Morhovgård

HJÆLP.....

7 indlæg i dette emne

Hej Tøser...

Håber i kan hjælpe mig lidt.... Døjer mege med bækkenløsning og har været sygemeldt siden uge 15 og har nu så ondt at jeg er lidt bekymret for fødslen... Er nu i uge 30 så der er lidt vej endnu men når man har så ondt virker det lidt uoverskueligt lige nu...

Kan man så måske snakke med jordemoren om bive sat igang før tid fordi jeg har så ondt eller måske kejsersnit(hvilket jeg gerne vil undgå) Men kan jeg mon overhovedet føde normalt.... Håber i kan hjælpe????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Tøser...

Håber i kan hjælpe mig lidt.... Døjer mege med bækkenløsning og har været sygemeldt siden uge 15 og har nu så ondt at jeg er lidt bekymret for fødslen... Er nu i uge 30 så der er lidt vej endnu men når man har så ondt virker det lidt uoverskueligt lige nu...

Kan man så måske snakke med jordemoren om bive sat igang før tid fordi jeg har så ondt eller måske kejsersnit(hvilket jeg gerne vil undgå) Men kan jeg mon overhovedet føde normalt.... Håber i kan hjælpe????

Kan godt forstå dine tanker.

Jeg har selv haft bækkenløsning med nummer 2 og 3 hvor jeg også blev indlagt omkring uge 36 da det gjore så ondt. Jeg er begge gange blevet sat igang før tid grundet smerter.

Jeg har født helt naturligt og har haft nogle gode fødsler. Jeg kan dog anbefale at stå op så meget så muligt, da det har hjulpet mig meget, og baby er kommet hurtigere ned.

Ta en snak med din jordmoder hun kan helt sikkert hjælpe dig. Og hvis det gør for ondt må du ringe til dit fødested, det gjore jeg begge gange og det var den der fik mig indlagt begge gange.

Held og lykke med det

:kram :kram

Jeanett

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været plaget af bækkenløsning i alle mine graviditeter, men denne gang slå dem alle..

Jeg blev også sygemeldt omkring uge 14, desværre..

Jeg har plaget min jordemoder om tidlig igangsættelse op til flere gange uden held <_< nu er jeg så gået over termin og vil prøve igen på onsdag, for orker ikke mere...

Men tror der er forskel på de forskellige hospialer, håber virkelig for dig at det lykkedes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været plaget af bækkenløsning i alle mine graviditeter, men denne gang slå dem alle..

Jeg blev også sygemeldt omkring uge 14, desværre..

Jeg har plaget min jordemoder om tidlig igangsættelse op til flere gange uden held <_< nu er jeg så gået over termin og vil prøve igen på onsdag, for orker ikke mere...

Men tror der er forskel på de forskellige hospialer, håber virkelig for dig at det lykkedes...

Din stakkel, håber snart der sker noget

:kram :kram :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TUSIND tak for de varme tanker og besvarelser, er glad for at høre at en normal fødsel er en mulighed..... Var til jordemor igår og skal i morgen til akupunktur på sygehuset(fandt ud af at min læge har glemt og informere om at man kan få det bevilliget, har indtil videre selv betalt) :( Men skal derind i uge 35 igen og der kunne vi snakke om en evt igangsættelse før tid.... Så nu er det bare og vente og nyde de få timer jeg ikke har ondt, men elsker nu og mærke vores lille supermand, det er trods alt det hele værd....:-)

Babynr3 Håber virklig snart du kommer på den anden side, føler virkelig med dig.... Sender en masse vestøv og krydser finger for der snart sker noget....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde tak :glad

Håber virkelig for dig, du får lov...

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj

Jeg fødte med voldsom bækkenløsning.

jeg fik løsnet hinder hod jordemoder 2 dage før fødsel og blev sat i gang for at aflaste mig bækken.

Igangsætningen bestod af en stikpille om aftenen og jeg fik taget vandet næste morgen - det var nok til at mine veer selv gik i gang og fødslen forløb helt naturligt.

Nogle jordemødre tillader ikke, at man føder i vand når kvinden har bækkenløsning, da de er bange for, at man ikke kan komme hurtigt nok op af karret hvis situationen kræver det (de må af hensyn til deres arbejdsstilling ikke hjælpe én med det).

Min jordemoder var dog med på den da hun mente vandet kunne hjælpe mig.

Jeg vil rigtig meget anbefale dig at komme i vand - måske bare under ve arbejdet da du meget lettere kan vende og dreje dig så du kan arbejde med veerne.

Det varme vand var dejligt lindrende!

Jeg selv var hundrede år om at vende mig i sengen derhjemme (kender du det <_< ?), så ville slet ikke kunne skifte stilling på et fødeleje med veer, kvalme osv.

Jeg ved ikke om bækkenløsningen gjorde fødslen nemmere, men alt gik i hvert fald rigtig fint og jeg fødte uden smertelindring.

Selvfølgelig gjorde det ondt i skambenet og bækkenet, men jeg tror ikke det var hverken mere eller mindre end hvis jeg ikke havde haft bækkenløsning.

Det skal nok gå rigtig fint for dig!

Glæd dig og rigtig meget held og lykke med din baby! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER