Caramia

3D-scanning :-)

14 indlæg i dette emne

Så er vi tilbage fra 3D-scanning :loveshower

Lillebror vejer nu 1.616 gram

Her er de 3 bedste billeder af ham.

Behøver jeg sige at jeg smeltede fuldstændig da han smilede til os? :wub

fbiyl1.jpg

mcrx3m.jpg

1125rn6.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eij nogle fede billeder, er især vild med det hvor han gaber. Vi fik også lavet 3D-scanning sidste gang, og det er en spændende oplevelse (skal dog ikke have det lavet denne gang).

Han er da en stor baby, er han ikke? Eller er 1,6 kg. normal størrelse i 30. uge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaaak :loveshower

Hans vægt ligger en lille smule over gennemsnittet.

Jeg er idag 29+4, men han vejer det han burde veje når jeg er 30+2... så han er "5 dage foran" :)

Men det betyder såmænd bare at han bliver større end 3.500 gram, som er det man siger et barn der følger gennemsnitskurven vejer ved fødslen.

Men det havde jeg næsten gættet på forhånd.

Storesøster vejede 3.826 gram ved fødslen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå okay det er jo ikke så meget så, dejligt med en fin størrelse.

Jeg håber vi kan få en vægtvurdering når vi skal til moderkagescanning i uge 32, for jeg er lidt bekymret for at ende med en kæmpebaby.

Er der ikke noget med at drenge i snit vejer mere end piger? Men der er vist også noget med at de er længere, og så bliver det måske udjævnet (der er bare mere der skal presses ud :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå okay det er jo ikke så meget så, dejligt med en fin størrelse.

Jeg håber vi kan få en vægtvurdering når vi skal til moderkagescanning i uge 32, for jeg er lidt bekymret for at ende med en kæmpebaby.

Er der ikke noget med at drenge i snit vejer mere end piger? Men der er vist også noget med at de er længere, og så bliver det måske udjævnet (der er bare mere der skal presses ud :D )

Aner det ikke, men det bliver sjovt at se :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste fredag var vi til 3D scanning og forleden skulle vi så vise dvd'en derfra til bedsteforældrene - og skrattede lyden helt vildt! :( Det lød som om at fjernsynets højtalere var ved at gå i stykker og man kunne slet ikke høre hvad der blev sagt. <_<

Så jeg kontaktede scanningsklinikken og endte med at snakke med ejeren der var rigtig ked af situationen. Hun tjekkede op på det hele og fandt faktisk ud af at stikket til mikrofonen ikke var sat ordentligt i... så det var ikke så underligt at lyden var meget dårlig.

Det endte med at jeg blev tilbudt en tid til en omscanning, så vi skal afsted og se vidunderet igen den 1. oktober :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det endte med at jeg blev tilbudt en tid til en omscanning, så vi skal afsted og se vidunderet igen den 1. oktober :loveshower

En gratis scanning, det er da en dejlig erstatning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fine billeder :loveshower

En skam med lyden på dvden, men det er da fedt at de tilbyder en omscanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det imorgen at vi skal afsted til 3D-scanning igen. :loveshower

Nøj jeg glæder mig selv om vi allerede har fået et kig ind til ham. Jeg kan slet ikke få nok af vores dejlige unge :kuller

Jeg er spændt på hvor meget de ligger i det når det er en omscanning pga. dårlig lydkvalitet på dvd'en.

Billeder har vi jo masser af, men vi vil da ikke brokke os hvis vi får flere med hjem. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det var skønt at se Lillebror igen :kuller

Han vokser dælme godt.

Han vejer nu 2.023 gram og scanningsjordemoderen var sikker på at han kommer til at veje mere end Christina gjorde da hun blev født (3.826). Så det bliver en lille basse der kommer ud til os om et par måneder :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at læse :rolleyes

Han vejer nu 2.023 gram

Hvordan dulan kan de give sådan en præcis vægt? Er det en beregning ud fra vægt pr. cm eller hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at læse :rolleyes

Hvordan dulan kan de give sådan en præcis vægt? Er det en beregning ud fra vægt pr. cm eller hvad?

Ja det tror jeg... udfra hovedets diameter, mavens omkreds og lårbenets længde. Det er i hvert fald de steder der blev målt på til scanningen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det tror jeg... udfra hovedets diameter, mavens omkreds og lårbenets længde. Det er i hvert fald de steder der blev målt på til scanningen. :)

Interessant.

Tak for svar Mia :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Interessant.

Tak for svar Mia :kram2

Det var så lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER