Malene84

Vi tog på...

11 indlæg i dette emne

Jeg nåede op på + 15, 2 kilo og har tabt de 12 så jeg mangler kun 3 kilo :) fødte for en måned siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tog i alt 9,9 kg. på og nu her 3 uger efter har jeg tabt 11,6 kg. så jeg er under før-vægten nu. Nu skal jeg så bare lige tabe resten som jeg også kæmpede med inden graviditeten. Der mangler jeg så 13 kg. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nåede op på + 15, 2 kilo og har tabt de 12 så jeg mangler kun 3 kilo :) fødte for en måned siden

Godt gået :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog 19,5 kg på. Nu 4 uger efter har jeg tabt 13,5 kg af dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået :balloons

Tak :) hehe, det er i bogstaveligste forstand, for har kun gået for at tabe mig..men meget af det røg med fødslen og så røg der en del ud som vand...jeg blev lynhurtigt tynd der hvor væsken havde hobet sig op...jeg havde nærmest væske alle andre steder end i hovdet, så jeg opdagede det ikke så meget...andet end at jeg følte mig tung som en elefant. Det var faktisk kun benene jeg opdagede det på, men der er røget væske af på både arme. lår og hofter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nåede 13,7 kilo og mangler nu ca. 4½ :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg nåede 19½ og jeg mangler 2 kg så er jeg på min normale vægt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor er i seje!! Jeg tog 18 kg på og har tabt de 10 her 14 efter fødslen. Jeg ved at de sidste 8 bliver sværere at tabe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog ca. 10 kg. på under graviditeten..

Jeg vejede mig i går 3 uger efter fødslen og nu er jeg tilbage på startvægten :loveshower

Der mangler bare at blive strammet lidt mave og baller op :whistling og hvis der ryger et par kilo mere, så gør det heller ikke noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er i seje...

Jeg blev vist den største af os.. Jeg tog ca. 25 kg på - og nu er der røget 16 kg, så jeg mangler noget endnu.

Dog har jeg stadig vand i kroppen (især i mine hænder er det stadig slemt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog 17 kilo på og har tabt de 12 :glad så nu skal der gåes en masse ture, så de sidste kilo ryger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER