MamatilJ&M

*** TESTHOLD UGE 37 **** (12.-18. sept)

122 indlæg i dette emne

Desværre så ligner jo de meget tidlige graviditets symptomer til forveksling symptomer på mens er på vej. Jeg har i hvert fald haft masser af brystspændinger og ømme brystvorter i ugen op til mens de sidste 2 mdr hvor vi kun har snakket om måske at prøve. Denne cyklus hvor jeg ved vi i hvert fald har ramt plet omkring ÆL er det eneste jeg kan mærke til gengæld at jeg er utrolig glad, "forelsket" og spændt så jeg næsten har sommerfugle ved tanken. Selv om jeg ved det er fjollet og ikke gør nogen særlig gavn kan jeg ikke la være med at fokusere på det...

Nu har jeg jo 3 børn i forvejen så jeg har prøvet det før, første graviditet mærkede jeg ingen symptomer før jeg var et par dage over tid, anden mærkede jeg en masse og følte mig helt sikker på at noget var sket allerede et par dage efter ÆL, tredie gang var jeg lidt som nu, nogen gange overbevist om at der var noget nyt på vej, for så straks at tvivle... Derudover har jeg masser af gange bildt mig selv ind at jeg da måske var gravid og taget helt fejl... Mon ikke I andre kender det også :unsure

Jeg har en lille bog hvor jeg skriver ned hvilke symptomer jeg har med dato - pletblødning, brystspænding osv, fordi jeg tænker jo bedre jeg kender min cyklus' normale symptomer jo bedre kan jeg forudsige ÆL og mærke hvis noget forandrer sig.

:goodluck til jer alle, symptomer eller ej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Desværre så ligner jo de meget tidlige graviditets symptomer til forveksling symptomer på mens er på vej. Jeg har i hvert fald haft masser af brystspændinger og ømme brystvorter i ugen op til mens de sidste 2 mdr hvor vi kun har snakket om måske at prøve. Denne cyklus hvor jeg ved vi i hvert fald har ramt plet omkring ÆL er det eneste jeg kan mærke til gengæld at jeg er utrolig glad, "forelsket" og spændt så jeg næsten har sommerfugle ved tanken. Selv om jeg ved det er fjollet og ikke gør nogen særlig gavn kan jeg ikke la være med at fokusere på det...

Nu har jeg jo 3 børn i forvejen så jeg har prøvet det før, første graviditet mærkede jeg ingen symptomer før jeg var et par dage over tid, anden mærkede jeg en masse og følte mig helt sikker på at noget var sket allerede et par dage efter ÆL, tredie gang var jeg lidt som nu, nogen gange overbevist om at der var noget nyt på vej, for så straks at tvivle... Derudover har jeg masser af gange bildt mig selv ind at jeg da måske var gravid og taget helt fejl... Mon ikke I andre kender det også :unsure

Jeg har en lille bog hvor jeg skriver ned hvilke symptomer jeg har med dato - pletblødning, brystspænding osv, fordi jeg tænker jo bedre jeg kender min cyklus' normale symptomer jo bedre kan jeg forudsige ÆL og mærke hvis noget forandrer sig.

:goodluck til jer alle, symptomer eller ej!

Det var godt nok smart :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg komme på på torsdag??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg komme på på torsdag??

Selvfølge kan du det. :goodluck til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen vores testuge begynder. Jeg vil bare ønske jer alle :goodluck og jeg håber jeg får lov til at sætte en masse :gravid på vores oversigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen vores testuge begynder. Jeg vil bare ønske jer alle :goodluck og jeg håber jeg får lov til at sætte en masse :gravid på vores oversigt.

Øsnker også alle :goodluck

-og synes det er svært at holde sig fra en snydetest.. Men er fast besluttet på at jeg VIL vente til torsdag.. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøj pøj Piger :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øsnker også alle :goodluck

-og synes det er svært at holde sig fra en snydetest.. Men er fast besluttet på at jeg VIL vente til torsdag.. :blush

Synes også det er svært og har også snydetestet. Men nu er det slut indtil onsdag.... tror jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det vores tur :glad det blir spændende!

Jeg vågner hver nat og skal tisse (det plejer jeg ikke) og syns mine bryster er meget tunge... og så blir jeg bare så tosset glad hver gang jeg tænker, det ku jo være! Jeg ved bare jeg tænker alt for meget på det men ved ik hvordan jeg skal la være. Har I andre det også sådan? Jeg har talt dage og regnet efter og ved godt det er dumt at teste for tidligt, men hvor er det svært at la være. Så kan altså godt være jeg snyder og ser efter et par dage før. Tænk nu hvis den var der.

:goodluck til alle denne uge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :balloons

Vil også gerne være med. Jeg tester den 18/9. Håber på II for os alle.

:goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :balloons

Vil også gerne være med. Jeg tester den 18/9. Håber på II for os alle.

:goodluck :bd

Så er du på. Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det vores tur :glad det blir spændende!

Jeg vågner hver nat og skal tisse (det plejer jeg ikke) og syns mine bryster er meget tunge... og så blir jeg bare så tosset glad hver gang jeg tænker, det ku jo være! Jeg ved bare jeg tænker alt for meget på det men ved ik hvordan jeg skal la være. Har I andre det også sådan? Jeg har talt dage og regnet efter og ved godt det er dumt at teste for tidligt, men hvor er det svært at la være. Så kan altså godt være jeg snyder og ser efter et par dage før. Tænk nu hvis den var der.

:goodluck til alle denne uge!

Jeg håber at dine symptomer har noget på sig.

Og ja, det er svært at lade være med at snyde. Har selv været der et par gange...

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige taget en test her til middag efter en arbejdsdag med småkvalme....

Der kom sørme ll, :loveshower men den er meget svag streg så tester igen i morgen tidlig.

Har taget et billede man kan ikke få det oploaded.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige taget en test her til middag efter en arbejdsdag med småkvalme....

Der kom sørme ll, :loveshower men den er meget svag streg så tester igen i morgen tidlig.

Har taget et billede man kan ikke få det oploaded.

Hvor fantastisk :loveshower

Håber du kan lave en endnu tyderligere streg i morgen.

Skal sætte :gravid på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fantastisk :loveshower

Håber du kan lave en endnu tyderligere streg i morgen.

Skal sætte :gravid på?

Vent lige til i morgen med at "give mig mave på" til jeg har endnu en test med ll. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vent lige til i morgen med at "give mig mave på" til jeg har endnu en test med ll. :rolleyes

Håber at du får en fin test i morgen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vent lige til i morgen med at "give mig mave på" til jeg har endnu en test med ll. :rolleyes

Helt i orden. Kan godt forstå dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor fedt Gitte et forsigtigt tillykke da, krydser fingre for gode streger i morgen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige taget en test her til middag efter en arbejdsdag med småkvalme....

Der kom sørme ll, :loveshower men den er meget svag streg så tester igen i morgen tidlig.

Har taget et billede man kan ikke få det oploaded.

Neeej, hvor skønt! :loveshower Håber teststregen er endnu tydeligere i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige taget en test her til middag efter en arbejdsdag med småkvalme....

Der kom sørme ll, :loveshower men den er meget svag streg så tester igen i morgen tidlig.

Har taget et billede man kan ikke få det oploaded.

Aaarrrrrmeeeennnn hvor fantastisk!!!! :loveshower :loveshower :loveshower

(du får altså stadig en mave på på testhold 36, når du har testet igen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende. Må vi alle få to steger på vores tests!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige taget en test her til middag efter en arbejdsdag med småkvalme....

Der kom sørme ll, :loveshower men den er meget svag streg så tester igen i morgen tidlig.

Har taget et billede man kan ikke få det oploaded.

EJ hvor godt! Håber du får en flot test imorgen! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige taget en test her til middag efter en arbejdsdag med småkvalme....

Der kom sørme ll, :loveshower men den er meget svag streg så tester igen i morgen tidlig.

Har taget et billede man kan ikke få det oploaded.

Jeg tør godt sige tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UPS!

Kok til at snydeteste idag.. selvom jeg svorede at jeg ville lade være.. Men ak negativ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UPS!

Kok til at snydeteste idag.. selvom jeg svorede at jeg ville lade være.. Men ak negativ...

Også her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER