mutti3

Så er vi super klar til vores hjemmfødsel <3

4 indlæg i dette emne

Så er alt klar til vores kommende hjemmefødsel. Har født 2 gange på sygehuset så glæder os så meget til denne absolut sidste fødsel hjemme i vores stue. Fødekarret står klar, alternativ smertelindindring er købt osv. :loveshower. Så nu mangler vi bare nogle gode veer, som forhåbentligt snart dukker op :rolleyes. Pigerne vil så gerne snart møde deres lillebror og spørger nu hver dag, om han dog ikke snart kommer:))). Var sikker på at jeg ville føde lidt før termin, nu hvor det er 3. graviditet, men det tyder det nu ikke på...

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhhh hvor er det spændende. Jeg hører slet ikke til i denne terminsgruppe, men kom lige forbi.

Vi er netop gået igang med projekt baby nr 3 og ønsker mig brændende at føde hjemme. Glæder mig til at høre om en helt fantastisk fødsel i din fødselsberetning

Held og lykke når lillebror finder vejen ud

:balloon :goodluck :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck Håber du har de stykkeste veer ligenu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææ nej, ingen veer til os endnu. Er så utålmodig nu, da jeg ikke er gået over min terminsdato i mine to tidligere graviditeter. Havde bestemt ikke regnet med at min 3. graviditet skulle være den længste.... Men bare han har det godt når han kommmer ud, så er det jo det vigtigste :rolleyes :rolleyes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER