Bed

Jeg har også født

7 indlæg i dette emne

Så kom vores skønne og dejlige dreng til verden.. D 1 sept, kl 13.46, ved akut kejsersnit. Jeg blev sat igang d 31 august, med et ballonkateter, det blev lagt kl 20, og skulle sidde til næste morgen, kl 9, hvor min søde Jordmoder tag vandet.. Havde haft veer i løbet a natten, som desværre gik i sig selv, ved 5 tiden om morgen. Derfor troede jeg St det ikke var muligt at tag vandet, men til min store overreskelse, så kunne det lad sig gøre og jeg var 5 cm åben.. Vi aftalte med jm at vi gik en lille tur, for at se om det ville sætte gang i gode veer.. Så kæresten og jeg tog på cafe og fik en latte, og bagefter fik jeg lige hurtigt købt lidt nyt tøj :-) tilbage med os til FG, og nu var der godt gang i veerne.. Kl er ca 10.30 da vi er tilbage og jeg er ved godt mod, tænker at det nok skal gå og smerterne kan jeg lige holde ud med hjælp at min vejrtrækningen og lidt lattergas.. Min kæreste ringer efter min mor, da kl er ca 11.30, og stadig har jeg det fint, men lillebror driller lidt, hans hovede vil ikke lige helt frem... Da min mor kommer, har jeg lige bedt om en epiduralblokade, da jeg har presveer, og jo ikke må presse, da jeg ikke er åben og hovedet ikke er nede.. Epiduralen bliver lagt, og så går det ellers helt galt. Jeg får meget voldsomme smerter i mit gamle ks ar. Der bliver kaldt flere lægere osv og de beslutter at lillebror skal ud nu, på vej mod operationsstuen besluttes det at jeg skal i fuld bedøvelsen.. Heldigvis var der ikke noget galt med det gamle ks ar, og lillebror havde det super fint. Storebror er super stolt af lillebror, og ja jeg har det også rimeligt godt, er indlagt lige pt, men skal hjem i morgen til far og storebror, og nej hvor jeg glæder mig..

Forresten så var Albert 52 cm lang og vægten sagde 3675, han har helt sort hår og rigtig meget af det...

Tillykke til jer som har født og pøj pøj til jer der venter endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med lillebror! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med ham :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu med vand i mine ellers så små fødder, og lillebror der har fået gulsot... Ellers nyder vi og være hjemme efter 5 1/2 dag på barsel... Skal til kontrol i morgen med Albert, han skal ha taget blodprøver...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove tillykke med dejlige Albert!!!

Håber snart at se billeder af bettemanden :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER