Verdier

Jeg råber..

14 indlæg i dette emne

Argh.. Hvor kommer jeg bare til at råbe meget for tiden.. Og hvor er jeg træt af mig selv når jeg gør det.. Har en 3 årig der ikke forstår et nej og vent lidt.. Derudover gør hun alt det jeg siger hun ikke skal og griner når hun laver noget.. Jeg bliver vanvittig.. pokey.gif

Håber godt nok kun det er en fase..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sådan var min søn da han var lige blevet 3, og nu runder han 4 om en måned og lige begyndt igen, det er faser, men nøj hvor er det bare hårdt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hedder vist trodsalderen ;)

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen i klubben for mødre, hvis børn bare nægter at høre efter :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg det er en lang face, de går igennem og de udvikler sig jo af det, men ja kan være træls lige som det står på, men de skal jo prøve sig selv af og ja tror alser også forældrene. man skal vist prøve og sætte sig ned i børnehøjde og sige bestemt at man ikke vil ha det de gør og hvorfor, men meget nemmere sagt end gjort

Tina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i dag fik jeg en mail fra Vores børn, der var en artikel omkring det at skælde vores børn ud igen og igen. Oftes er det os selv og ikke de små der er forkert på den, så prøv lige at læs derinde, det gav mig nogle tanker og ting jeg vil gøre anderledes.

Kh janni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh ja. Det er en af de "skønne" faaaaaser, og den varer læææænge. :D Men hold ud, det går forhåbentlig over inden de flytter hjemmefra :D :lol

Vi har den også på besøg herhjemme X 3...

Med en på 4, en på 3 og en på 1,5 år kører de sammen alle de faser der er... Men trods alderen trækker virkelig tænder ud. (hende på 1,5 tror så åbenbart også at hun er 3, for hun er godt nok storslem) men hun kopiere jo bare de andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh trodsalderen - du er ikke den eneste der er frusteret, men jeg synes egentlig det begynder at være bedre herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuuh kommer også til at råbe indimellem.. og hader det, får altid dårlig samvittighed, men der er bare intet der er så frustrerende som børn når de er værst!!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh vi har osse besøg af trodsalderen her hjemme, Malthe er nu 4½år og kan selv, vil selv og når det så ikke lykkes, bliver han SÅ hidsig.

Han nægter flere gange om dagen og gøre hvad jeg siger, eller nægter at høre efter...... Puha han trækker tænder ud. men jeg ved det vender, og snart jeg min dejlige skønne dreng tilbage. Men hvornår er snart? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emilie har også været i den fase big time :wacko

Synes dog det er blevet en anelse bedre herhjemme. Dog er der stadig de dage hvor hun kommer træt hjem fra BH :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh hvor jeg kender det... Håber virkelig også snart at trodsalderen går over.

Føler mig bestemt ikke som nogen god mor efter at ha råbt eller skældt ud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har en 5 årig som er meget trodsi lige nu

bliver vanvittig af det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en 4 årig og en 5 årig herhjemme, hvor der overvejes en gang imellem, om de skal sættes i gul og gratis under bortgives ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER