Sandie

de der bobler

8 indlæg i dette emne

Der kommer engang i mellem rimelig lang nede ved bæknet, livmoderen (ja jeg ikk så god til anatomi) men får sådan små bobler engang imellem.. hvad er det og hvorfor

altså det føles som en guldfisk der lige laver en luftboble inde imaven.. er det bare luft eller ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der kommer engang i mellem rimelig lang nede ved bæknet, livmoderen (ja jeg ikk så god til anatomi) men får sådan små bobler engang imellem.. hvad er det og hvorfor

altså det føles som en guldfisk der lige laver en luftboble inde imaven.. er det bare luft eller ?

Jeg har hørt at folk siger det er sådan det føles når den lille bevæger sig... men har ikke selv prøvet det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt at folk siger det er sådan det føles når den lille bevæger sig... men har ikke selv prøvet det...

Ja det er rigtig nok det føles som når den bevæger sig i starten.. jeg jo bare ikke langt nok henne til den lille kan mærkes endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er rigtig nok det føles som når den bevæger sig i starten.. jeg jo bare ikke langt nok henne til den lille kan mærkes endnu

Nej det så jeg faktisk lige... så ved ejg ikke lige hvad det kunne være.. desværre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har selv mærket dem. min teori er at det er luft, fordi tarmene er blevet skubbet en smule. dog synes jeg det kilder lidt, så når jeg lige har brug for lidt positivitet så fortæller jeg mig selv at den lille reje svømmer rundt og kilder hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du ikke er længere henne, så er det nok bare tarmene, som skaber sig lidt :P Jeg mærker det selv engang i mellem - Føles præcis som bebs i et tidligt stadie - Og jeg er altså ikke gravid (endnu) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har selv mærket dem. min teori er at det er luft, fordi tarmene er blevet skubbet en smule. dog synes jeg det kilder lidt, så når jeg lige har brug for lidt positivitet så fortæller jeg mig selv at den lille reje svømmer rundt og kilder hehe

Ja det kilder nemlig en del.. Sød fortælling. Vidste ikke tarmene allerede var blevet skubbet.. Utroligt der sker så meget selvom fosteret er så lille bitte stadig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror det er den lille det hygger sig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER