Prinsessemor

Hejsa

20 indlæg i dette emne

Så vil jeg være den første der springer herind :)

Jeg hedder Line og er 35 år og bor i udkanten af Århus

jeg har Ida fra 06 og Alma fra 2.juli 09 hun er mit 2 biologiske barn (udover det har min kæreste to piger på 6 og 9) så vi skal ikke have flere.

Håber der kommer flere herind og joiner mig :) :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

Jeg hedder MissingLink :rolleyes og har Isabella fra 5. juli 2009.

Jeg er gift, og har også en bonusdreng, der bor hos os halvdelen af tiden :loveshower

Og vi skal heller ikke have flere børn- vi er så glade for dem vi har :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

jeg hedder Tine og bor i Roskilde. Har Julie fra 23. juli 2009 og Isabella fra April 2006.

Skal ikke have flere børn. Har rigeligt med arbejde, hus, 4 katte og 1 hund + mand og 2 børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

jeg hedder Tine og bor i Roskilde. Har Julie fra 23. juli 2009 og Isabella fra April 2006.

Skal ikke have flere børn. Har rigeligt med arbejde, hus, 4 katte og 1 hund + mand og 2 børn :)

Hej Tine,

Dejligt du kom herind :glad

Har I det godt?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg være den første der springer herind :)

Jeg hedder Line og er 35 år og bor i udkanten af Århus

jeg har Ida fra 06 og Alma fra 2.juli 09 hun er mit 2 biologiske barn (udover det har min kæreste to piger på 6 og 9) så vi skal ikke have flere.

Håber der kommer flere herind og joiner mig :) :balloons

Sikke nogle dejlige piger du har :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg hedder Lotte og er 26 år.

Jeg er gift og har købt hus i Odder.

Vi har lille Emma som er fra den 12 juli 09 og vi skal BESTEMT have flere børn :loveshower så må tiden vise hvornår... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle dejlige piger du har :biglove

Tak :loveshower

Dejligt at se der er kommet nogen til herinde, håber på endnu flere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg hedder jeanette

Jeg er gift med stefan og bor i nordsjælland og sammenn har vi Nicoline fra sep 07 og Emilie fra juli 09. Vi skal ikke havde flere børn. Jeg er syg og med 2 børn, 2 hunde, en kat og et stort hus har vi rigrligt at se til.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg hedder jeanette

Jeg er gift med stefan og bor i nordsjælland og sammenn har vi Nicoline fra sep 07 og Emilie fra juli 09. Vi skal ikke havde flere børn. Jeg er syg og med 2 børn, 2 hunde, en kat og et stort hus har vi rigrligt at se til.. :biglove

Hey Jeanette.

Dejligt du kom herind :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Rikke (føles lidt som et AA-møde, I skal bare svare med Hej Rikke), er 31 år.

Købte hus i Ballerup for 2½ år siden sammen med min mand, som jeg har været sammen med siden 97.

Vi fik smukke, fantastiske, dejlige Alexander den 18. jule 2009. Derudover har vi to katte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Pernille, er 29 år, har 2 piger; Leonora fra jan07 og Juliane fra jul09. Vi bor også sammen med deres far, Thomas, som jeg skulle være gift med til sommer, men det rykker vi lige. I hvert fald den store kirketur og fest.. Måske en rådhustur i foråret.

Vi skulle IKKE have flere børn, men det skulle vi så ikke selv bestemme, så nu venter vi 3. barn til juli11.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Rikke (føles lidt som et AA-møde, I skal bare svare med Hej Rikke), er 31 år.

Købte hus i Ballerup for 2½ år siden sammen med min mand, som jeg har været sammen med siden 97.

Vi fik smukke, fantastiske, dejlige Alexander den 18. jule 2009. Derudover har vi to katte.

Hej Rikke, dejligt at se dig herinde :) Her er super hyggeligt på BK :loveshower

Jeg hedder Pernille, er 29 år, har 2 piger; Leonora fra jan07 og Juliane fra jul09. Vi bor også sammen med deres far, Thomas, som jeg skulle være gift med til sommer, men det rykker vi lige. I hvert fald den store kirketur og fest.. Måske en rådhustur i foråret.

Vi skulle IKKE have flere børn, men det skulle vi så ikke selv bestemme, så nu venter vi 3. barn til juli11.

Velkommen til :) Sikke nogle skønne navne dine piger har :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Alle :)

Jeg hedder Linda, 25 år, gift med Martin på 30 og vi har Mathias fra 27. Juli 2009.

Vi skal bestemt have 1 til om et års tid.

Jeg læser til sexolog og skal lige være færdig med det først :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Alle :)

Jeg hedder Linda, 25 år, gift med Martin på 30 og vi har Mathias fra 27. Juli 2009.

Vi skal bestemt have 1 til om et års tid.

Jeg læser til sexolog og skal lige være færdig med det først :)

Hej Linda og velkommen herind :)

Håber du bliver ligeså glad for at være her som vi er :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger!

På gamle BK var jeg med i august, men jeg har Tilde var 30 juli 09, så nu melder jeg mig under fanen her!!

Jeg er 30 år, bor i Nibe med min mand Martin. Vi er ved at bygge vores drømmehus:-)

Glæder mig til at følge med i denne gruppe!

- OG vi skal også have flere børn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Pernille, er 29 år, har 2 piger; Leonora fra jan07 og Juliane fra jul09. Vi bor også sammen med deres far, Thomas, som jeg skulle være gift med til sommer, men det rykker vi lige. I hvert fald den store kirketur og fest.. Måske en rådhustur i foråret.

Vi skulle IKKE have flere børn, men det skulle vi så ikke selv bestemme, så nu venter vi 3. barn til juli11.

TILLYKKE :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer :balloons

Jeg er Pernille. Jeg fik Julie 16.06.2009 på Riget(havde termin d. 4.7.09, men pga af Carpal Tunnel og sukkersygen fik jeg pks små 14 dage før), da jeg har type 1 sukkersyge - bor nemlig til dagligt på Falster med min dejlige datter, min mand og vores nyindkøbte hundehvalp Apollo.

Skønt endelig at være på igen - har været en sej omgang at komme herind igen :blink

KNUS

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger!

På gamle BK var jeg med i august, men jeg har Tilde var 30 juli 09, så nu melder jeg mig under fanen her!!

Jeg er 30 år, bor i Nibe med min mand Martin. Vi er ved at bygge vores drømmehus:-)

Glæder mig til at følge med i denne gruppe!

- OG vi skal også have flere børn :loveshower

Hej, og velkommen herind også. Håber du bliver rigtig glad for at være her :kram2

Hej med jer :balloons

Jeg er Pernille. Jeg fik Julie 16.06.2009 på Riget(havde termin d. 4.7.09, men pga af Carpal Tunnel og sukkersygen fik jeg pks små 14 dage før), da jeg har type 1 sukkersyge - bor nemlig til dagligt på Falster med min dejlige datter, min mand og vores nyindkøbte hundehvalp Apollo.

Skønt endelig at være på igen - har været en sej omgang at komme herind igen :blink

KNUS

Hej Pernille,

Dejligt at se dig igen :loveshower Håber I alle har et godt? :) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, og velkommen herind også. Håber du bliver rigtig glad for at være her :kram2

Hej Pernille,

Dejligt at se dig igen :loveshower Håber I alle har et godt? :) :kram2

Hej :balloons :balloons

Vi har det rigtig fint - lige nu nyder vi juleferien.

Håber også I har det super fint?

Stort knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :balloons :balloons

Vi har det rigtig fint - lige nu nyder vi juleferien.

Håber også I har det super fint?

Stort knus

Vi holder også ferie- eller det vil sige at vi (Isabella og jeg) er sygemeldte for tiden. Vi er under udredning for diverse immundefektsygdomme på sygehuset, fordi vi begge hele tiden bliver syge :unsure Men nu håber vi de snart har en mere holdbar løsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER