Lapooh

Nu forstår jeg da slet ingen ting...

7 indlæg i dette emne

Skulle have haft min mens. i går. Okay den kom så ikke så testede i morges, den var så negativ. <_<

Jeg smed et bind i trussen og tog på arbejde.

Hen på formiddag smuttede jeg på toilet, og stadig ikke synet af blod i trussen :o , men da jeg skulle tørre mig (sorry!) var der lidt hel klart lyserødt blod på papiret.

Jeg starter altid ud med at bløde voldsomt når min mens. starter, men men så tænkte jeg "fint nu starter det hel store" men ak nej, nu er der ikke skyggen af blod og bindet nåede altid at se skyggen af blod heller.. Hmm

Hvad sker der lige her...?! Jeg har riven og niven og murren i underlivet ligesom om at min men var kommet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm have no idea.... men håber virkelig for dig at mens udebliver og du kan teste positiv om nogle dage.

Er det ikke også noget med at nogle kvinder udvikler det der hormon man tester for, tidligere end andre.. så måske du er heldig, og være en af dem der udvikler det sent.. så det kommer om et par dage..

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det håber jeg godt nok også.. Var lige ude på toilettet.. nu var der igen noget blod på papiret..hmm gad vide om det starter nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke så lang tid siden at du droppede p-piller, vel?

Det sidste ½ år tror jeg ikke at jeg har haft en menstruation, der startede på nøjagtig samme måde... Jeg stoler ikke på min krops signaler...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er rigtigt. Dette er min anden cyklus.. den første cyklus startede på dag 28 med det store brag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror du psyker din krop til at reagere anderledes end normalt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror du psyker din krop til at reagere anderledes end normalt :D

hehe jah, det har jeg faktisk også tænkt på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER