Calla

Beem har brug for kram og tanker

65 indlæg i dette emne

(Emil er ikke længere....)

Jeg ved ikke hvor mange andre der ved noget, men jeg har en god veninde fra BX som har fortalt mig, at lille Emil-supermand er gået bort i fredags :boo :boo :boo

Jeg vil så gerne sende tusinde kys, kram og tanker til Jer og Jeres familie. Emil har gjort så stort et indtryk på mig, min mand, og hundredevis af andre danskere. Han har været så sej, og jeg har fulgt ham siden han blev født, på det tidl. BX. Det var så livsbekræftende at se den lille supermand, at høre hvordan han bare snød alle de "kloge", og han har givet mig så meget, selvom jeg egentligt ikke kender Jer. Jeg er beæret over jeg har fået lov at følge med i Emils liv, og Jeres families hverdag, og Emil vil for altid have en helt speciel plads i mit hjerte :loveshower

Det gør mig virkelig virkelig ondt at I nu er forældre til en engel, men jeg ved at Emil har berørt så mange, og han vil ALDRIG blive glemt :kram2 :kram2 :kram2

:kram :kram :kram :kram :kram :kram

Maj-Britt+familie

(Jeg håber ikke jeg bryder nogen regler, Ellers er jeg virkelig ked af det, hvis jeg gør)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind kram og tanker jeres vej. Mit hjerte og øjne græder for jeres tab. Himlen har i sandhed fået den skønneste stjerne :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej nej :boo :boo :boo :boo

Jeg er fuldstændig mundlam :boo

Hvor er det dog bare helt forfærdeligt, at skønne, dejlige Emil har måtte give op..... Helt, helt forfærdeligt!!

Jeg sender ALLE mine varme tanker afsted til Camilla, og hendes familie i denne svære tid!!

Livet er så skrøbeligt og dyrebart..... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af tanker til Camilla og familie :biglove

Emil var en helt speciel lille fyr som har sat sine små fodspor på rigtig mange mennesker, både dem der kendte ham, men også os som "kun" kendte Emil gennem nettet :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tuede også bare da jeg læste det.. (og kan stadig fælde en tåre når jeg tænker på ham ) Camilla jeg tænker på jer :kram2

Han var sej jeres supermand, hvil sødt lille Emil ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen ord :( Hvor er det forfærdeligt.. Lille superman.. Det er slet ikke til at forstå.. Sender alle mine tanker i jeres retning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg græder også med Camilla og familie. Smukke lille Emil supermand rørte os alle herinde, det tør jeg godt sige, og han tog et lille stykke af mit hjerte med sig.

Måske vi skal gå sammen om en bårerbuket til begravelsen???? Jeg kan ikke selv administrer det, men vil godt give et mindre beløb på omkring de 20-30 kr. hvis det er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, Camilla hvor gør det mig ondt :boo :boo :boo :boo :boo :boo :boo

Alle mine tanker går til Camillas og hendes familie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg græder også for jer :boo

Hvil i fred lille mand :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det forfærdeligt :boo

:kram til familien :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh nej :boo :boo Hvad skal jeg dog skrive..

Hvor er det tragisk, at i har mistet jeres elskede lille dreng :( Jeg græder med jer !!

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej! :boo

Tusind tanker til lille Emils familie. Hvil i fred, Emil.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej hvor forfærdeligt :(

:kram til Beem og hendes familie :kram

Edit: jeg vil også gerne give et lille beløb til en indsamling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De varmeste tanker og knus fra min side.

Du og supermand har gjort et kæmpe indtryk på mig og jeg sender de varmeste tanker og knus til jeres familie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej nej... Hvor er det forfærdeligt, jeg kan slet ikke finde ord. :boo

Tror aldrig at jeg har snakket med Beem direkte, men har bestemt lagt mærke til Emil og synes bare han var den sødeste og mest livsbekræftende lille dreng.

Hvis nogen går igang med at administrere indsamling til buket, så vil jeg gerne være med (Send endelig en PM, hvis jeg skulle overse en indsamling...)

Ellers går mine tanker og medfølelse i hvert fald til jer, det er helt sikkert!

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så forfærdeligt :boo

Mange tanker til supermands Emils familie :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååååååååh nej :boo :boo

alle mine tanker til jer alle :boo :boo

hvor gør det mig så ondt :boo :boo

hvil i fred supermand :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit hjerte er tomt på Camilla og familiens vegne... Det er bare ikke retfærdigt når børn dør...

Hvis vi nu starter med at finde ud af HVOR han skal begraves, så vil jeg gerne stå for en indsamling til dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja jeg har hørt det... Jeg tænker stadig på det dejlig smil, den dreng havde... Hvil i fred Emil...

Alle mine tanker går til hans mor, far, lillebror og resten af familien....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg græder også med Camilla og familie. Smukke lille Emil supermand rørte os alle herinde, det tør jeg godt sige, og han tog et lille stykke af mit hjerte med sig.

Måske vi skal gå sammen om en bårerbuket til begravelsen???? Jeg kan ikke selv administrer det, men vil godt give et mindre beløb på omkring de 20-30 kr. hvis det er...

Gitte - sød tanke, jeg vil også gerne deltage i en buket.

Camilla og familie - I er i mine tanker i denne jeres svære stund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit hjerte græder også med jer Camilla :boo Verden er blevet en supermand på jorden fattigere :kram2

Din familie er i mine tanker :kram2

Til jer andre: Jeg har i går (da jeg erfarede den sørgelige nyhed) sendt en PM til Ki og spurgt til om det er ok med en indsamling. Afventer svar. Jeg ville ikke skrive en tråd herinde før jeg havde fået svar, men nu er der jo allerede en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit hjerte græder også med jer Camilla :boo Verden er blevet en supermand på jorden fattigere :kram2

Din familie er i mine tanker :kram2

Til jer andre: Jeg har i går (da jeg erfarede den sørgelige nyhed) sendt en PM til Ki og spurgt til om det er ok med en indsamling. Afventer svar. Jeg ville ikke skrive en tråd herinde før jeg havde fået svar, men nu er der jo allerede en.

Det plejer at være ok, så længe det er til en "gave" og ikke en pengegave... Altså man må ikke samle 400 kr ind og give dem kontant, men købe blomster, chokolade osv plejer at være tilladt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne give et bidrag til det. Jeg ved bare ikke noget om hvor og så videre. Men måske der kan oprettes en tråd til formålet,når og hvis det bliver aktuelt, så man ved hvor man skal sende penge hen (og til hvem.)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER