GB Mor

ægløsningstest hjælp

7 indlæg i dette emne

har købt nogle ægløsningstest for første gang i håb om at det kunne hjælpe lidt på PB og er nu igang med dem har taget den hver dag siden den 13 de alle dage på nær 1 med morgenurin som de forslog på instruktionen

men men kan slet ikke få nærmelse af en positiv test :angry de er total negative kan dog med et godt øje ane nummer 2 streg og ja så er den jo negativ :gal men forstår det ikke helt burgte den ikke blive nærmere og nærmere positiv jo nærmere man kommer ægløsning :help

jeg skal have min ægløsning i dag eller imorgen i følge min cyklus jeg blødte sidst den 1 september har de sidste 2 gange efter SA :boo haft mens med 29-30 dage mellemrum så efter som jeg er dag 15 efter første mens idag så burgte ægløsning jo være i dag

så mit spørgsmål lyder på bliver de pludselig positive eller bliver de nærmere og nærmere positive op til ægløsning????

kan det være det mærke jeg har købt af noget billigt noget jeg har købt vi en privat sælger på min-mave det er måske et dårligt mærke skal jeg måske prøve et andet næste gang? :ba

man får da ikke sin mens planmessig såfremt der ikke har været ægløsning eller kan man godt det??? :o

har jo selvfølgedig :hump som om ægløsning er der for vil ikke misse chancen pga nogle dårlige test :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da jeg først lige er begyndt at teste for ÆL for første gang i går. Men jeg vil lige følge med og se hvad andre svarer, for jeg er da nysgerrig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal helst teste om eftermiddagen, eksempelvis kl. 16 og så ikke have drukket noget de sidste to-tre timer for ikke at fortynde urinen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal ikke være morgen urin men helst middag el tidligt aften og jo de skal blive tydeligere jeg har lige testet for et par dage hvor jeg testet negativ til middag og så positivt om aften testet positivt igen om aften efter det er valmed test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vejledningen til de ÆL teste jeg har købt, står der at man skal teste mellem kl 10-20. men helst på samme tidspunkt igennem målingerne.

Jeg har testet de sidste 3 dage.

1. dag = negativ, og kunne kun se kontrolstreg.

2. dag = negativ, kunne se kontrolstreg og en svag teststreg

3. dag = positiv, kunne se kontrolstreg og en tydeligere teststreg. :whistling

Og det er første periode jeg måler. Vi har ellers været i gang med PB siden juli sidste år. Og har i mellemtiden haft en SA.

Pøj Pøj..

Kh Nica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal helst teste om eftermiddagen, eksempelvis kl. 16 og så ikke have drukket noget de sidste to-tre timer for ikke at fortynde urinen.

jammen så er det måske der den ligger vil da teste imorgen over middag istedet for om morgen

på min teste står der at man kan teste hvornår på dagen man vil så det passede bare bedst der om morgenen

1000 tak for svaret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv tak da. Nogle gange skal der så lidt til, for at det kan være derfor. Vores hormontal er højere sidst på dagen, og jeg prøvede ikke at drikke noget som helst inden test, og det hjalp :balloons.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER