Stbaby

Bytte tøj og ting dag?

19 indlæg i dette emne

Er der interesse for at holde en bytte-ting-dag i (øst)Jylland?

Vi fylder hver især vores bil med alle de ting vi ikke har brug for mere - tøj, babyting, nips og ragelse, og mødes så og bytter / køber / sælger og hygger os :)

På den måde sparer vi porto og får en hyggelig dag (og så kan jeg godt lide at 'se' med fingrene før jeg køber ting ift. at købe over nettet).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super fed ide, har faktisk lige selv tænk tanken da jeg har ryddet op derhjemme og sækkevis jeg jo nok bare ender med at smide ud... Gid jeg boede i jylland ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiih det kunne være fedt :) Måske det kunne være smart at gøre det på Fyn istedet - så er der mulighed for både fynboer, jyder og sjællændere ;) Jeg ved at vi har rigtig meget som kunne gives videre - ved dog ikke lige hvornår overskuddet bliver til at sortere :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er rigtig meget klar, men skal vist låne en trailer så, for jeg har rimelig meget ragelse, som godt kunne byttes til noget andet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke af med mine ting :rolleyes

for tænk nu hvis jeg får brug for dem igen

Men i øvrigt en super god idé :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke af med mine ting :rolleyes

for tænk nu hvis jeg får brug for dem igen

Men i øvrigt en super god idé :)

joooohhh Pernille, for jeg er dybt forelsket i den gyngehest, som i har. den var i hjørnet af et billede fra i jul, hvor du have et billede af jeres juletræ

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

joooohhh Pernille, for jeg er dybt forelsket i den gyngehest, som i har. den var i hjørnet af et billede fra i jul, hvor du have et billede af jeres juletræ

hehe søde, det kan jeg godt huske. Men beklager jeg kan ikke nænne at komme af med den. Men man må da kunne få dem andre steder? Den er jo nyere og billig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

ej nu må du ikke friste en sart sjæl. Jeg må IKKE købe mere til trolden lige nu. vi SKAL sparre

:) ja også her. I højeste grad.

Såvidt jeg husker gav jeg kun 200 kr. dengang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med. jeg har nok noget drengetøj (hvis ikke der kommer en på torsdag og køber det hele he he..hurra for gul og gratis) Men ellers har jeg masser af legetøj, noget ventetøj og så kunne jeg også godt bruge noget mere drengetøj :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja en fantastisk idé, jeg har også en PÆN stak drengetøj jeg gerne vil bytte, og når jeg først bliver færdig med at ryde op, kan jeg sikker godt finde mere :) Jeg er med hvis det falder en dag vi ikke skal anden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså jeg har ikke så meget børnetøj til bytning, men både et 4 parsonersspisebord, en sofa og lænestole. Og en masse tøj til kvinder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøj til kvinder kan jeg også klare. Men ak, jeg har bare ikke tid før november eller senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså alt det jeg har til bytning kræves der ikke samme slags ting for, men måske tøj legetøj eller lignende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder sjovt. Den er jeg med på. Jeg har i hvert fald en masse ting, som vi ikke bruger mere.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder helt fint for mig, hvis vi nu kunne finde et sted på Fyn. Jeg har en masse tøj liggende, der bare venter på at blive smidt ud eller givet videre.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver gerne en kop kaffe og bager en kage :) Så kan vi sprede det hele ud over stuegulvet og gå ombord i det der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har både det ene og det andet,

spisestel og krukker, børnetøj fra baby og opefter, samt en hulans masse babygrej :P

plus en brudekjole... nu har xen endelig opgivet "gidseltagningen"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER