Lapooh

babyornot test

22 indlæg i dette emne

Prøv lige at læse HER :blink

Var lige inde på min-mave.dk og snuse lidt rundt, så faldt jeg over denne debat.

Er det noget I kan genkende??

Har selv for snart en måned tid siden købt fra babyornot, og tester jeg negativ på torsdag så kunne jeg da godt finde på at prøve et andet mærke, bare lige for at sikre mig.. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ejjj. det håber jeg ikke passer. Jeg har lige købt æl-teste derfra.. Men glad for at du lige vedhæfter linket.

Hvilke test eller hvilket mærke skal man så prøve? Jeg er helt grøn..

¨Pøj pøj med projektet. Må heldet snart være med os :kram

Kh Nica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjj. det håber jeg ikke passer. Jeg har lige købt æl-teste derfra.. Men glad for at du lige vedhæfter linket.

Hvilke test eller hvilket mærke skal man så prøve? Jeg er helt grøn..

¨Pøj pøj med projektet. Må heldet snart være med os :kram

Kh Nica

Hmm jaah jeg overvejede at tage på apoteket og købe GT der hvis min test i morgen viser negativ. Men ellers har jeg faktisk kuh prøvet at kæøbe dem på nettet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls!

Jeg har købt mine tests ved billig-teste.dk - indtil videre har jeg kun brugt mine ÆL-tests, men de har var virket superfint! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls!

Jeg har købt mine tests ved billig-teste.dk - indtil videre har jeg kun brugt mine ÆL-tests, men de har var virket superfint! :)

Ja det er lidt træls hvis det er sandt.. men det kan jo være det har været enkelte tilfælde.. men det skal da komme på en prøve ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købet en sending fra babyornot 2 gange - sidste sending har jeg lige haft gang i, og jeg lavede fine næsten positive tests for ÆL her i weekenden (fik ikke testet lørdag, hvor jeg tror, at jeg havde ÆL) :) MEN jeg synes også jeg kan errindre, jeg sidste gang jeg brugte dem havde svært ved at lave dem helt positive, så er faktisk lidt i tvivl.. Hvis det ikke lykkedes at lave nogle helt positive i næste cyklus, så vil jeg ikke købe derfra længere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige startet med disse test i dag,og kan give en tilbagemelding. Men jeg håber da at de virker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige startet med disse test i dag,og kan give en tilbagemelding. Men jeg håber da at de virker..

Vi krydser fingre og håber, at de virker - jeg kan også give en tilbagemelding, når jeg bruger af mine igen i næste måned :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da min mens ikke kom i går, så testede jeg med en test fra babyornot i morges. Men desværre var den negativ.. Men blødte frisk lyserød blod i morges.. men det var så også det.. har ikke blødt siden.. sååå overvejer faktisk at købe nogle GT et andet sted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer.

Jeg har testet i 3 dage nu.

1. dag = negativ, kunne kun se kontrolstreg

2. dag = negativ, kunne se kontrolstreg og svag teststreg

3. dag = positiv, kunne se kontrolstreg og en teststreg der var tydeligere en kontrolstreg :whistling

Virkelig rart at min krop virker, da den bestemt ikke har været min bedste ven længe.. men uhh, nu skal der leges ;0)

Så mine babyornot teste virker.. pyhh.

Kh Nica

- og god weekend til jer alle.

Jeg er lige startet med disse test i dag,og kan give en tilbagemelding. Men jeg håber da at de virker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer.

Jeg har testet i 3 dage nu.

1. dag = negativ, kunne kun se kontrolstreg

2. dag = negativ, kunne se kontrolstreg og svag teststreg

3. dag = positiv, kunne se kontrolstreg og en teststreg der var tydeligere en kontrolstreg :whistling

Virkelig rart at min krop virker, da den bestemt ikke har været min bedste ven længe.. men uhh, nu skal der leges ;0)

Så mine babyornot teste virker.. pyhh.

Kh Nica

- og god weekend til jer alle.

Håber weekendens anstrengelser giver bonus :glad

:goodluck - og tak for opdatering af testenes virkning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber weekendens anstrengelser giver bonus :glad

:goodluck - og tak for opdatering af testenes virkning :)

Velbekommen.. uhh jeg håber også det lykkedes. Vi har ventet læææænge, og ønsket bliver ikke mindre med tiden.

Vil lige tilføje at dag 4 også var positiv.

Oøj pøj til jer alle..

Kh Nica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er længe siden, at tråde blev oprettet, men eftersom jeg lige havde købt nogle ÆL-tests fra babyornot dengang, så ville jeg komme med en tilbagemelding, når jeg havde afprøvet dem - billedet taler vist for sig selv; lad være med at spilde penge på dem! Testen med blå "håndtag" er fra babyornot og testen med det grønne er fra billige-test.dk.

Jeg har taget flere tests efter dette billede - og resultatet er det samme; babyornot testene forbliver negative, selvom de andre bliver HELT positive :gal

post-3333-088149800 1318709196_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skræmmende at der kan være så stor forskel! Heldigvis har jeg selv kun købt fra billige-teste.dk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skræmmende at der kan være så stor forskel! Heldigvis har jeg selv kun købt fra billige-teste.dk :)

Og det er også der jeg fortsætter med at købe fra ;) Har købt derfra langt de fleste gange, så kan ikke engang huske, hvorfor jeg forvildede mig ind på babyornot :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh...! Det er da utroligt!

Har du skrevet til dem og konfronteret dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh...! Det er da utroligt!

Har du skrevet til dem og konfronteret dem?

Ja, jeg tænker også lidt, at du egentlig burde klage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh...! Det er da utroligt!

Har du skrevet til dem og konfronteret dem?

Ja, jeg tænker også lidt, at du egentlig burde klage?

Jeg har faktisk haft kontakt til dem i fredags, og det var bestemt IKKE nogen god service jeg fik <_<

De var pænt ligeglade, for dels var min fortrydelsesfrist udløbet - og derudover så havde jeg jo købt 15 tests, men kunne kun sende 5 retur. Sagde til dem, at jeg ikke havde noget egentlig ønske om at returnere dem, men at jeg alligevel ville gøre dem opmærksomme på, at deres varer ikke står distancen med deres formål! Jeg ved jo godt, at når jeg har brugt størstedelen af testene, så tjener det ikke noget formål at sende dem retur. Men de kunne da godt tilbyde en eller anden form for kompensation - eller i det mindste beklage deres dårligt produkt! Jeg nåede at teste 7 af testene, før vi nåede frem til, at jeg hellere måtte bestille fra et andet sted, så jeg havde noget at sammenligne med - og godt jeg gjorde det :)

Så piger - undlad at købe hos babyornot - det er spild af penge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk haft kontakt til dem i fredags, og det var bestemt IKKE nogen god service jeg fik <_<

De var pænt ligeglade, for dels var min fortrydelsesfrist udløbet - og derudover så havde jeg jo købt 15 tests, men kunne kun sende 5 retur. Sagde til dem, at jeg ikke havde noget egentlig ønske om at returnere dem, men at jeg alligevel ville gøre dem opmærksomme på, at deres varer ikke står distancen med deres formål! Jeg ved jo godt, at når jeg har brugt størstedelen af testene, så tjener det ikke noget formål at sende dem retur. Men de kunne da godt tilbyde en eller anden form for kompensation - eller i det mindste beklage deres dårligt produkt! Jeg nåede at teste 7 af testene, før vi nåede frem til, at jeg hellere måtte bestille fra et andet sted, så jeg havde noget at sammenligne med - og godt jeg gjorde det :)

Så piger - undlad at købe hos babyornot - det er spild af penge.

Sikke en ringe service :blink Godt jeg aldrig har bestilt derfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er længe siden, at tråde blev oprettet, men eftersom jeg lige havde købt nogle ÆL-tests fra babyornot dengang, så ville jeg komme med en tilbagemelding, når jeg havde afprøvet dem - billedet taler vist for sig selv; lad være med at spilde penge på dem! Testen med blå "håndtag" er fra babyornot og testen med det grønne er fra billige-test.dk.

Jeg har taget flere tests efter dette billede - og resultatet er det samme; babyornot testene forbliver negative, selvom de andre bliver HELT positive :gal

Det der under mig ved dette billede er at på den pakke der ligger under står HCG på, ergo er du sikker på den blå ikke er en G-test?

Synes bare det plejer at være sådan at G-testene er blå hvor ÆL er grønne?

For så kan jeg godt forstå G-testen viser negativ (altså den blå)

Kan de ikke have sendt de forkerte?

EDIT - NEVERMIND blondinen her læste gtest, men det er jo fordi der står ægløsningstest :lolhit :lolhit

Blander mig bare udenom :) :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der under mig ved dette billede er at på den pakke der ligger under står HCG på, ergo er du sikker på den blå ikke er en G-test?

Synes bare det plejer at være sådan at G-testene er blå hvor ÆL er grønne?

For så kan jeg godt forstå G-testen viser negativ (altså den blå)

Kan de ikke have sendt de forkerte?

EDIT - NEVERMIND blondinen her læste gtest, men det er jo fordi der står ægløsningstest :lolhit :lolhit

Blander mig bare udenom :) :badgirl

:D det kan smutte ;) Men jeg ville nu også sige, at pakningen er fra den grønne test, og den blå fra en helt hvid pakning, hvor der står "ovulation test LH", så håber da ikke de har forbyttet det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER