Mette A.

Mette A's mavebilleder (2 graviditeter)

121 indlæg i dette emne

Super smuk gravid!

og ja! Den syner større med tøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:D :biglove tak skal I have piger :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billede fra denne weekend, 21+4 :)

post-3372-0-58148800-1399924120_thumb.jp

post-3372-0-88312300-1399924131_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er altså utrolig smuk gravid!

ville ønske at min mave var så fin... Men der går vist lidt, inden min delle bliver rettet ud :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er altså utrolig smuk gravid!

ville ønske at min mave var så fin... Men der går vist lidt, inden min delle bliver rettet ud :P

Tak for de søde ord Sara :kiss

Og inden du ved af det, så har du selv en stor flot struttende gravid mave ;) Og ellers skal man bare holde målet i tankerne - man får det skønneste lille vidunder ud af det i sidste ende og så kan alt det andet bare være totalt ligegyldigt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de søde ord Sara :kiss

Og inden du ved af det, så har du selv en stor flot struttende gravid mave ;) Og ellers skal man bare holde målet i tankerne - man får det skønneste lille vidunder ud af det i sidste ende og så kan alt det andet bare være totalt ligegyldigt :D

Det har du SÅ meget ret i! :) jeg får en fin mave... Men der går nok lige lidt tid! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fin en mave altså :yay Har du overhovedet taget andet på end maven :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fin en mave altså :yay Har du overhovedet taget andet på end maven :P

Hov havde ikke set din post Fru SP :) Mange tak skal du have, og nej jeg er vist ret heldig på det punkt - bagfra kan man slet ikke se jeg er gravid. Det kunne man heller ikke med den første helt op til terminen, det sidder heldigvis alt sammen lige der foran på maven! Jeg fik dog lidt vand i benene i de sidste par dage før termin sidste gang :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov havde ikke set din post Fru SP :) Mange tak skal du have, og nej jeg er vist ret heldig på det punkt - bagfra kan man slet ikke se jeg er gravid. Det kunne man heller ikke med den første helt op til terminen, det sidder heldigvis alt sammen lige der foran på maven! Jeg fik dog lidt vand i benene i de sidste par dage før termin sidste gang :P

Det er jo lige til at leve med :p Jeg håber det bliver helt det samme denne gang - det tyder jo på det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billede fra i mandags, hvor jeg var 22+6 og så fra denne weekend hvor jeg er 23+4 :)

Og så lige collagen med alle billederne samlet.

 

Ved ikke om I andre kan se det, men maven har taget et ryk i løbet af denne uge. Jeg havde et par shorts på i starten af ugen, som sad fint og nu her i denne weekend havde jeg dem på igen og elastikken blev ved at rulle ned på shortsene, fordi maven strutter for meget :P

 

 

post-3372-0-21000000-1401014430_thumb.jp

post-3372-0-49247600-1401014450_thumb.jp

post-3372-0-06443400-1401014465_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuk babyhule altså! :kuller Lucky you!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fint :-) man kan tydeligt se at mavsen vokser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuk babyhule altså! :kuller Lucky you!

Tak søde Sara :kiss Jeg føler mig også meget heldig!

 

Hvor fint :-) man kan tydeligt se at mavsen vokser!

Tak :) Og ja, specielt på collagebilledet, der kan man virkelig se udviklingen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der mavebilledet fra sidste weekend, hvor jeg var 24+4 uger og så fra denne weekend 25+4. Og det samlede overblik med collagebilledet.

 

Nu synes jeg altså den er ved at være rigtig stor! Og det begynder at gøre rigtig nas, når han sparker! :o Det er bare ikke sjovt, når jeg kører bil eller cykler og han så pludselig sparker, så det virkelig gør ondt - så krymper jeg bare helt sammen og jamrer "Av av av!", imens jeg kæmper for at køre/cykle videre uden at være til fare for nogen  :unsure 

 

 

post-3372-0-64807900-1402301045_thumb.jp

post-3372-0-18895600-1402301057_thumb.jp

post-3372-0-75899400-1402301075_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der mavebilledet fra sidste weekend, hvor jeg var 24+4 uger og så fra denne weekend 25+4. Og det samlede overblik med collagebilledet.

Nu synes jeg altså den er ved at være rigtig stor! Og det begynder at gøre rigtig nas, når han sparker! :o Det er bare ikke sjovt, når jeg kører bil eller cykler og han så pludselig sparker, så det virkelig gør ondt - så krymper jeg bare helt sammen og jamrer "Av av av!", imens jeg kæmper for at køre/cykle videre uden at være til fare for nogen :unsure

Hold da op et spring din mavse har taget :o

Og at det gør så ondt, når han sparker... Er det op i ribbenene eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op et spring din mavse har taget :o

Og at det gør så ondt, når han sparker... Er det op i ribbenene eller?

Ja der er virkelig sket noget i sidste uge! Og det kom sådan lige fra den ene dag til den anden. Tirsdag/onsdag cyklede jeg på arbejde uden problemer, men torsdag/fredag var det pludselig meget hårdt og besværligt at cykle. Det gik MEGA langsomt, jeg følte mig meget besværet og han sparkede så det gjorde ondt. Også da jeg var i bad i onsdag, kunne jeg forholdsvist let kigge mig "forneden", da jeg vaskede mig for at se hvad jeg lavede. Da jeg gik i bad i torsdags kunne jeg slet ikke bukke mig nok sammen til at kigge derned, så nu vasker jeg lidt i blinde :P

 

Han har ikke haft sparket op i ribbenene endnu, det er lige ud på midten af maveskindet. Synes selv det er lidt vildt at det kan gøre så ondt allerede nu, for jeg husker ikke rigtig at Lise sparkede så hårdt før til allersidst i graviditeten. Han må være en stærk lille gut :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt! :o

Men det er da :numse at han sparker så hårdt at det gør ondt! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der billeder fra sidste samt denne weekend, 26+4 og 27+4 :) Maven har taget et lille spring mere denne uge.

 

post-3372-0-68622800-1403450462_thumb.jp

post-3372-0-60005800-1403450475_thumb.jp

post-3372-0-13946900-1403450488_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja nu fylder maven lidt mere forneden ;)

smuk som altid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja nu fylder maven lidt mere forneden ;)

smuk som altid!

Navlen er også begyndt så småt at stritte lidt :P Synes det så vildt komisk ud sidst, da den endte med at blive sådan en helt trykknap-agtig navlen i stil med "hullubullu"-Lotte :D Så glæder mig lidt til at se det igen!

Og tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navlen er også begyndt så småt at stritte lidt :P Synes det så vildt komisk ud sidst, da den endte med at blive sådan en helt trykknap-agtig navlen i stil med "hullubullu"-Lotte :D Så glæder mig lidt til at se det igen!

Og tak søde :kiss

hihi hvor sjovt. Jeg er opereret igennem navlen, så den kan vist ikke poppe ud :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin mave som altid :kuller Tænk du allerede er så langt henne, synes lige du er blevet gravid :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin mave som altid :kuller Tænk du allerede er så langt henne, synes lige du er blevet gravid :o

Det synes jeg også :O Har lidt svært ved at forstå, der kun er lige lidt over 2 måneder til jeg skal føde nu! Synes tiden gik langsomt i starten, men nu flyver den bare afsted!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg også :O Har lidt svært ved at forstå, der kun er lige lidt over 2 måneder til jeg skal føde nu! Synes tiden gik langsomt i starten, men nu flyver den bare afsted!

Ja, det er altså vildt! Man skal virkelig huske at nyde det :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jøsses! Jeg fatter slet ikke, at du allerede er så langt henne?! :blink

Du er så smuk gravid! Ih, hvor jeg glæder mig til jeg skal opleve det på egen krop igen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER