg tror at I skal gøre det der føles rigtigt for jer. Vi har heller ikke overflod af penge, men det der skal til. Vi har også overskud, lyst og masser af kærlighed at give..og de 2 andre vi har spørger ofte om

vi ikke skal have en mere.

Pøj pøj med projektet..

Kh Nica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak skal i have. :kiss Dejligt at høre, at vi ikke er de eneste, med mange tanker omkring nr 3.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen og :goodluck med 3'eren :) Her er vi lige startet på project 4'eren :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak skal i have. :kram2 Der var en der var i gang med nr 4, hatten af for det. :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså vi har jo tre og overvejer ikke flere...

men for os var nummer 3 ikke planlagt men mere end velkommen. jeg sys ikke overvejelserne fra 2 til tre er så voldsomt større end til nummer 1 for mig var nummer to den der tog længst at overveje efter nummer 2 to sys jeg faktisk at tanken var at ja vi havde kærlighed og overskud osv til to hvorfor sku det så ikke komme til nummer 3 også..

jeg sys faktisk det er værre nu her når tanken ind imellem rammer herhjemme om en mere (ikke at vi skal have en mere eller prøver på at få en mere ) men der kommer tankerne om at det er større end de andre da der er noget med bil der skal være større og ja alt er væk herhjemme vi har intet udstyr tilbage så hvis det var sku vi købe alt igen ... så nej ingen firer herhjemme..

men held og lykke med nummer 3 jeg sys ikke det er så slemt ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg også :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså vi har jo tre og overvejer ikke flere...

men for os var nummer 3 ikke planlagt men mere end velkommen. jeg sys ikke overvejelserne fra 2 til tre er så voldsomt større end til nummer 1 for mig var nummer to den der tog længst at overveje efter nummer 2 to sys jeg faktisk at tanken var at ja vi havde kærlighed og overskud osv til to hvorfor sku det så ikke komme til nummer 3 også..

jeg sys faktisk det er værre nu her når tanken ind imellem rammer herhjemme om en mere (ikke at vi skal have en mere eller prøver på at få en mere ) men der kommer tankerne om at det er større end de andre da der er noget med bil der skal være større og ja alt er væk herhjemme vi har intet udstyr tilbage så hvis det var sku vi købe alt igen ... så nej ingen firer herhjemme..

men held og lykke med nummer 3 jeg sys ikke det er så slemt ...

Dejligt at høre en, der ikke afskrækker en fra at få nr 3. Tak for det. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER