Doni

Valmed

14 indlæg i dette emne

Hej ;)

Jeg er i dag gået ca 2 dage over og har i går og i dag testet med Valmed.

Begge var umiddlbart negative, men efter en halv time ca kunne jeg ane en svag streg!

Jeg læste indlægssedlen og kan læse at testene godt kan blive svagt positive efter de 5 min.

Begge tests har en svag streg og mit spørgsmål er om Valmed generelt bliver positive efter de 5 min?

Synes det virker lidt mærkeligt :unsure

:kram Ditte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lavede en falsk positiv med valmed for en del måneder siden.. Efter 5 min. var der stadig kun 1 streg så jeg lod den ligge på wc'et, men da manden stod op 1 time efter var der altså 2 streger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også prøvet for nogle måneder siden, at den var negativ fra morgenen af, men da jeg kom hjem fra arbejde, var den positiv. Så hvis den ikke kommer inden 5 min, så ville jeg ikke tro på det.

Prøv igen om et par dage. Håber du kan fremtrylle 2 streger :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig haft problemer med Valmed.

Der er en grund til at der står på pakkerne, at de skal aflæses indenfor en bestemt tid. Alle tests, som ligger for længe kan give falske svar - længere er den såmænd ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valmed gir altid en synlig test streg efter en times tid for mig. Med andre tests har jeg kun oplevet at det skete hvis jeg var gravid og testede for tidligt. Men altså, med Valmed sker det hver gang, så det er bare ud med dem efter tiden er gået.

Krydser fingre for du får en rigtig positiv snart :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har ikke haft problemer med Valmed, fik mine 2 streger lige med det samme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja valmed har en tendens til at blive positive efter 5 min og derfor står der også i pakkerne at de ikke skal aflæses efter 5 min.

Men det samme gælder nu mange andre pakker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige (igen) taget en for samfundets skyld :) - og den er positiv, og jeg er ikke gravid. Så Valmed er bare ikke godt. Men hvis der er en jeg må sende billederne til så kan det være i vil se?

EDIT - fandt selv ud af det :)

post-580-046080800 1315939377_thumb.jpg

post-580-063423800 1315939389_thumb.jpg

post-580-096778900 1315939397_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, for den test ligner fuldstændig den jeg tog her til morgen (alt for tidligt) og jeg havde håbet det betød jeg snart ku teste "rigtig" positiv... hvad gør at du ved du ikke er gravid? Har du prøvet en test i andet mærke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se evt. Denne tråd om Tina og falske positive valmed tests :) Klikkelik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikk stole på det, når der er gået mere end 5 min... Der står jo på pakken at man ikk kan bruge resultatet efter 5 min..

Jeg har nu prøvet at teste klart positiv med valmed, hvor nr. 2 streg kom med det samme. Så jeg har ikk problemer med valmed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun brugt Valmed - og har som billedet viser - ikke haft problemer med dem :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, for den test ligner fuldstændig den jeg tog her til morgen (alt for tidligt) og jeg havde håbet det betød jeg snart ku teste "rigtig" positiv... hvad gør at du ved du ikke er gravid? Har du prøvet en test i andet mærke?

Jeg har ikke prøvet en test i et andet mærke, men jeg ved jeg ikke er gravid. Eller jo det kunne jeg da godt være hvis spiralen ikke virkede. Men da jeg fik sat spiralen op viste gyn mig at jeg var igang med ÆL og det er 3 uger siden og vi dyrkede sex for en uge siden for første gang i lang tid.

Det skal også siges jeg har fået sådan en streg i starten da jeg ventede Anton - så det falder vist begge veje ved mig. Jeg håber og stadig den er der for dig :loveshower Det er vist kun mig der kan teste positivt med Valmed altid ;)

Se evt. Denne tråd om Tina og falske positive valmed tests :) Klikkelik

Høhøhø, hvor sjovt du kan huske den tråd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for svarene :kram

Min mens er kommet, så der var ikke noget i denne omgang!

Det er egentlig også ok, da vi først begynder at prøve til februar.. :) :bd

Men derfor kunne det have været meget hyggeligt alligevel ;)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER