BabyOlesen

Lige lidt personligt spørgsmål

8 indlæg i dette emne

Nu har vi forsøgt og blive gravid i 6 måneder. Og syntes ærlig talt at jeg efterhåndene ikke har lyst til :hump længere.

Vores sexliv har alle dage været fantastisk, men syntes det går for meget ud på at jeg VIL være gravid nu. og i perioder har sex hver 2. eller 3. dag.

Er det bare mig der syntes sex er blevet kedeligt i denne process.??

Hvad kan jeg gøre for at få lysten til sex tilbage igen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det er vigtigt ikke at fokusere på at have sex for at blive gravid.. Men at man skal have sex fordi man har LYST til hinanden.

Prøv at regn ud hvornår din ægløsning er - så har I i hvert fald en uge eller to, hvor det er fuldstændig "ligegyldigt" at have sex, fordi ægløsningen har været der og befrugtningen derfor har fundet sted :whistling

Jeg tror ikke det forsøger chancerne drastisk at have sex flere gange om dagen, hvis du kan regne din ægløsning ud, evt. med ægløsningsteste behøver du jo kun have sex lige den dag..

Slap af, og nyd hinanden og projektet - og prøv at have sex uden at grunden er at du skal blive gravid ;) Jeg ved det er svært, men jeg tror bare det er den eneste måde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

havde det selv sådan i en periode, men det var fordi vi hele tiden snakkede om at lave baby osv. da vi så holdte pause med at forsøge (fordi det ville være træls at føde lige før eksamen for mig) så lykkedes det hehe :whistling . så stop med at forsøg ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi forsøgte ihærdigt i 3 mdr. uden noget resultat.. så gav vi op og sagde til hinanden "hva faaen.. hvis det sker, så sker det.. og hvis det ikke sker, prøver vi da bare igen" og måneden efter kunne jeg teste positivt fordi vi kun fokuserede på at nyde hinanden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også været der ... som en af de andre piger foreslår så prøv at regne ud hvornår du har æl og så ellers bare slappe af de andre uger ... ved godt det er nemmere sagt end gjort, men kroppen stresser og tro mig det er ikke noget der gavner babymaking!

Pøj pøj med det - håber snart der er gevinst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit råd vil være at du skal lade være med at tænke så meget, selvfølgelig er det nemmere sagt end gjort.

men brug lidt tid på at komme tæt på hinanden igen. eller prøv jer frem med noget nyt ang. jeres sex. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de gode råd piger :) Vi må prøve at slappe lidt af. Og så holde lidt bedre øje med ægløsningstidspunktet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er meget almindeligt, at man på et tidspunkt kommer til at miste lysten ved sex, når man er i gang med projekt baby og det ikke lige lykkes med det samme.

Det handler om som der tidligere bliver skrevet, at man husker at gøre det fornøjeligt og at det ikke kun skal handle om at skabe et barn.

Vi havde også en periode, hvor sex bare hang os ud af pga at det kun handlede om, at nu skulle vi lave en bebs. Og det har bare været så befriende for os, at vælge adoption...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER