Mette A.

Mette A's mavebilleder (2 graviditeter)

121 indlæg i dette emne

Så fin en mave :-) tiden går vildt hurtigt, men for søren hvor jeg glæder mig til barsel ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke fin din mave er efterhånden... Det er skræmmende hvor stærkt det går med anden graviditet, og bare vent til baby kommer der går det aaaalt for stærkt :( Men de siger jo at tiden går godt i godt selskab :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er altså vildt! Man skal virkelig huske at nyde det :wub

Jeg gør mit bedste ;) Man kan godt glemme at nyde det, når man føler sig besværet og har ondt diverse steder, men synes alligevel det er ret hyggeligt om aftenen bare at ligge og slappe af og mærke ham sparke derinde. Og så har jeg planer om at slappe max af i sommerferien og sende Lise afsted i vs en del af dagene, så jeg bare kan nyde lidt alenetid inden det går løs!

 

Jøsses! Jeg fatter slet ikke, at du allerede er så langt henne?! :blink

Du er så smuk gravid! Ih, hvor jeg glæder mig til jeg skal opleve det på egen krop igen :wub

Ja det går stærkt :D 

Og tak Susanne :kiss jeg glæder mig også til at følge dig, når det bliver din tur igen :loveshower

 

Så fin en mave :-) tiden går vildt hurtigt, men for søren hvor jeg glæder mig til barsel ;-)

Tak camolette :yay og ja, glæder mig også helt vildt! Synes det er vildt at tænke på jeg næsten skal være væk et helt år fra arbejde fra på fredag af!

 

Sikke fin din mave er efterhånden... Det er skræmmende hvor stærkt det går med anden graviditet, og bare vent til baby kommer der går det aaaalt for stærkt :( Men de siger jo at tiden går godt i godt selskab :)

Tak Sinning :) Og ja, kan godt huske hvordan tiden ræsede af sted med Lise, og det bliver sikkert kun værre denne gang, fordi der ikke er helt den samme ro til at nyde baby! Men det bliver alligevel fantastisk og glæder mig til at være mor til TO! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke lige fået opdateret herinde i et stykke tid, så nu er der billeder fra de sidste 3 uger - uge 28+4, 29+4 og 30+4, samt mavecollagen med alle mavebillederne samlet :)

 

Jeg er begyndt at være rigtig besværet - har svært ved at gå nogle gange (det går ihvertfald laaaangsomt!), får mange plukveer, og puster og stønner som et lokomotiv :rolleyes Er begyndt at glæde mig til at det er overstået, selv om 2 mdr endnu virker som meeeget lang tid!

Det positive er at jeg synes det er så SUPER hyggeligt og sjovt at mærke ham derinde, på trods af at det nogle gange gør forbandet ondt når han sparker - men han er faktisk begyndt at sparker mindre og istedet bare "glide" og vælte rundt derinde, hvilket er ret hyggeligt. Og meget fascinerende at mærke uden på maven hvordan han bevæger sig rundt og får maven til at ændre form på alle mulige tænkelige måder :wub

Og så hikker han ofte :D så HELE maven bare hopper op og ned!

post-3372-0-10374800-1405354625_thumb.jp

post-3372-0-10235500-1405354651_thumb.jp

post-3372-0-45566500-1405354667_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var ikke plads til mavecollagen, så den får i lige her:

 

 

post-3372-0-13687600-1405354741_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså en rigtig fin mave og en fed collage.

Det er en ret vild måde at følge udviklingen på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså en rigtig fin mave og en fed collage.

Det er en ret vild måde at følge udviklingen på.

Tak skal du have Lene :) og ja, jeg er også ret glad for collagen, selv om den ikke er særlig professionelt eller pænt lavet :P men den giver et fint overblik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du bærer altså graviditeten super flot! Smuk gravid mave! :gravid

Skønt med aktiv basse :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Sara :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå vi har jo haft ferie og har ikke rigtig været hjemme, så derfor er der desværre ikke blevet taget mavebilleder som normalt. Har dog fået taget lidt billeder med tøj på og ved stranden, som I så må nøjes med :) Og så opdaterer jeg om lidt med nye mavebilleder fra idag.

 

Her er fra sidste uge, hvor vi lige hurtigt fik snuppet et på vej ud af døren. Her er jeg 32+4 uger henne.

KpsYyCu.jpg

 

Og her er lidt flere fra i løbet af ugen, hvor vi var i sommerhus ved Blåvand. Vi var rigtig meget ved stranden og Per gravede et hul til maven i sandet, så jeg kunne ligge på maven :lol Hold nu op, hvor var det lækkert! Har jo ikke ligget på maven i månedsvis! (tror sidste gang var i marts). Her er jeg så 33 uger henne.

RyOf0qp.jpg

 

GAEwMO1.jpg

 

mTTBKBp.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er så fra idag, hvor jeg er 33+5 uger henne. Så har jeg lige sprunget et par uger over i collagen, men så kan man da også se en udvikling ;)

 

 

post-3372-0-18905900-1407079341_thumb.jp

post-3372-0-53430900-1407079351_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige billeder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige billeder. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du altså flot gravid  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have piger :kram Det var også en skøn ferie! Og så blæste det en del, så varmen var ikke så slem. Er ved at dø herhjemme nu.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smukke gravide mave :wub

 

Sådan en vil jeg også have!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det er da vildt at du allerede er så langt henne, det er jo slet ikke til at følge med... sejt sandhul så du kunne ligge på maven... Blåvand er også et hyggrligt sted, har også været der et par gange her i ferien :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smukke gravide mave :wub

 

Sådan en vil jeg også have!

 

Tak skal du have, Tumlepigen :kram Det var sødt sagt! Jeg glæder mig også over at jeg i det mindste har en flot gravid mave, når der nu skal være så meget andet bøvl i graviditeten :P

 

Altså det er da vildt at du allerede er så langt henne, det er jo slet ikke til at følge med... sejt sandhul så du kunne ligge på maven... Blåvand er også et hyggrligt sted, har også været der et par gange her i ferien :)

Ja jeg kan heller ikke selv følge med! Kan slet ikke forstå at jeg har en lille søn i armene også om kun en måneds tid, måske kun om nogle uger efter de her plukveer at dømme!

Det er godt nok også gået hurtigt med dig, tænk at lille Olivia allerede er et halvt år gammel! Det føles som igår at du havde født :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kan heller ikke selv følge med! Kan slet ikke forstå at jeg har en lille søn i armene også om kun en måneds tid, måske kun om nogle uger efter de her plukveer at dømme!

Det er godt nok også gået hurtigt med dig, tænk at lille Olivia allerede er et halvt år gammel! Det føles som igår at du havde født :)

Ih hvor spændende, synes dog også jeg havde flere fødsels tegn tidligt med Olivia, men alligevel skete der ikke en dyt før de tvang hende ud ;) Men håber for dig at det betyder han kommer inden længe :D

Ja 2. gang går tiden også bare alt for stærkt. Min barsel slutter også om under en måned.. gys.. Så skal K hjem at gå.. Gad nu godt have mere tid hjemme nu jeg ikke ved om det er den sidste.

Har i egentlig fundet et navn til ham?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor spændende, synes dog også jeg havde flere fødsels tegn tidligt med Olivia, men alligevel skete der ikke en dyt før de tvang hende ud ;) Men håber for dig at det betyder han kommer inden længe :D

Ja 2. gang går tiden også bare alt for stærkt. Min barsel slutter også om under en måned.. gys.. Så skal K hjem at gå.. Gad nu godt have mere tid hjemme nu jeg ikke ved om det er den sidste.

Har i egentlig fundet et navn til ham?

Han må godt komme lidt før for min skyld, men ikke ALT for tidligt ;) Han må godt lige blive derinde minimum 2 uger endnu, og det tror jeg nu også han gør. Vi er ikke helt klar til ham herhjemme endnu, jeg mangler stadig at få sorteret alt babytøjet og få styr på hvor meget jeg har til ham... og hvor det skal være henne! :D Lige nu ligger det bare i en IKEA pose på gulvet på Lises værelse!

 

Jeg har en liste med navne, som er helt tilbage fra da jeg blev gravid med Lise, men vi har ikke besluttet os for noget endnu. Vi venter til han kommer ud med at se hvad han er for en og kender jeg Per ret, så er det ikke engang sikkert det bliver et af navnene fra listen! Så nu må vi se ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billeder fra sidste weekend, samt denne weekend - 34+4 uger og 35+4 uger henne.

 

 

post-3372-0-91085800-1408373941_thumb.jp

post-3372-0-35947300-1408373962_thumb.jp

post-3372-0-87211600-1408373972_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Wub

Der der over hovedet plads til at maven kan vokse yderligere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wub

Der der over hovedet plads til at maven kan vokse yderligere?

Det føles ikke sådan! :D Han ligger også bare helt oppe under ribbenene og trykker samtidig helt nede på min blære og skamben - avs det gør nas nogle gange! Men der er jo nogle uger endnu, så det hele må jo kunne strækkes liiiidt mere :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det føles ikke sådan! :D Han ligger også bare helt oppe under ribbenene og trykker samtidig helt nede på min blære og skamben - avs det gør nas nogle gange! Men der er jo nogle uger endnu, så det hele må jo kunne strækkes liiiidt mere :P

Håber du slipper for alt for mange strækmærker så ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du slipper for alt for mange strækmærker så ;)

Jeg fik ingen strækmærker i første graviditet, så jeg satser på jeg slipper denne gang også ;) Det ville da også være meeega surt at få NU lige før han kommer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER