Susse

Babyalarm hvilke en skal man vælge?

20 indlæg i dette emne

Skal snart ud og shoppe babyting og har godt styr på det meste.. Men babyalarm kan jeg bare ikke finde ud af. Hvad har i og vil i anbefale den? Er der nogle funktioner man bare skal have eller?

Jeg er ikke interesseret i at give en formue, der skal være god batterilevetid og god rækkevide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har været SUPER glade for vores Padwico 938.

Den er ikke den billigste på markedet, men vi har brugt dem meget og de har aldrig voldt problemer.

Ved ikke om det er standard i dag, men man kan indstille min/max temperaturer, så den giver alarm fra sig, hvis der bliver for varmt/koldt hos barnet. Den kan sættes på trådløs vibrator, hvilket er smart, hvis man sidder i et selskab og ikke gider have babyalarmen stående på bordet for at kunne holde øje. Du mærker når den rumsterer :rolleyes

Så den vil jeg gerne anbefale, der er måske kommet en nyere model siden vi købte for 3 år siden, men den gamle er stadig god.

LÆS MERE OM PADWICO 938 HER

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en i Harald Nyborg og den virker fint til os. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en NeonNate. Den fylder ikke særlig meget, holder batteriet i lang tid og har både lyd og vinration. Den har 6 kanaler, viser temperatur, samt eb sovende/grædende babysmiley alt afhængig af hvad babyen fortager sig.

Vi er meget glade for vores.

1299.- u ønskebørn.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en i Harald Nyborg og den virker fint til os. :)

Den har vi også. Det er en walkie talkie men virker super godt. Det eneste minus er går senderen død for strøm ude i bv ved man det ikke..men man lære hurtigt hvor tit de skal oplades så synes ikke det er så stort problem. og så koster de vidst 150-199 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres gode ideer... Er det ikke noget med at walkie talkies er der høj stråling fra, som ikke anbefales i nærheden af baby?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været SUPER glade for vores Padwico 938.

Den er ikke den billigste på markedet, men vi har brugt dem meget og de har aldrig voldt problemer.

Ved ikke om det er standard i dag, men man kan indstille min/max temperaturer, så den giver alarm fra sig, hvis der bliver for varmt/koldt hos barnet. Den kan sættes på trådløs vibrator, hvilket er smart, hvis man sidder i et selskab og ikke gider have babyalarmen stående på bordet for at kunne holde øje. Du mærker når den rumsterer :rolleyes

Så den vil jeg gerne anbefale, der er måske kommet en nyere model siden vi købte for 3 år siden, men den gamle er stadig god.

LÆS MERE OM PADWICO 938 HER

:balloons

Vi også en Padwico, og har været meget tilfredse med den. Den har fået udskiftet batterier en enkelt gang, men har ellers intet fejlet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres gode ideer... Er det ikke noget med at walkie talkies er der høj stråling fra, som ikke anbefales i nærheden af baby?

Det fik vi også at vide, derfor købte vi ikke sådan en. Og så synes jeg det er upraktisk at den ikke meddeler hvornår den i BV løber tør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi fik neonates i barselsgave og er ganske tilfredse! vi ville dog selv have købt dem i harald nyborg hvis vi selv skulle betale!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har super nova og har aldrig haft problemer med dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været SUPER glade for vores Padwico 938.

Den er ikke den billigste på markedet, men vi har brugt dem meget og de har aldrig voldt problemer.

Ved ikke om det er standard i dag, men man kan indstille min/max temperaturer, så den giver alarm fra sig, hvis der bliver for varmt/koldt hos barnet. Den kan sættes på trådløs vibrator, hvilket er smart, hvis man sidder i et selskab og ikke gider have babyalarmen stående på bordet for at kunne holde øje. Du mærker når den rumsterer :rolleyes

Så den vil jeg gerne anbefale, der er måske kommet en nyere model siden vi købte for 3 år siden, men den gamle er stadig god.

LÆS MERE OM PADWICO 938 HER

:balloons

Vi har præcis den samme og valgte den i sin tid fordi det var den mest anbefalede i en tråd jeg startede på et babyforum.

Har været SÅ glad for den og brugt den hver dag i 2½ år. Den kan tåle at ryge på gulvet, kan få nye genopladelige batterier når de gamle er trætte (har skiftet een gang på de 2½ år), den fylder ikke meget, lydkvaliteten og rækkevidden er god, den holder længe på en opladning og så viser den temperatur - faktisk ret nyttigt.

Synes venner og bekendte har haft så meget bøvl med deres alarmer af andre mærker, så jeg er glad for vores valg selvom den var dyr. Men de penge holder man hurtigt op med at ærgre sig over, når man slipper for at rende ud og se til baby i tide og utide fordi alarmen gør knuder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sandie: vores er en decideret babyalarm med lys i barnevognsdelen. Den har været på tilbud da vi købte den. Den koster normalt 350 tror jeg nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt super nova. Vi havde prima nova til den første, men var aldrig helt tilfreds fordi der ikke er noget display. Vi er rigtig glade for de nye, som vi har afprøvet på vores store pige. 1299 kr, men alle pengene værd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også Super Nova. Synes den er rigtig god :) Men prisen er selvfølgelig lidt pebret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også super nova og padwico jeg har hørt mest om. Så er det jo bare at vælge hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det kommer an på hvor meget man går op i dem. Nogen kan ikke leve uden temperaturmåler, censor der fortæller om andre nærmer sig barnevognen osv.. Jeg har Ikeas til 200 kr. og de er fantastiske til mit behov. Smilla er nu 4 mdr. Og sover i sin barnevogn hver dag, men alarmerne har kun været i brug 3 gange. De gør det de skal (efter min mening) nemlig at fortælle mig hvis hun græder, hvis hun står så laaaaangt væk at jeg ikke kan høre hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan IKKE anbefale super nova. Voksenenheden går tit ud bare man rører ved den, de mister strøm helt vildt hurtigt og de går i hinanden hvis man er flere sammen der har dem. Jeg var blevet anbefalet dem - også af sælgeren der selv har brugt dem til 3 børn, men jeg synes ikk jeg har været tilfreds.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været rigtig glade for Super Nova.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil denne gang gerne ha en super Nova, sidst havde vi en meget dyr en med video, til 1800 kr, fik den ombyttet to gange, da de ikke kunne sende ordenligt signal..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også Padwico 938 og er rigtig glade for den! Startede også med at tænke at jeg skulle have en uden alt for meget gejl - men hold op hvor er det altså rart man kan se hvor varmt baby har det, at man bliver advaret når den snart løber tør for strøm, at man kan indstille hvor lydfølsom den skal være (man gider ikke høre på kragerne, eller knallerten, der kører forbi ude på vejen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER