PrinsesseJ

Helt dødt

7 indlæg i dette emne

Her sker ikke så meget, så nu ville jeg da lige skrive lidt herinde :)

Hvordan går det hos jer og de små guldklumper?? ..

Her lille Nannas værelse stort set klart til at komme i brug:), og har fået vasket det meste af hendes tøj her idag. Hold da op hvor har vi da fået købt meget, mon vi overhovedet får det brugt?? :) ..

Mangler sådan set kun en puslehynde til vaskemaskinen på badeværelset, og lidt bleer :)..

- og så skal jeg have pakket tasken til hospitalet, jeg ville nok lyve lidt hvis det var jeg skrev at jeg ikke havde pakket lidt :) (Kunne da ikke lade være)

Sys godt nok vi er tæt på nu, har bare gået og glædet mig til at kunne sige, - hvis folk spurgte hvornår jeg skulle føde, så bare at kunne sige '' I NÆSTE MÅNED! :)'' . Det er bare dejligt når man har gået og talt ned :) ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg spurgte også til herinde hvordan det gik jer for ikke så længe siden , men sørme ingen svar , så ja her er meget stille ..

Jeg synes godt nok også det er lige rundt om hjørnet , det er nu dejligt .. glæder mig ..

jeg har det rigtig fint men selvfølgelig vil man da gerne af med den mave ikk :) og se vidunderet - snaaart ( forhåbentlig )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig lige på banen herinde som helt ny, er sat til den 19. Okt og puha jeg synes bare jeg er helt bagefter. Mangler at lave et værelse til baby og går først på barsel om halvanden uge. Nå men man når det jo altid. Glæder mig også til at komme af med maven og se vidunderet.. ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer.

Ja.. dagen nærmer sig hvor vores første lille bebs kommer til verden. Jeg skal have PKS den 26. september, så der er ikke engang 3 uger til. Vi har også købt det nødvendige og lidt til, samt har arvet en del tøj.

Faktisk føler jeg mig ret klar til at blive mor. Det eneste jeg ikke er helt afklaret med endnu er det der med amning!!! SKAL - SKAL IKKE...

Jeg har faktisk overhovedet ikke lyst til at amme og jeg er nok lidt angst for det, men det skulle jo være så godt for den lille... og hvis jeg først går i gang med at amme er det jo ikke sådan lige til at stoppe igen.. Jeg har svært ved at forklare, hvorfor jeg ikke har lyst til at amme, men jeg kender virkelig mange, der har haft store problemer med brystbetændelse og depression forårsaget af netop amning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Lyder som om de fleste af jer er ved at være klar med værelser og tasker. Jeg må sige, at tasken også er ved at blive pakket og det er så dejligt, at stå der med str.50/56 og tænke sig at han skal være i det :loveshower

Men mangler stadig at pakke til mig selv, så med under 4 uger til termin skulle jeg nok også komme i gang, men vi flytter fra huset til et større om 2 uger, hvor også lillebrors værelse skal være, så er overhovedet ikke klar med seng eller noget, før vi står i det nye... så håber han bliver inde 3 uger endnu.

Men har heldigvis lært noget fra min første, så ved at det vigtigste er en lift, autostol, bleer og tøj, så skal han nok klare sig for de sover og spiser jo hele tiden de første uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk overhovedet ikke lyst til at amme og jeg er nok lidt angst for det, men det skulle jo være så godt for den lille... og hvis jeg først går i gang med at amme er det jo ikke sådan lige til at stoppe igen.. Jeg har svært ved at forklare, hvorfor jeg ikke har lyst til at amme, men jeg kender virkelig mange, der har haft store problemer med brystbetændelse og depression forårsaget af netop amning.

Du skal virkelig selv føle for amningen ellers kan det vel næsten ikke komme til at gå godt.

Men man kan altid prøve at amme de første dage også se om man synes om følelsen og om den lille gerne vil ammes. Og ja det skulle være så godt for den lille, men børn kommer altså ligeså langt på MME :rolleyes

Også er det hele tiden dig som bestemmer hvor langt du vil gå, så amningen kan stoppe fra dag til dag, hvis din bebs vil tage en flaske.

Jeg skal prøve amning igen selvom det var en kamp sidst og jeg måtte opgive efter 4 mdr., samtidig havde jeg en efterfødselsreaktion (mini depression) i starten, men den kom ikke kun på grund af amningen, det kan ske ligegyldig hva´.

Håber du finder frem til det rette for dig og den lille :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sker ikke så meget, så nu ville jeg da lige skrive lidt herinde :)

Hvordan går det hos jer og de små guldklumper?? ..

Her lille Nannas værelse stort set klart til at komme i brug:), og har fået vasket det meste af hendes tøj her idag. Hold da op hvor har vi da fået købt meget, mon vi overhovedet får det brugt?? :) ..

Mangler sådan set kun en puslehynde til vaskemaskinen på badeværelset, og lidt bleer :)..

- og så skal jeg have pakket tasken til hospitalet, jeg ville nok lyve lidt hvis det var jeg skrev at jeg ikke havde pakket lidt :) (Kunne da ikke lade være)

Sys godt nok vi er tæt på nu, har bare gået og glædet mig til at kunne sige, - hvis folk spurgte hvornår jeg skulle føde, så bare at kunne sige '' I NÆSTE MÅNED! :)'' . Det er bare dejligt når man har gået og talt ned :) ..

Hej...

Ja men her hos os går det helt fint... Med os.. Nu er der kun 4 uger til + - til hun kommer til verden...

Vi har fået lavet meget i børenværelset.. Og Mangler faktisk kun at få sat lamper op så det er dejligt.

Fik så os svigermor overtalt til at vaske alt tøj til vores lille pige. Så det er dejligt at have en dejlig svigermor...

Men vil da sige nu at jeg gerne snart vil have hun kommer ud for er godt nok træt af det, da hun sparker op i min højre ribben tit.. så jeg ikke kan få luft nogen gange... hehe

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER