Heidi0601

Når ungerne er syge

8 indlæg i dette emne

Lærke har jo fået lungebetændelse og hun har det rigtig skidt. Men hun sover MEGET og jeg kan blive lidt nervøs for om det er normalt..? Hun er stort set kun vågen for at græde lidt og ændre stilling- så sover hun videre.

Hvordan er jeres børn når de er syge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da Augut var mindre sov han også rigtig meget nu ligger han og ser tegnefilm på sofaen og blunder lidt.

God bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, det lyder meget normalt så...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan gjorde nadja også sidst hun var syg. Vi prøvede bareat få så meget væske indenbords i hende få og korte vågne timer. Så længe i har kontakt til hende når hun er vågen burde det være fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lærke har jo fået lungebetændelse og hun har det rigtig skidt. Men hun sover MEGET og jeg kan blive lidt nervøs for om det er normalt..? Hun er stort set kun vågen for at græde lidt og ændre stilling- så sover hun videre.

Hvordan er jeres børn når de er syge?

Det kommer helt an på hvad de fejler. Men sålænge de drikker og leverer våde bleer samt at man kan få kontakt til dem når de vækkes sker der ikke noget ved at de sover hele tiden :kram

Da Frida var syg med influenza i Februar da sov hun næsten en uge. Hun var kun vågen når hun blev vækket og skulle til lægen (2 gange på den uge) og når hun skulle drikke. Og selv mens hun drak faldt hun i søvn. Hun spiste INTET så hun levede af mælk, tynd grød og drikkeyoghurt der kunne drikkes fra en sutteflaske med vællingesut.

Selv bleskift og tandbørstning sov hun fra.

De 2 lægebesøg hun blev taget med til var reelt unødvendige. De var egentlig til for at berolige mig med at det var ok at hun sov hele tiden.

Nanna var i samme periode også syg med influenza og sov noget mere end hun plejede, men var ellers vågen omend noget sløv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa

når mine har været meget syge har de også sovet stort set hele døgnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer ret meget an på hvor syg hun er.

Men er hun meget ramt, så sover hun også meget..

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God tråd - rart at vide børn sover ekstremt meget, når de er syge. Det kunne jeg også godt være blevet bekymret over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER