Mama Lou

Alternativ hjælp til graviditet

6 indlæg i dette emne

Hej :balloons

Ved godt der er flere tråde om babyklister herinde (Fructus Femina), men jeg er lidt forvirret mht. om Fructus Femina og Ovaria Comp er det samme? :huh Jeg tænker på det i dråbeform.

Har forsøgt at google det, og læst igennem trådene, men jeg synes ikke jeg bliver klogere ;)

Umiddelbart har jeg forstået det sådan, at Fructus Femina kaldes babyklister, og det hjælper med at få det befrugtede æg til at sidde fast, hvorved man kan undgå en SA. Ovaria Comp skulle til gengæld hjælpe til graviditet og styring af cyklus - hvis altså jeg har forstået det korrekt :whistling

Er der nogen der kan hjælpe :help

Er nemlig i overvejelse, om jeg skal anskaffe mig en af delene - og i givet fald hvilken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan som jeg har forstået det er det helt korrekt at Fructus Femina holder fast på fosteret og det andet gør at man bliver mere frugtbar.

Jeg tænker bare lidt.... man får jo altid at vide at kroppen forsøger at komme af med fosteret fordi der var noget galt. Er det så godt at man bruger babyklister for at få fosteret til at sidde fast?

Jeg overvejer nemlig selv at købe det da jeg har 3 x abort med i pakken og selvfølgelig helst vil undgå endnu en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan som jeg har forstået det er det helt korrekt at Fructus Femina holder fast på fosteret og det andet gør at man bliver mere frugtbar.

Jeg tænker bare lidt.... man får jo altid at vide at kroppen forsøger at komme af med fosteret fordi der var noget galt. Er det så godt at man bruger babyklister for at få fosteret til at sidde fast?

Jeg overvejer nemlig selv at købe det da jeg har 3 x abort med i pakken og selvfølgelig helst vil undgå endnu en.

Så er jeg da ikke helt galt i min forståelse af tingene ;)

Jeg har også tænkt på nøjagtig dette samme, som du har skrevet Majkat :huh

Men man kan sige, at der jo er mange, som har brugt det - og ved da også nogle stykker herinde har købt det, hvor de har haft en SA, så det var da helt bestemt også en mulighed for dig tror jeg :)

Jeg har også selv overvejet at købe det, men var netop i tvivl omkring deres virkninger. Jeg har lige haft en MA, så man må sige, at jeg ikke umiddelbart har behov for noget som holder på fosteret, men nærmere noget som kan hjælpe til graviditet - vi forsøgte nemlig at blive gravide i 9 mdr., før der skete noget - og det tiltrods for at vi prøvede med ÆL-test næsten fra starten.

Håber snart I har heldet med jer Majkat til baby3 :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan som jeg har forstået det er det helt korrekt at Fructus Femina holder fast på fosteret og det andet gør at man bliver mere frugtbar.

Jeg tænker bare lidt.... man får jo altid at vide at kroppen forsøger at komme af med fosteret fordi der var noget galt. Er det så godt at man bruger babyklister for at få fosteret til at sidde fast?

Jeg overvejer nemlig selv at købe det da jeg har 3 x abort med i pakken og selvfølgelig helst vil undgå endnu en.

I mange tilfælde er det fordi der er noget galt med fostret.. Men det KAN også være fordi kroppen ikke kan "finde ud af" at holde på fostret, og ser det som en "parasit" eller hvordan man kan forklare det - og der er det jo netop det hjælper, for barnet er jo sundt og rask, det er bare kroppen der ikke kan finde ud af at være gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svaret piger :)

Jeg har d.d. talt med min læge, og han frarådede mig at benyttet alternative midler, da fostrene fra starten er meget skrøbeligt - og der er ingen egentlig dokumenteret effekt af nogen af tingene. Selvfølgelig skal det være en personlig beslutning, men ville da lige dele hendes mening med jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svaret piger :)

Jeg har d.d. talt med min læge, og han frarådede mig at benyttet alternative midler, da fostrene fra starten er meget skrøbeligt - og der er ingen egentlig dokumenteret effekt af nogen af tingene. Selvfølgelig skal det være en personlig beslutning, men ville da lige dele hendes mening med jer :)

Tak fordi du delte Info. Jeg har valgt ikke at bruge babyklister denne gang. Nogle gange tror jeg bare de udnytter desperate mennesker og deres uvidenhed og desperation. Man vil jo gerne det bedste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER