Guest

Hjæææælp. Jeg har mistet stemmen.

4 indlæg i dette emne

Nu har jeg i de sidste tre uger nok ikke været alt for god ved mig selv. Valgkamp, råben og hujen, søvnunderskud og altt for usund mad, mistet stemmen.

Sad på arbejdet igår aftes og snakkede lidt med en kunde. Så gik der ca. en fem minutters tid før den næste kom, og da jeg ville sige "hej" kom der kun en hvislende lyd ud. Utroligt at det egentlig kan komme så hurtigt.

I lørdags tænkte jeg at nu ville jeg miste stemmen efter en hel dag med råben og hujen til et valgarrangement, men nej. Det kom først en dag, hvor jeg ikke snakkede ret meget. Det er et mega uheldigt tidspunkt jeg har mistet stemmen på - virkelig.

Men er der virkelig ikke noget jeg kan gøre for at hjælpe stemmen på rette vej igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jo du kan give den ro og pleje ;-)

God bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo en ting hjælper og det er at drikke timian the. Du tager tørret timian i rigelige mængder og lægger det i et the-æg eller et lille filter og hælder kogende vand over. Lad det trække i så lang tid at vandet bliver lunken og drik det på en gang.

Det hjælper ikke med det samme, men jeg mister stemmen tit og når jeg drikker det, så bløder det stemmebåndet op og stemmen kommer hurtigere igen. Evt. kan du komme honning i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo en ting hjælper og det er at drikke timian the. Du tager tørret timian i rigelige mængder og lægger det i et the-æg eller et lille filter og hælder kogende vand over. Lad det trække i så lang tid at vandet bliver lunken og drik det på en gang.

Det hjælper ikke med det samme, men jeg mister stemmen tit og når jeg drikker det, så bløder det stemmebåndet op og stemmen kommer hurtigere igen. Evt. kan du komme honning i

Det må jeg prøve næste gang jeg mister stemmen. Tak for rådet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER