Barbamama

Fristet

40 indlæg i dette emne

HOLD DA OP, det havde jeg IKKE gjort!!!! :o

(Men vi vidste vel egentlig godt, at Sofie ikke røg hjem eftersom der er klip senere med at hun får muligheden for at barbere håret af)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænk at hun bare smider sin fars forlovelsesring væk for at få en uge mere i programmet :o

Hendes familie må være stolte nu. Det var det eneste der var tilbage fra hendes afdøde far.

Jeg forudser et par moralske tømmermænd og en del fortrydelse senere. Men hey - hun fik 15 minutes of fame :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det langt ude... Men jeg overvejer lidt... Om TV3 har ret til at beholde den? Om hun måske kunne købe den tilbage efter showet eller noget?

Uanset hvad ville jeg ikke have gjort det selv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er vildt, at hun giver afkald på sin fars ring?! :blink Hun var jo lige ved at kaste op imens... Det er et f.... tv-show på TV3! Jeg er rystet :o

Til gengæld, så forstår jeg slet ikke, at Irene ikke ville smide tøjet... Måske hun så ikke skulle have meldt sig til et program der hedder 'Fristet' :rolleyes Man må da kunne gætte sig til, at lige præcis den udfordring ville dukke op, så hvis man ikke engang kan gøre det, hvorfor er man så med? Suk...

Generelt må jeg sige, at jeg synes det er et ret sløjt program. Så det kun fordi jeg alligevel var oppe for at se Caroline spille sig i semifinalen i US Open :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm programmet er ved at tabe mig lidt. Havde forventet mere af det. Har faktisk besluttet mig for at droppe det og komme tidligere i seng. Haha det er så derfor, jeg stadig er oppe nu... doh! :whistling

Og hvad sker der lige for ham Sy Lee? Hahaha mega mærkelige menneske :blink

Ej giv mig Paradise og Robinson tilbage! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg synes begge udfordringer var rigtig slemme. Jeg havde ikke gjort hverken det ene eller det andet. Så hellere en ged på ballen :D Nu var der jo også den twist at familien var indre missionske så det er nok ikke så nemt at forsvare en serie nøgenbilleder.

Jeg håber hun får ringen tilbage efter programmet, mon ikke? Tv3 har da ikke noget at bruge den til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm programmet er ved at tabe mig lidt. Havde forventet mere af det. Har faktisk besluttet mig for at droppe det og komme tidligere i seng. Haha det er så derfor, jeg stadig er oppe nu... doh! :whistling

Helt enig, troede det ville blive meget vildere... men det er jo nærmest paradise 2 :rolleyes Men ja alligevel har jeg set det hele ugen... men nu skal det være slut :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber hun får ringen tilbage efter programmet, mon ikke? Tv3 har da ikke noget at bruge den til.

Det kunne ellers være noget af et dillemma at sætte en deltager i hvis fristelsen var at kaste hendes ring i havet for at redde egen røv, eller andet vildt der involverer ringen.

Meeen tror og håber da ikke at de er så lede.

Men jeg er på ingen måde i tvivl om at ringen kommer i spil på et tidspunkt. Evt. med den twist at hun kun får den igen ved at forlade programmet = ofre sig istedet for en anden deltager i farezonen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til dem der gerne vil se det men ikke kan/vil holde sig vågne så genudsendes det søndag.

Hele søndagen er programsat med ugens programmer af Fristet samt Robinson genudsendelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg synes begge udfordringer var rigtig slemme. Jeg havde ikke gjort hverken det ene eller det andet. Så hellere en ged på ballen :D Nu var der jo også den twist at familien var indre missionske så det er nok ikke så nemt at forsvare en serie nøgenbilleder.

Jeg håber hun får ringen tilbage efter programmet, mon ikke? Tv3 har da ikke noget at bruge den til.

Arh okay, så kan jeg faktisk godt forstå, at hun ikke gjorde det. :)

Jeg gad virkelig godt vide, hvad der sker videre med den ring... Hvis hun får den tilbage, så synes jeg det er lidt latterligt at det er blæst sådan op, for så låner de den jo for pokker bare. :rolleyes Men synes også det er hjerteløst udover det realistiske, hvis TV3 bare smelter den om og tager guldværdien for den... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne ellers være noget af et dillemma at sætte en deltager i hvis fristelsen var at kaste hendes ring i havet for at redde egen røv, eller andet vildt der involverer ringen.

Meeen tror og håber da ikke at de er så lede.

Men jeg er på ingen måde i tvivl om at ringen kommer i spil på et tidspunkt. Evt. med den twist at hun kun får den igen ved at forlade programmet = ofre sig istedet for en anden deltager i farezonen.

Ja jeg tænkte også lige, at hun vel får en chance for at få den tilbage... Det må hun vel næsten også selv regne med (måske har hun endda fået det at vide mens kameraerne var slukket?) siden hun prioriterer som hun gør...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for pokker nu må jeg vist sige undskyld. Har viaplay og ser snigpremiere. Det havde jeg slet ikke tænkt på. Sorry sorry håber ikke jeg har ødelagt det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for pokker nu må jeg vist sige undskyld. Har viaplay og ser snigpremiere. Det havde jeg slet ikke tænkt på. Sorry sorry håber ikke jeg har ødelagt det hele.

Jeg ved ikke helt hvad du potentielt har ødelagt, så jeg lader bare være med at grave i det. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja fra nu af er min mund lukket med 7 segl :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ohh no jeg fik ikke set 2 udsendelse , må se det søndag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER